Mooi was die tijd toen dat nog mochtquote:Ik denk aan wild plassen, fiets rijden zonder verlichting, openbare dronkenschap, fietsen onder invloed, fietsen op de stoep
Voor fietsen onder invloed ben ik trouwens nog nooit aangehouden. Komt toch wel met enige regelmaat voor. Nog eigenlijk nooit gehoord dat daar iemand voor is aangehouden.quote:
Daar heb je inderdaad gelijk aan. een waarschuwing was vaak al genoeg.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:24 schreef slaapvaak het volgende:
De samenleving is ook veranderd.
20 jaar geleden waren er niet zoveel regeltjes nodig, ging men ook met meer fatsoen met elkaar om.
Ik keur het idd niet goed, maar aan de andere kant betaal je hondebelasting geld waartoe dient om dit op te ruimen. Overigens ben ik geen hondebezitter.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Mensen die hun hond op de stoep uitlaten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg niet dat het in een ander land beter is.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:27 schreef fairytalessuck het volgende:
Ga in een ander land wonen als je denkt dat het daar beter is.
Nee, toen had men meer respect voor elkaar en de wet.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:33 schreef MakkieR het volgende:
ik probeer alleen aan te geven, dat we 20 jaar geleden in een veel vrijer land leefden.
Wat wil je daarmee bereiken? Dat wij zeggen: "Oh TS, je hebt helemaal gelijk!" ?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:33 schreef MakkieR het volgende:
ik probeer alleen aan te geven, dat we 20 jaar geleden in een veel vrijer land leefden.
ze zouden dat gewoon in de 'Verklaring voor de Rechten van de Mens' moeten zetten als essentiele en onmisbare mensenrechtenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:21 schreef MakkieR het volgende:
Veel vrijheden zijn met de jaren aan de band gelegd, ik denk aan wild plassen, fiets rijden zonder verlichting, openbare dronkenschap, fietsen onder invloed, fietsen op de stoep. hond behoefte laten doen op straat. lopen op straat zonder ID, bromfiets rijden zonder helm.
Wel meer welvaart, maar als ik goed om me heen kijk vraag ik me af of de mensen daar echt gelukkiger door geworden zijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:34 schreef Worteltjestaart het volgende:
Mensen die denken dat vroeger alles beter was![]()
Kom op zeg. 20 jaar geleden veel vrijer? Misschien ja. Voor een klein groepje mensen.
Inmiddels hebben we veel meer welvaart en daarom is een nieuw beoordelingskader noodzakelijk.
in elke zelfrespecterende stad staan bij evenementen overal pisbakkenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:37 schreef captainkid het volgende:
Ik merk het al met 5 jaar terug.
Koninginne dag bijvoorbeeld;
Ik kan alleen plastic flesjes kopen.
Ik mag ze niet op straat opdrinken.
Ik kan niet wildplassen zonder goed te moeten opletten.
Dit verneukt de sfeer best wel allemaal.
Veel meer welvaart en daarom zouden we onze vrijheden moeten inleveren wat een vage redenaties houden mensen er toch op na.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:34 schreef Worteltjestaart het volgende:
Mensen die denken dat vroeger alles beter was![]()
Kom op zeg. 20 jaar geleden veel vrijer? Misschien ja. Voor een klein groepje mensen.
Inmiddels hebben we veel meer welvaart en daarom is een nieuw beoordelingskader noodzakelijk.
We zijn met zijn allen afgegleden, en toch kies jij er net als zovelen voor om dit aan de overheid toe te dichten, jammer en erg gemakkelijk in mijn ogen.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:33 schreef MakkieR het volgende:
De overlast heeft zich over een groter gebied verspreid dat wil nog niet zeggen dat de overlast zeker minder geworden is. Lokaal rond de pauluskerk zal de overlast zeker verminderd zijn maar globaal over de stad gezien kan het goed zo zijn dat het toegenomen is.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:51 schreef Pollewoppie het volgende:
aan de andere kant zie je ook dat een stad als Rotterdam een stuk veiliger is geworden, perron nul is weg, de pauluskerk is weg, de Keileweg is weg.... Hierdoor is de overlast op straat zeker minder geworden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |