Ik laat ze mij neuken, want ze hebben zo'n leuk kurkentrekkerpiemeltje wat ik er zo lekke rin kan schroevenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je moet een varken ook niet in de kont neuken, Ang3l.
Nee dusquote:Op maandag 28 maart 2011 16:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, dat klinkt mij een beetje als een argument dat een moslim of jood uit de oudheid heeft mee laten liften naar tegenwoordig. Als je varkensvlees gewoon goed bereidt, dan bak je dat gewoon weg.
Je leest spoken.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:23 schreef Kluts het volgende:
Je leest gewoon niet goed en gaat daarna flauw doen, dus ja.
Vrijdag moest ik werken.quote:Geeft niet, snap ik wel, na vrijdag.
Gatver, die ga je toch niet anaal neuken?quote:
Bacteriën die je niet weg bakt? Dat lijkt me niet hoor.quote:
Mja, ach, ik stond er ook niet om te springen toen ie hetero werdquote:Op maandag 28 maart 2011 16:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon het idee. Ik kan het niet uitleggen, ik zou het niet eens boeiend vinden als mijn toekomstige kind gay is, maar mijn partner, nee, die gedachte vind ik dan weer net iets te.
Zelfde geldt voor chocola. Type huid, last van puistjes gehad tijdens pubertijd ja/nee.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bacteriën die je niet weg bakt? Dat lijkt me niet hoor.
Daarbij, waarom krijgen alleen sommigen puistjes van varkensvlees?
Ik ben nog nooit ziek geworden van het eten van varkensvlees en ik ken ook niemand die dat ooit is geweest. Voedselvergiftiging hoor ik wel eens, maar heeft van allerlei oorzaken.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gatver, die ga je toch niet anaal neuken?
Het is geen Servië hiero !
nee die hormonen was het geloof ik ook, wat Samz al zei.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bacteriën die je niet weg bakt? Dat lijkt me niet hoor.
Daarbij, waarom krijgen alleen sommigen puistjes van varkensvlees?
[..]quote:
quote:Terwijl eigenlijk varkensvlees schoner is dan rundvlees. Althans, als je uitgaat van de abcessen en dergelijke die er in een gemiddelde koe zitten en bij varkens niet.
Nou ja, het was toch een kutwedstrijd moet je maar denken.quote:Vrijdag moest ik werken..
Het is ook niet zo ernstig dat je er ziek van wordt. Het is gewoon minder gezond. En zoals ik al zei: Ik mis 't niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit ziek geworden van het eten van varkensvlees en ik ken ook niemand die dat ooit is geweest. Voedselvergiftiging hoor ik wel eens, maar heeft van allerlei oorzaken.
Deprimerend. Maar ja, NL speelde dan ook wel goed. Dinsdag winnen we met 0-3.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:27 schreef Kluts het volgende:
Nou ja, het was toch een kutwedstrijd moet je maar denken.
Niemand zei dat je er ziek van wordtquote:Op maandag 28 maart 2011 16:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit ziek geworden van het eten van varkensvlees en ik ken ook niemand die dat ooit is geweest. Voedselvergiftiging hoor ik wel eens, maar heeft van allerlei oorzaken.
Zweefsitequote:Op maandag 28 maart 2011 16:26 schreef Samzz het volgende:
@ Babs:
http://www.centrumhethof.(...)rkensvlees-slecht-is
Onderaan staat een lijstje waarom.
En dat lijkt me een veel betere bron.quote:Gezondheid
Varkensvlees is zogenaamd rood vlees. Het bevat veel eiwit, B-vitamines en mineralen, zoals ijzer. Varkensvlees valt in de Schijf van Vijf onder de groep zuivel, vlees(waren), vis, ei en vleesvervangers. Met het oog op de gezondheid hebben de minder vette soorten varkensvlees de voorkeur.
Risicos
Vanwege schadelijke bacteriën is het belangrijk varkensvlees goed te verhitten en uw handen te wassen voor en na contact met rauw varkensvlees. De varkenspest vormt geen gevaar voor mensen. Bij een uitbraak neemt de overheid doeltreffende maatregelen. Het eten van varkensvlees geeft ook geen risico op besmetting met de MRSA-bacterie, die bij varkens voorkomt.
Hmm, Bronnen:quote:Op maandag 28 maart 2011 16:29 schreef Samzz het volgende:
Niemand zei dat je er ziek van wordtAlleen dat het minder gezond is.
Ja, niet echt fijne bronnenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, Bronnen:
NCRV Willem Wever, Prof. L.S Bier, E. van Schijndel, Koran, Tora
Je mag het van mij eten hoor. Ik doe het alleen niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zweefsite
Voedingscentrum zegt:
[..]
En dat lijkt me een veel betere bron.
Ik dwing jou ook niet om het te etenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je mag het van mij eten hoor. Ik doe het alleen niet.
Heb het meerdere malen gehoord, gezien, gelezen, plus dat ik het minder lekker vind.
Maar ham of een catelaans worstje laat ik niet staan hoort
Alleen als ik de keuze heb, dan kies ik rund of kip.
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Peu, is het heel erg dat ik dit beeld voor me zag toen ik jouw post las over binnen 30 seconden met een oudere vrouw zoenen ?
[ afbeelding ]
Gevaar is wel een groot woord hequote:Op maandag 28 maart 2011 16:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik dwing jou ook niet om het te eten
Maar ik wilde even aangeven dat ik het gevaar niet zo hoog inschat als jij (of Samzz).
Ik vind het wel lekker, en wissel rund/gevogelte/varken/vis/wild gewoon lekker af
Je post een plaatje van een mannen haterquote:Op maandag 28 maart 2011 16:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Peu, is het heel erg dat ik dit beeld voor me zag toen ik jouw post las over binnen 30 seconden met een oudere vrouw zoenen ?
[ afbeelding ]
.... *mompelt* vrouwen...quote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gevaar is wel een groot woord heEr werd hier alleen gesproken van ongezond. Er zijn wel meer dingen ongezond, maar ook niet direct een gevaar.
Een echte cougar. Na het spotten van hun prooi, slaan ze na 30 seconden toe.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef L-E het volgende:
Binnen 30 seconden met een oudere vrouw? Ransbak.
Alle mannen zijn toch ransbakken?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef L-E het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
Even voor de duidelijkheid, ik nam niet het initiatiefquote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef L-E het volgende:
ja best wel.. de opmerking dan.. de repercussies vast nietquote:
Klopt, jij was hier dus, zoals gezegd, de prooi.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ik nam niet het initiatief
Jij stond erbij en keer ernaar?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:39 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt, jij was hier dus, zoals gezegd, de prooi.
overigens geen positie waarin ik me heel vervelend voeldequote:Op maandag 28 maart 2011 16:39 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt, jij was hier dus, zoals gezegd, de prooi.
ik geloof niet dat hij er bij wasquote:
Ach je kan ook in 30 seconds to Mars!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef L-E het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |