Koks zijn vaak wat dikkig.. en zeiken, tja dat heeft niet zozeer met het kok zijn te maken geloof ik..quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:40 schreef Robophatt het volgende:
Waarom zijn die vrouwelijke koks altijd dik? En het zijn altijd zeikwijven.
En die Youp is ook niet echt jong he![]()
Vond het wel een leuke aflevering, die pizza op de barbecue ga ik zeker een keertje uitproberen!
Ik heb het idee dat de chefs in het begin van de week al weten wie ze over willen houden, het verschil in punten is daar veel te groot voor.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee maar de zeeen aanomdat hij goede cijfers haalt kan ik niet begrijpen
. Terwijl hij zijn uitspraken waar maakt als hij zich tot beste weet te tonen. Een 8 en een 9 op 1 dag halen ik denk niet dat ik dat eerder heb gezien?
Overings zit die Ronald ook op veel mensen af te geven terwijl hij zelf gewoon moet presteren (Die kap die op zijn pizza dichtvalt).
Zou kunnen, maar het blijft lastig omdat je maar een beperkt deel op TV ziet. Een beetje regie kan de boel heel anders over laten komen dan het was.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de chefs in het begin van de week al weten wie ze over willen houden, het verschil in punten is daar veel te groot voor.
Robin z'n curry was prima qua smaak, zag er goed uit maar omdat ie de rijst in een stekertje had gedaan kreeg ie maar een laag cijfer, anderen hadden ook zo'n stekertje gebruikt maar die kregen wel een 8.
Sommige kandidaten helpen ze ook duidelijk terwijl ze bij andere kandidaten alleen maar kritiek leveren.
Zou best kunnen want je hoort ze wel vaak opmerking maken als 'Kunnen we met dit materiaal wel bij een sterrenrestaurant aankomen'quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de chefs in het begin van de week al weten wie ze over willen houden, het verschil in punten is daar veel te groot voor.
Robin z'n curry was prima qua smaak, zag er goed uit maar omdat ie de rijst in een stekertje had gedaan kreeg ie maar een laag cijfer, anderen hadden ook zo'n stekertje gebruikt maar die kregen wel een 8.
Sommige kandidaten helpen ze ook duidelijk terwijl ze bij andere kandidaten alleen maar kritiek leveren.
Vaak lukt het me 1 a 2 keer niet om live mee te kijken iddquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een keer niet op Rtlgemist terug hoeven kijken.*O*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |