was ik, ik check t ff na, quote ik het nog wel ffquote:Op maandag 28 maart 2011 15:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, jammer. Misschien meldt diegene zich nog even.
Was dit hem nietquote:Op maandag 28 maart 2011 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, precies! Maar ook over de webshop van Jo. Mensen die hun geld niet terugkregen enzo. Balen dat ik het niet meer kan vinden.
Als je miljonair bent... Is dat net zoiets als een potje van 5 euro kopen als je een gewone bankrekening hebtquote:
ik zei het toch?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:46 schreef Gert het volgende:
Even een mededeling tussendoor: Pablolaatje is Fenneke.
Er is telefonisch contact geweest!
Nogmaals welkom Fenneke!
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:46 schreef Gert het volgende:
Nogmaals welkom Fenneke!
Volgens mijn hoorde ik jo en aafke?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:46 schreef Annelies-G het volgende:
Ben ik nou gek? Alex heeft toch Jo en Aaf gedaan? of toch Sharon en Aaf. Nu weet ik het niet meer
Dan moet het haast Maik zijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:46 schreef itsme het volgende:
What the fuck. Ik hoorde alex wel zeggen dat hij op iemand had gestemd en dat dat met Laura te maken had.
\Ik dacht dat hij Jo bedoelde maar nee dus.
Wie hebben er dan wel op Jo gestemd? maw wie is Jo's bekstekker?
Dank voor de verificatie controlequote:Op maandag 28 maart 2011 15:46 schreef Gert het volgende:
Nogmaals welkom Fenneke!
Crème van 500 euro in de first place.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:46 schreef mevrouwdebok het volgende:
geer = BAAS ,creme van 500 euro overgegoten in een garnierpotje![]()
![]()
![]()
Kortom: Fenneke is geverifieerdquote:Op maandag 28 maart 2011 15:46 schreef Gert het volgende:
Nogmaals welkom Fenneke!
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:46 schreef Gert het volgende:
Nogmaals welkom Fenneke!
Nou zeg hij hoeft toch niet te doen wat Gerard wil. Het lijkt bijna een eigen mening ook al gebruikt hij Laura als onderbouwing.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:43 schreef Day het volgende:
Die vuile smiecht van een Alex heeft Sharon genomineerd. Vanwege Laura!
zeg dat even tegen Guido?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:46 schreef Gert het volgende:
Nogmaals welkom Fenneke!
Thanx. Welkom Pablolaatje.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:46 schreef Gert het volgende:
Nogmaals welkom Fenneke!
Noop, Maik niet, die heeft zich "aan de afspraak"gehoudenquote:
Volgens mij geen Jo, maar Aafke.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:43 schreef angeljacky het volgende:
[..]
en Sharon en krijgt daar nou op subtiele wijze op zijn sodemieter van geer
Graag gedaan, Fenneke / Pablolaatje bood het zelf aan.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dank voor de verificatie controle.
Ja daar zijn we nog niet over uit. Alex niet i i g , die heeft op Aaf en Sharon gestemd. Dan zal het denk ik Maik moeten zijn. Dan krijgt die op zijn flikker van Mo, weer een paar dagen geen sex ofzo of misschien wel een nominatie.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:46 schreef itsme het volgende:
What the fuck. Ik hoorde alex wel zeggen dat hij op iemand had gestemd en dat dat met Laura te maken had.
\Ik dacht dat hij Jo bedoelde maar nee dus.
Wie hebben er dan wel op Jo gestemd? maw wie is Jo's bekstekker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |