quote:
jij misschien.. maar kan me voorstellen dat anderen er nog van willen genieten.. of is dat achterop handiger?quote:
Ik zou het beter kunnen verkroppen als beetman zou vertellen dat hij vroeger een beetvrouw was, dan dat hij me nu ineens zou vertellen dat hij bi is. Dat vind ik dan ook wel weer kortzichtig van mezelf.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet. Ik hoop tegen die tijd dat ik het niet doe, want ik vind het wat kortzichtig van mezelf. Maar ik vind het idee zo raar.
heb je geen pantone waaier?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is 't meer RAL 7021 of meer RAL 7013?
Ja, het is wel situatie afhankelijk. Maar toch, waar ik zeker over ben is dat ik echt schrikquote:Op maandag 28 maart 2011 16:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou het beter kunnen verkroppen als beetman zou vertellen dat hij vroeger een beetvrouw was, dan dat hij me nu ineens zou vertellen dat hij bi is. Dat vind ik dan ook wel weer kortzichtig van mezelf.
Ik zou er weinig moeite mee hebben als mijn vriendin zou vertellen dat ze bi was. Behalve als ze alleen op pad ging. Maar om nou als meisje een piemel te zuigen die de avond daarvoor in de bruine drek van een neger aan het roeren was.... nee bedankt.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou het beter kunnen verkroppen als beetman zou vertellen dat hij vroeger een beetvrouw was, dan dat hij me nu ineens zou vertellen dat hij bi is. Dat vind ik dan ook wel weer kortzichtig van mezelf.
Je bent nieuwe kapsels aan het bedenken? Weet je al wat je wilt?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, de achterkant is inmiddels ook tot op mijn schouders, dus dan wordt het gewoon saai halflang.
Ik heb niks tegen homo's, maar de gedachte dat mijn vriend zich vroeger bruut in zijn reet liet nemen door een kerel vind ik dan weer net ff too much.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou er weinig moeite mee hebben als mijn vriendin zou vertellen dat ze bi was. Behalve als ze alleen op pad ging. Maar om nou als meisje een piemel te zuigen die de avond daarvoor in de bruine drek van een neger aan het roeren was.... nee bedankt.
Ja, ik wil het lang. Maar ik moet eigenlijk wat laten knippen nu, want het ziet er echt niet uit nu.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent nieuwe kapsels aan het bedenken? Weet je al wat je wilt?
Terwijl eigenlijk varkensvlees schoner is dan rundvlees. Althans, als je uitgaat van de abcessen en dergelijke die er in een gemiddelde koe zitten en bij varkens niet.quote:
Oh, dat interesseert me dus totaal niet. Vind ik net zo onprettig als wanneer ik twee hetero's zie kopkluiven.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
• Behalve als ze voor mijn neus gaan staan bekken.
• Spray
Varkensvlees is toch echt ongezonder om te eten dan rundvlees.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:16 schreef Kluts het volgende:
Terwijl eigenlijk varkensvlees schoner is dan rundvlees.
Mijn ex moet dat al zijn toekomstige vriendinnen gana vertellen, dat ie 3 jaar met een jongen heeft samengewoond. Die reageren ook niet allemaal juichendquote:Op maandag 28 maart 2011 16:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, jij zit in de 'tussenfase'quote:Op maandag 28 maart 2011 16:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik wil het lang. Maar ik moet eigenlijk wat laten knippen nu, want het ziet er echt niet uit nu.
Mja, in varkensvlees zitten natuurlijke hormonen die slecht zijn voor de mens, o.a. Stresshormoon die ze standaard aanmaken voor het slachten.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Terwijl eigenlijk varkensvlees schoner is dan rundvlees. Althans, als je uitgaat van de abcessen en dergelijke die er in een gemiddelde koe zitten en bij varkens niet.
Ik eet ook amper varkensvlees, daar niet van.
Ja, als ik dat niet had gevonden, dan had ik wel GEZONDER ipv SCHONER getypt.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Varkensvlees is toch echt ongezonder om te eten dan rundvlees.
Ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, jij zit in de 'tussenfase'
[..]
Mja, in varkensvlees zitten natuurlijke hormonen die slecht zijn voor de mens, o.a. Stresshormoon die ze standaard aanmaken voor het slachten.
Een varken lijkt qua DNA heel veel op ons, dus alle bacterien die in een varken (en dus ook varkensvlees) zitten kunnen overslaan op mensen. Varkensvlees schijnt dan dus ook niet zo heel gezond te zijn voor een mens, het is "vies" vlees. Krijg je vaak bultjes of zo van, puistjes etc.quote:
Je moet een varken ook niet in de kont neuken, Ang3l.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een varken lijkt qua DNA heel veel op ons, dus alle bacterien die in een varken (en dus ook varkensvlees) zitten kunnen overslaan op mensen. Varkensvlees schijnt dan dus ook niet zo heel gezond te zijn voor een mens, het is "vies" vlees. Krijg je vaak bultjes of zo van, puistjes etc.
Doe niet zo flauw en op je pik getrapt man.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:19 schreef Kreator het volgende:
[..]. Ja, zo krijg je altijd wel gelijk.
Ja, ik snap je. Varkens zijn schone wezens. Ik heb nog nooit abcessen gezien overigens. Voor zover ik weet mag dat vlees niet gebruikt worden.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja.
En ja. Maar ik doelde dus op de ranzigheid van het dier zelf. Mensen vinden varkens vieze beesten, maar die gezwellen die in een gemiddelde koe op de slachtbaan hangen zijn nou ook niet echt eetlustopwekkend.
Moslim propagandaquote:Op maandag 28 maart 2011 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een varken lijkt qua DNA heel veel op ons, dus alle bacterien die in een varken (en dus ook varkensvlees) zitten kunnen overslaan op mensen. Varkensvlees schijnt dan dus ook niet zo heel gezond te zijn voor een mens, het is "vies" vlees. Krijg je vaak bultjes of zo van, puistjes etc.
met die keuzes ga ik voor pannenkoekenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Vanavond varkensvlees en anale sex ?
Pannenkoeken met spek !quote:Op maandag 28 maart 2011 16:20 schreef clevy het volgende:
[..]
met die keuzes ga ik voor pannenkoeken
Living on the edge.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat ik begrepen heb van mensen die aan de slachtbaan staan is het doodnormaal dat dieabcessen in koeien zitten en dus meer regel dan uitzondering.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik snap je. Varkens zijn schone wezens. Ik heb nog nooit abcessen gezien overigens. Voor zover ik weet mag dat vlees niet gebruikt worden.
Ik laat me toch ook niet brruut in m'n reet nemenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen homo's, maar de gedachte dat mijn vriend zich vroeger bruut in zijn reet liet nemen door een kerel vind ik dan weer net ff too much.
Wordt je daar niet zwanger van?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:20 schreef PBateman1978 het volgende:
En catalaanse worstjesquote:Op maandag 28 maart 2011 16:20 schreef STING het volgende:
[..]
Moslim propaganda![]()
Eet het zelf eigenlijk nauwelijks
Heel soms wat ham of leverworst
Mwah, dat klinkt mij een beetje als een argument dat een moslim of jood uit de oudheid heeft mee laten liften naar tegenwoordig. Als je varkensvlees gewoon goed bereidt, dan bak je dat gewoon weg.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke. Ik heb ze in Betsie iig niet gezien toen.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb van mensen die aan de slachtbaan staan is het doodnormaal dat dieabcessen in koeien zitten en dus meer regel dan uitzondering.
Eitherway, mijn biefstukje smaakt er niet minder om.
Met dat varkensvlees? Je weet 't maar nooitquote:
Nee, maar gewoon het idee. Ik kan het niet uitleggen, ik zou het niet eens boeiend vinden als mijn toekomstige kind gay is, maar mijn partner, nee, die gedachte vind ik dan weer net iets te.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik laat me toch ook niet brruut in m'n reet nemen
We zijn allemaal aandachtstrekkers, niet allemaal bottoms
quote:
Ja joh. Ik begon.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Doe niet zo flauw en op je pik getrapt man.
Je leest gewoon niet goed en gaat daarna flauw doen, dus ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |