Ja zo ging het in de 1equote:Op maandag 28 maart 2011 18:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
whut.. 2 streepjes op een blad.. klaar!
Gewoon pech dus... Marijke zegt het ook, en Marijke heeft ook altijd gelijk, zeker nuquote:Op maandag 28 maart 2011 18:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou. Ik geloof er niets van.
Ik ben er gewoon steeds helemaal niet bij met mijn hoofd en vergeet vanalles en alles gaat mis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aardig aardig?quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
naturlijk
dat zijn we toch ook
hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja jou ookquote:
quote:Nee het is zo... Ik heb toch ook van die dingen
Zal wel de lente in je bol zijn
Je wilt te graag naar buiten waardoor je dingen vergeet
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon pech dus... Marijke zegt het ook, en Marijke heeft ook altijd gelijk, zeker nu![]()
.
En als je dat niet gelooft, dan stap ik zo in de auto en kom ik je pech wegknuffelen! [ afbeelding ]GekkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik hou wel van dat kloppende gevoel diep in me
[..]
Gewoon pech dus... Marijke zegt het ook, en Marijke heeft ook altijd gelijk, zeker nu![]()
.
En als je dat niet gelooft, dan stap ik zo in de auto en kom ik je pech wegknuffelen! [ afbeelding ]zie zn gezicht al voor me als heel de straat vol staat met autosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
hoeveel euro krijg je?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:59 schreef Solique het volgende:
Ben ik weer
Mijn financiën maar eens regelen krijg onderhand een flinke berg geld van mijn baas.
ok ... ok ... een klein beetje beetje goedquote:Op maandag 28 maart 2011 18:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aardig aardig?![]()
![]()
![]()
[..]![]()
[..]
Ja jou ook![]()
[..]Nee het is zo... Ik heb toch ook van die dingen
Eurootje of 800 a 1000 onderhand.quote:
[..]
.
En als je dat niet gelooft, dan stap ik zo in de auto en kom ik je pech wegknuffelen! [ afbeelding ]HihihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
dat is een BOOR platform!!quote:Op maandag 28 maart 2011 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee BarretjeWe hebben nog naar je gezwaaid gisteren, maar je zwaaide niet terug
![]()
[ afbeelding ]
Ja hoor, we hebben hem gevondenquote:
Dat dus: je hoofd zit zo vol leuke lentedingen, dat er gewoon even geen plek is voor de andere dingen die er normaliter in zitten!quote:Op maandag 28 maart 2011 18:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee het is zo... Ik heb toch ook van die dingen
Dat verschil kan je toch niet zien van 20 kilometer of zo afstandquote:
quote:
IT, maar dit zijn alleen de parkeerkosten van Amsterdam van paar maandjes.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zozo. Kan je flink in je handjes wrijven! Wat voro werk doe je?
hehe heb ik ook eens gehad. moest ik nog een hele stapel declaraties indienen. was iets van 15/20kquote:Op maandag 28 maart 2011 18:59 schreef Solique het volgende:
Ben ik weer
Mijn financiën maar eens regelen krijg onderhand een flinke berg geld van mijn baas.
Zie TTquote:
ik zie het aan dit eiland want:quote:Op maandag 28 maart 2011 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat verschil kan je toch niet zien van 20 kilometer of zo afstand
* Crazy-M valt van schrik van zn stoelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |