Hij is verbrandquote:Op maandag 28 maart 2011 15:38 schreef sjampoeh het volgende:
dit zal wel DE dennis zijn
[ afbeelding ]
wat een engerdquote:Op maandag 28 maart 2011 15:38 schreef sjampoeh het volgende:
dit zal wel DE dennis zijn
[ afbeelding ]
goed werk!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:42 schreef itsme het volgende:
Ik zat maar te f 5 en en dacht oke ik zal er een aanmkane samen met 4 anderen maar nee!
serieus ?? wat een assquote:Op maandag 28 maart 2011 15:43 schreef Day het volgende:
Die vuile smiecht van een Alex heeft Sharon genomineerd. Vanwege Laura!
en Sharon en krijgt daar nou op subtiele wijze op zijn sodemieter van geerquote:Op maandag 28 maart 2011 15:43 schreef mevrouwdebok het volgende:
alex heeft dus op jo gestemd ,Heldendaad !!
Weet Geer ook meteen waar hij staatquote:Op maandag 28 maart 2011 15:43 schreef Day het volgende:
ja dat begreep ik ookquote:Op maandag 28 maart 2011 15:43 schreef Wazigwijfke het volgende:
Wat zegt Alex nou net tegen Geer? Dat ie op A en S heeft gestemd?? Dus toch geen bekstekker.
Dan Maik wel op Joan I guess?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:43 schreef Wazigwijfke het volgende:
Wat zegt Alex nou net tegen Geer? Dat ie op A en S heeft gestemd?? Dus toch geen bekstekker.
Mo heeft vorige keer ook Sharon genomineerd, ik hoop dat dat ook een keer uitkomt want toen hadden alle vrouwen alleen op mannen gestemd behalve zijquote:Op maandag 28 maart 2011 15:43 schreef Day het volgende:
Dat zei Aaf toch ook net, ze wordt niet genomineerd anders stort ze inquote:Op maandag 28 maart 2011 15:43 schreef Flow3r het volgende:
toch kan ik het niet uitstaan hoe vrolijk Mootje nu is, als zij op de stoel had gezeten hadden we 3 dagen lang hysterica gehad
ja das ook niet slim ,hij had mo moeten nemenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:43 schreef angeljacky het volgende:
[..]
en Sharon en krijgt daar nou op subtiele wijze op zijn sodemieter van geer
Nou krijg die wel op zijn flikker van Laura het is haar vriendinnetje sinds kort.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:43 schreef mevrouwdebok het volgende:
alex heeft dus op jo gestemd ,Heldendaad !!
Ja, precies! Maar ook over de webshop van Jo. Mensen die hun geld niet terugkregen enzo. Balen dat ik het niet meer kan vinden.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:36 schreef itsme het volgende:
Ja er is een forum met enorm veel klachtne over die tietenshop. Moeder heeft al meerdere keren faillisement aangevraagd zodat de schuldeisers heelmaal niets terug kregen.
Maffia praktijken.,
ja, daarom moet het juist wélquote:Op maandag 28 maart 2011 15:44 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Dat zei Aaf toch ook net, ze wordt niet genomineerd anders stort ze in
te subtiel naar mijn ideequote:Op maandag 28 maart 2011 15:43 schreef angeljacky het volgende:
[..]
en Sharon en krijgt daar nou op subtiele wijze op zijn sodemieter van geer
was ik, ik check t ff na, quote ik het nog wel ffquote:Op maandag 28 maart 2011 15:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, jammer. Misschien meldt diegene zich nog even.
Was dit hem nietquote:Op maandag 28 maart 2011 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, precies! Maar ook over de webshop van Jo. Mensen die hun geld niet terugkregen enzo. Balen dat ik het niet meer kan vinden.
Als je miljonair bent... Is dat net zoiets als een potje van 5 euro kopen als je een gewone bankrekening hebtquote:
ik zei het toch?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:46 schreef Gert het volgende:
Even een mededeling tussendoor: Pablolaatje is Fenneke.
Er is telefonisch contact geweest!
Nogmaals welkom Fenneke!
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:46 schreef Gert het volgende:
Nogmaals welkom Fenneke!
Volgens mijn hoorde ik jo en aafke?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:46 schreef Annelies-G het volgende:
Ben ik nou gek? Alex heeft toch Jo en Aaf gedaan? of toch Sharon en Aaf. Nu weet ik het niet meer
Dan moet het haast Maik zijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:46 schreef itsme het volgende:
What the fuck. Ik hoorde alex wel zeggen dat hij op iemand had gestemd en dat dat met Laura te maken had.
\Ik dacht dat hij Jo bedoelde maar nee dus.
Wie hebben er dan wel op Jo gestemd? maw wie is Jo's bekstekker?
Dank voor de verificatie controlequote:Op maandag 28 maart 2011 15:46 schreef Gert het volgende:
Nogmaals welkom Fenneke!
Crème van 500 euro in de first place.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:46 schreef mevrouwdebok het volgende:
geer = BAAS ,creme van 500 euro overgegoten in een garnierpotje![]()
![]()
![]()
Kortom: Fenneke is geverifieerdquote:Op maandag 28 maart 2011 15:46 schreef Gert het volgende:
Nogmaals welkom Fenneke!
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:46 schreef Gert het volgende:
Nogmaals welkom Fenneke!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |