hashtag???quote:
Hij is totáál verliefd, dat bevordert de sterkte van je ruggengraat niet hè.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:55 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Hij bewijst steeds meer dat hij totaal geen ruggegraat heeft. Misselijk mannetje.
Ik zie hem er voor aan om Gerard te backstekken als Lau dat wil.
Laura is heel langzaamaan de spin in het web aan het worden. Ze draait en stuurt zoals ze het hebben wil. Het gaat subtiel maar ze doet het wel.quote:
Jo weet en kan alles, dus dat verbaast me nietquote:Op maandag 28 maart 2011 16:00 schreef Urb het volgende:
Joan tegen Flip " Ik weet gewoon dingen, door in de kamer " " Als ik genomineert word ga ik naar huis"
Je hoort nog eens wat tijdens een blowjobquote:Op maandag 28 maart 2011 16:00 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Jo weet en kan alles, dus dat verbaast me niet![]()
nou, poeh poeh, de doet na 6 weken ook eens ietsquote:Op maandag 28 maart 2011 16:00 schreef marky het volgende:
[..]
Laura is heel langzaamaan de spin in het web aan het worden. Ze draait en stuurt zoals ze het hebben wil. Het gaat subtiel maar ze doet het wel.
Dat gaat zeker ook nog echt een keer gebeuren hoor. Ze heeft hem aan zijn taas en hij wordt heel netjes op gezonde afstand gehouden zodat hij blijft doen wat zij wil. Ze moet ook echt niet toegeven aan zijn driften.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:55 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Hij bewijst steeds meer dat hij totaal geen ruggegraat heeft. Misselijk mannetje.
Ik zie hem er voor aan om Gerard te backstekken als Lau dat wil.
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:02 schreef Little_Lunatic het volgende:
[ afbeelding ]
Die bek kan ver open zeg !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |