Mja, ik twijfel heel erg over een auto....quote:Op maandag 28 maart 2011 16:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier meer auto, tv, laptop en meer van die fratsen
je vergeet je parkeervergunning nog!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, ik twijfel heel erg over een auto....
Aan de ene kant zou het erg fijn zijn voor de boodschappen (doe ik nu te voet), ritjes naar mijn ouders (nu met het OV, 3 keer overstappen) en familiebezoekjes aan de andere kant van de stad en in Brabant.
Maar aan de andere kant kun je hier nergens parkeren, moet de auto aangeschaft worden+verzekering+wegenbelasting+brandstof en zolang we verbouwen is dat niet op te brengen
nee, jupilerquote:
Smileys quoten, ja daar zei ik ooit wat over ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zei jij eerst niet wat over jezelf quoten...
quote:
Uhm, jij bent geen breezer neem ik aan?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet pakken he?
Ik ben daar veel te jong voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Breezahsletquote:Op maandag 28 maart 2011 17:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhm, jij bent geen breezer neem ik aan?
Misschien wel een fles. Maar we hebben al een fles in de slowchat!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhm, jij bent geen breezer neem ik aan?
Ook dat nog ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
je vergeet je parkeervergunning nog!
Nee, met flessen doe ik ook niks.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien wel een fles. Maar we hebben al een fles in de slowchat!
van weggeweest ??quote:
en de Toekbezorgkostenquote:
Je hebt je vrouw weer in de kelder vastgebonden?quote:
nee, ff m'n bedrijfssletje een veeg gegeven in het archiefquote:Op maandag 28 maart 2011 17:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt je vrouw weer in de kelder vastgebonden?
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ff m'n bedrijfssletje een veeg gegeven in het archief
Ze moeten van je bezemen?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Seks in het archiefquote:Op maandag 28 maart 2011 17:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |