quote:Op maandag 28 maart 2011 14:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer leuk
[..]
Foto's van zoen dame sturen
Nee, maar die van jaar jongerquote:Op maandag 28 maart 2011 14:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je vindt me dus een oude kop hebben..
Jij bent toch druk aan het daten?quote:
Ja. Maar dat betekent toch niet dat er meteen wat uit groeit?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent toch druk aan het daten?.
Ik blijf gewoon de eeuwige begeerlijke vrijgezel. Straks als een soort George Clooney of Sean Conneryquote:
Je kan ook een soort Stanford wordenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon de eeuwige begeerlijke vrijgezel. Straks als een soort George Clooney of Sean Connery
Nou, dat is wel HEEL hoog mikken. Iets bescheidener mag welquote:Op maandag 28 maart 2011 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon de eeuwige begeerlijke vrijgezel. Straks als een soort George Clooney of Sean Connery
Das ook weer zoquote:Op maandag 28 maart 2011 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar dat betekent toch niet dat er meteen wat uit groeit?
En druk? Dat valt mee hoor.
quote:
Weet ik.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das ook weer zo.
Dat doe je dan zelf.
Het is i.i.g. niet te hopen, dat er wat "uit" groeit.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:59 schreef Samzz het volgende:
Maar dat betekent toch niet dat er meteen wat uit groeit?
Maar hij is wel... 'lelijk'... En stond ook zo bekendquote:
Wat ben je toch ook lekker gevatquote:Op maandag 28 maart 2011 15:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is i.i.g. niet te hopen, dat er wat "uit" groeit.
Ik verwacht altijd meteen getrouwd te zijn, misschien gaat het daar mis?quote:
Lijkt me juist niet. Wel afhankelijk bij welke vrouwen je die troef gebruiktquote:Op maandag 28 maart 2011 15:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik verwacht altijd meteen getrouwd te zijn, misschien gaat het daar mis?.
De verkeerde blijkbaarquote:Op maandag 28 maart 2011 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me juist niet. Wel afhankelijk bij welke vrouwen je die troef gebruikt
Moet ik hem dan ook in Zeta Jones hangen?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar hij is wel... 'lelijk'... En stond ook zo bekend
Word maar gewoon een George Clooney
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |