Je hebt geen rothoofd en er is niks mis met jequote:Op maandag 28 maart 2011 18:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Maar ook al de sleutel er in laten zitten, ik weet echt niet wat er mis is met mijn stomme rothoofd
Omdat ie er om vraagtquote:
Jij bent ook heel Liefquote:Op maandag 28 maart 2011 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik alle mensen hier zo geweldig lief vind![]()
![]()
Volgens mij nietquote:
Dat dusquote:Op maandag 28 maart 2011 18:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt geen rothoofd en er is niks mis met je.
Beide dingen hadden iedereen op elk willekeurig moment kunnen gebeuren, alleen heb jij de pech dat ze jou vlak na elkaar alletwee gebeuren. Kusje op je pech dus.
Nou. Ik geloof er niets van.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:52 schreef DaMart het volgende:
Je hebt geen rothoofd en er is niks mis met je.
Beide dingen hadden iedereen op elk willekeurig moment kunnen gebeuren, alleen heb jij de pech dat ze jou vlak na elkaar alletwee gebeuren. Kusje op je pech dus.
jij bent ook aardigquote:Op maandag 28 maart 2011 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
naturlijkquote:Op maandag 28 maart 2011 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Wel! 'Teken een assenstelsel'quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou. Ik geloof er niets van.
Ik ben er gewoon steeds helemaal niet bij met mijn hoofd en vergeet vanalles en alles gaat mis
whut.. 2 streepjes op een blad.. klaar!quote:Op maandag 28 maart 2011 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wel! 'Teken een assenstelsel'dat is stom
Mij ook?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Hmmz.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat dus
Lieve SuikertaartjeJe bent fantastisch
En soms heb je gewoon even pech
Geen ramp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |