dezequote:
mag ook wel, 6.80 per pakjequote:Op maandag 28 maart 2011 15:16 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Weer 25 euro overgehouden voor peuken, win win!
Is het wel direct een bezuiniging op eventuele sportschool uitgavenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:18 schreef mschol het volgende:
[..]
mooi voor je op je bureau ja.. niet om mee te sjouwen
dan moet je wel net iemand kennen die een makropas heeftquote:Op maandag 28 maart 2011 15:19 schreef lipjes het volgende:
Makro heeft btw tegenwoordig ook al een dag-deal
http://www.makrodagdeal.nl/
Die is best goedkoopquote:Op maandag 28 maart 2011 15:19 schreef lipjes het volgende:
Makro heeft btw tegenwoordig ook al een dag-deal
http://www.makrodagdeal.nl/
verkeerde smiley gekozenquote:
Mja, dat is het voordeel, wij hebben er 3-4quote:Op maandag 28 maart 2011 15:20 schreef mschol het volgende:
[..]
dan moet je wel net iemand kennen die een makropas heeft(normale consumenten komen er volgens mij nog steeds niet in
voor alle dag aanbiedignen ga ik altijd naar dagaanbiedingen.net
eigen bedrijf dus heb er zelf 1, en ken ook nog wat familileden met een pasquote:Op maandag 28 maart 2011 15:21 schreef lipjes het volgende:
[..]
Mja, dat is het voordeel, wij hebben er 3-4
Hahahaquote:Op maandag 28 maart 2011 15:22 schreef lipjes het volgende:
oh even notifier van die makrodagdeal, zie ik nu pas zelf
bedrag wat er staat is ex btw, ex verzendkosten en ex ideal/CC kosten en inderdaad alleen voor Makropas houders
Slim van ze.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:22 schreef lipjes het volgende:
bedrag wat er staat is ex btw, ex verzendkosten en ex ideal/CC kosten en inderdaad alleen voor Makropas houders
Dat is logisch. Zakelijke winkel, zie het als een soort Sligro.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:22 schreef lipjes het volgende:
het is ook het zelfde programmaquote:Op maandag 28 maart 2011 15:27 schreef tralalala het volgende:
Afstandsbediening is gewoon precies hetzelfde als die van Western Digital
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:29 schreef vanBinsberge het volgende:
IIIIIIIIIBOOOOOOOOOOOOOOOOODDDDDDDDDDD HUNT TOPIC
YEAH!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:29 schreef vanBinsberge het volgende:
IIIIIIIIIBOOOOOOOOOOOOOOOOODDDDDDDDDDD HUNT TOPIC
2 postzegels en een bubbeltjes envelop :Squote:Op maandag 28 maart 2011 15:34 schreef Sjechov het volgende:
Hoge verzendkosten natuurlijk.
Kan zo door de brievenbus a 1 euro zoveel
daarom: zware afzetterijquote:Op maandag 28 maart 2011 15:34 schreef Sjechov het volgende:
Hoge verzendkosten natuurlijk.
Kan zo door de brievenbus a 1 euro zoveel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |