abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94746098
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 00:25 schreef pipojansen het volgende:
hoe zou zij eruit zien als man?
[ afbeelding ]
Dayum.
Of toch du vader?
pi_94746155
ow das met fotoshop gedaan.
om haar muffin wat beter te kunnen zien zeg maar.
ook de dijen zijn een beetje uitgedijd. kijk maar eens naar dit plaatje
pi_94746504
jullie zien het gewoon niet he? :')
andere topic viel ook stil nadat ik dat plaatje met die pijlen had geplaatst. :')
pi_94747526
Wat moet ik zien? Dat haar reet idioot vaag is geshopped? Dat viel echt wel op hoor, rustig maar :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_94747644
Deze man wou ook vrouw worden
pi_94748646
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 00:41 schreef pipojansen het volgende:
jullie zien het gewoon niet he? :')
andere topic viel ook stil nadat ik dat plaatje met die pijlen had geplaatst. :')
ik zag het ook direct ja, dit is gewoon een vent. kruis is geshopt...
ook in het gezicht een beetje te zien.

Ik vraag me nu wel af hoe het aan zulke rondingen is gekomen. _O_
  dinsdag 29 maart 2011 @ 08:29:00 #132
286575 Roces18
Chef de party
pi_94750028
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:22 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

^O^

[..]

Tja, wat heb jij dan bijgedragen aan deze samenleving vraag ik me af...
We zijn mensen net als jij, we staan achter de kassa, ontwikkelen medicijnen, houden de buurt veilig, ontwerpen je videogames, we repareren je computers, we knippen je haar en we besturen het vliegtuig wat je neemt opweg naar je vakantie.

- we walk among you
Ik quote Mr.Garrisson hier even hoor. Je bent pas een vrouw als je kinderen kan krijgen. Zo niet ben je een man.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_94750225
quote:
10s.gif Op maandag 28 maart 2011 15:28 schreef vanBinsberge het volgende:
[ afbeelding ]
hebben ze ook een collectie slightly used dan?
pi_94751122
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 08:29 schreef Roces18 het volgende:
Ik quote Mr.Garrisson hier even hoor. Je bent pas een vrouw als je kinderen kan krijgen. Zo niet ben je een man.
Onvruchtbare vrouwen zijn mannen? Zullen ze vast leuk vinden te horen.
Er is meer tusssen hemel en aarde, Horatio, dan je ooit gedroomd hebt.
pi_94751352
Alleen maar respect voor mensen ongeacht hoe ze eruit zien :)
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:52:03 #136
286575 Roces18
Chef de party
pi_94753334
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 09:38 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

-.- Laat ik het zo stellen. Zolang jij geen eierstokken en geen baarmoeder hebt ben jij geen vrouw. En geen normale man zal Kelly stijl willen worden genaaid dan moet die keihard overgeven

[ Bericht 7% gewijzigd door Roces18 op 29-03-2011 10:59:15 ]
pi_94753431
quote:
Dat denk ik ook. Vrouwen zijn toch zeikerds die altijd miserie in hun leven zoeken. Mannen niet. *high fives*
Doe eens lief!
pi_94754976
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 00:25 schreef pipojansen het volgende:
hoe zou zij eruit zien als man?
[ afbeelding ]
Tering, ik heb nu een stijve door een gephotoshopte travestiet. ;(
pi_94757189
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:52 schreef Roces18 het volgende:
-.- Laat ik het zo stellen. Zolang jij geen eierstokken en geen baarmoeder hebt ben jij geen vrouw. En geen normale man zal Kelly stijl willen worden genaaid dan moet die keihard overgeven
Zo loop je weer tegen vrouwen aan die deze operatief hebben laten verweideren om medische redenen...
Maargoed, waar het op neer komt is dat er een verschil is tussen genetische sexe en gender identiteit. Wat nu precies een vrouw of man maakt is een heel interessant onderwerp. Sommigen leggen dit bij het hebben van het XX of XY chromosoom paar of bij geslachtsorganen. Maar dit gaat zeker niet altijd op. Er worden mensen geboren bij wie de ze geslachtskenmerken zo onduidelijk zijn dat er bij de geboorte twijfel is over het geslacht. Er bestaan zelfs enkele mensen die fysiek een vrouwelijk lichaam hebben, maar toch het XY chromosoompaar bezitten.
Het is allemaal niet zo zwart-wit als je vaak zou denken.

Als je het aan mij vraagt ligt het antwoord in de hersenen, hierin ligt het karakter en gender identiteit van een persoon.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 12:49:38 #140
286575 Roces18
Chef de party
pi_94757455
Haha grapjas. Mensen die zich laten "ombouwen" zijn psychisch niet helemaal in orde. Als je geboren wordt bepaalt de dokter of je een jongetje of een meisje bent. Nou dat ben je dan je hele leven. Zo niet ben je niet in orde.
pi_94757523
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 12:49 schreef Roces18 het volgende:
Haha grapjas. Mensen die zich laten "ombouwen" zijn psychisch niet helemaal in orde. Als je geboren wordt bepaalt de dokter of je een jongetje of een meisje bent. Nou dat ben je dan je hele leven. Zo niet ben je niet in orde.
Lekker he, zo'n bekrompen en simpel wereldbeeld O+
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:11:27 #142
286575 Roces18
Chef de party
pi_94758267
We doen al gek genoeg :)
pi_94758326
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 12:49 schreef Roces18 het volgende:
Ik heb het idee dat je simpelweg aan het trollen bent, maargoed.
Verscheidene wetenschappelijke onderzoeken hebben uitgewezen dat transseksualiteit terug te vinden is in de hersenen. De hersenen van man>vrouw transseksuelen zijn significant anders dan die van mannen en hebben overeenkomsten met die van vrouwen. Dit is ook omgekeerd zo in het geval van vrouw>man transseksuelen.
Een man>vrouw transseksueel heeft dus in feite vrouwelijke hersenen en een mannelijk lichaam. Het is niet vreemd dat dit voor conflict zorgt. Wat precies de oorzaak is van deze afwijkende ontwikkeling is niet goed bekend. Het wordt gezocht in een afwijkende gender differentiatie vroeg in de zwangerschap.

Een heel leesbaar en interessant boek over hoe hersenen je persoonlijkheid bepalen:
http://www.uitgeverijcontact.nl/b-1135-wij_zijn_ons_brein.html

Niet alles is in hokjes op te delen. Er zijn ook veel mensen die zich tussen beide geslachten in voelen. Als je het mij vraagt is niemand 100% man of 100% vrouw.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:26:28 #144
78498 classpc
I don't like change
pi_94758922
Als ze nu nog dingen als handen en voeten en stembanden kunnen aanpassen...
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_94759101
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:37:28 #146
286575 Roces18
Chef de party
pi_94759376
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:31 schreef Zolder het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHA.

@ Venus, nee ik ben niet aan het trollen. Dit is hoe ik er simpelweg over denk. Je wordt geboren zoals je bent en daar moet je mee zien te leven. Op sommige dingen na zoals gehandicapt zijn of misvormd is het heel erg. Maar om nou van geslacht te wisselen. Dat is gewoon fucken met de natuur. Denk je nou serieus dat het goed is? Of dat het goed is voor je lichaam om allemaal rommel in je gespoten krijgen. Dan ben je voor je 50e dood.

Er zijn ergere dingen dan zogenaamd in een ander lichaam vast te zitten. Vaak zijn dit buitengesloten mensen die in een of andere vorm van depressiviteit zitten of iets dergelijks.

En denk je nou echt dat je dan een echte vrouw of man kan worden? Dat denk ik dus niet, de gemiddelde man hoeft echt geen omgebouwd persoon.

En als je er anders over denkt best, maar maak me niet uit voor een troller... kan ik ook over jou zeggen.
pi_94760700
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:37 schreef Roces18 het volgende:

[..]

HAHAHA.

@ Venus, nee ik ben niet aan het trollen. Dit is hoe ik er simpelweg over denk. Je wordt geboren zoals je bent en daar moet je mee zien te leven. Op sommige dingen na zoals gehandicapt zijn of misvormd is het heel erg. Maar om nou van geslacht te wisselen. Dat is gewoon fucken met de natuur. Denk je nou serieus dat het goed is? Of dat het goed is voor je lichaam om allemaal rommel in je gespoten krijgen. Dan ben je voor je 50e dood.

Er zijn ergere dingen dan zogenaamd in een ander lichaam vast te zitten. Vaak zijn dit buitengesloten mensen die in een of andere vorm van depressiviteit zitten of iets dergelijks.

En denk je nou echt dat je dan een echte vrouw of man kan worden? Dat denk ik dus niet, de gemiddelde man hoeft echt geen omgebouwd persoon.

En als je er anders over denkt best, maar maak me niet uit voor een troller... kan ik ook over jou zeggen.
Of jij hebt gewoon een te bekrompen wereldvisie om te kunnen realiseren dat een psychisch trauma zich fysiek kan manifesteren. En dat een psychische aandoening net zo erg kan zijn als bijvoorbeeld een misvormd lichaam. Sterker nog er zijn mensen die hun eigen lichaam als misvormd zien omdat ze volgens hun brein in een verkeerd lichaam geboren zijn.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_94761732
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 14:14 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Of jij hebt gewoon een te bekrompen wereldvisie om te kunnen realiseren dat een psychisch trauma zich fysiek kan manifesteren. En dat een psychische aandoening net zo erg kan zijn als bijvoorbeeld een misvormd lichaam. Sterker nog er zijn mensen die hun eigen lichaam als misvormd zien omdat ze volgens hun brein in een verkeerd lichaam geboren zijn.
Helaas heb je de persoon die je quote wel een punt. De vraag is wel of sexchange wel de oplossing bied. Hoe hard het ook klinkt, je wordt als transgender nooit een volwaardig(Lees: normaal of gemiddeld) lid van de maatschappij. Je blijft een buitenbeentje voor veel mensen.

Nou is Kelly natuurlijk misschien niet het beste voorbeeld, maar kijk hoe mensen daar op reageren. En zij is een van de transgender die all the way is gegaan en nog een beetje op een vrouw lijkt.

Maar whatever floats your boat. Ik zou iig niet een MTF vriendin willen hebben, het is voor mij te onnatuurlijk en echte toekomst(Kinderen) zit er ook niet in. Natuurlijk kan ik dit niet met zekerheid zeggen, maar de sex lijkt me ook gelimiteerd.
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
  dinsdag 29 maart 2011 @ 14:49:54 #149
333374 Lithia
Too serious
pi_94762071
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:37 schreef Roces18 het volgende:

[..]

HAHAHA.

Ik vind misvorming en andere handicapten net zo erg hebben als iemand dat zich geestelijk totaal en totaal (dus niet onzeker als een puber, ze walgen van hun huidige/oude lichaam) niet goed voelt met zijn/haar lichaam. Als ze er iets tegen kunnen doen, waarom zouden ze daarmee moeten leven? Zij hebben het geluk dat ze er iets tegen kunnen doen, als andere groepen dat konden doen, dan zouden ze dat ook gedaan hebben als ze het willen. Als ze dat niet willen en zelf willen accepteren dat ze zo geboren zijn, dan is dat hun keuze. Jij hebt iig niets te bevelen wat ze met hun leven moeten doen.

Er zijn zoveel dingen wat de mens tegen de natuur 'fuckt'.
bijvoorbeeld in uiterlijk 'fucken' we met de natuur, puur voor hun eigen behoeftes.
-Niet-natuurlijke make-up en andere chemische producten wat uiteindelijk niet gezond voor je lichaam is.
-zonnebank liggen om bruiner te worden
-botox en andere dingen om je jonger te laten lijken
-borst vergroting/verkleining en alle vormen van operaties om alleen je uiterlijk te veranderen.
-Medicatie om spieren te ontwikkelen, afvallen, aankomen, etc.

..enzovoorts..

Niet alles is ongezond, maar veel dingen hebben risico's.
Ik denk dat deze mensen die van geslacht veranderen de risico's wel weten en het is hun keuze om die risico te nemen of niet.

Om maar een simpele voorbeeld te noemen, denk aan rokers (je UI). Iedereen roept dat het slecht is en dat er veel risico's zijn, maar sommigen beginnen toch met roken. En dat is hun keuze.
Als ze er fijn bij voelen, dan kunnen ze dat toch lekker doen?
Enige grote verschil is dat van geslacht veranderen geen omstanders ook onder de 'rommel'(hoe jij het noemt) zit. Maar dat is een hele andere onderwerp, ik wilde alleen een voorbeeld geven.

Heb je trouwens bronnen dat iedereen die dit doet, voor hun 50ste doodgaat? Ik vind dit wel een interessante onderwerp, dus ik ben benieuwd naar je bron.

Het is niet echt overtuigend om zomaar te roepen dat het meestal buitengesloten mensen zijn, een depressie hebben, etc.
Onderbouw dat eens in details, want nu lijkt het alsof je zomaar dingen zit te roepen. Het lijkt op een gevolg van jouw manier van denken: zo denkt de gemiddelde mens niet -> het is niet normaal/afwijking/niet natuurlijk -> ze zijn niet goed (lees: anders) in hun hoofd -> ze hebben vast wel depressies gehad.
Maar is het daadwerkelijk zo?

Of hij/zij dan een echte man/vrouw kan worden is vrij subjectief, het kan namelijk op vele manieren gezien worden (zoals je in dit topic ziet). Jij vindt overduidelijk dat het niet zo is en de ander vindt dat wel. Je geeft als argument dat de gemiddelde man geen omgebouwd persoon wilt hebben, maar dat is een vrij onlogische conclusie om dan te zeggen dat ze geen echte man/vrouw zijn.
Sinds wanneer bepaalt de gemiddelde mens hoe iemand hoort te zijn?
De mensen die hen wél accepteren tellen ineens niet meer mee of wat?
Telt de persoon in kwestie niet meer mee wat hij/zij zelf vindt hoe hij/zij is?
Misschien ligt het aan de manier van denken bij die 'gemiddelde mens' en niet aan de persoon die zijn/haar lichaam veranderd heeft.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  dinsdag 29 maart 2011 @ 15:00:47 #150
286575 Roces18
Chef de party
pi_94762453
De meerderheid bepaald de standaard, zo is het nu en zal het altijd zijn. Ik beveel niemand om iets te doen ze moeten het allemaal lekker zelf weten maar deze discussie ging vooral over een echte man of vrouw zijn. En een man en vrouw zijn is helemaal niet subjectief. Ik snap ook niet hoe je dat nou kan zeggen? En waarom noem jij mijn bekrompen? Ik noem je toch ook niet zo? Zijn dat de argumenten waarmee je aankomt?

Een transseksueel zal nooit een volwaardig lid van de maatschappij zijn zoals Devion zegt. Ten eerste je bent nooit een echte man of vrouw, want je chromosomen die zijn anders. Dus dat is pure onzin. Je bent en blijft hoe je bent geboren daar kan je niks aan veranderen. Je kan een vogel wel een aap noemen maar het blijft een vogel bij wijze van spreken dan.

En "fucken" met de natuur neem je wel erg ruim op. De meerderheid vind botox en al die rommel niet erg. Maar daar het het niet over..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')