Jezus.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:32 schreef MrTorture het volgende:
k Ben er een keer mee naar m'n werk gefietst. 19 kilometer, net binnen het uur. Ik was helemaal dood
Ja, en de volgende zit in een rolstoel en kan helemaal niet fietsen. De 3de heeft pleinvrees. Zo kun je wel aan de gang blijven. De postcodeloterij heeft gewoon een mooie deal gesloten met een fietsenmaker. Wat een gezeik over een prijs.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:08 schreef moussie het volgende:
Ik kan me d'r wel wat bij voorstellen, het is een een prachtig en stevig bakbeest van een stadsfiets, maar op het platteland en de grotere afstanden heb je er eerder last dan gemak van. Daar is dus duidelijk niet goed over nagedacht bij de inkoop/verdeling van de prijzen, doe dan een lichtgewicht plattelandsvariant met versnellingen of zo ..
Waarom komt zo'n loterij dan aan met rare prijzen als ijs, snoepjes, pretparkjes en fietsen? Ieder mens wil bij het meedoen van zo'n loterij gewoon geld winnen en daar heeft ook iedereen wat aan. Geen hond die meedoet vanwege de goede doelen want dat is wel zo'n zeldzame schijnheiligheid.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:41 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, en de volgende zit in een rolstoel en kan helemaal niet fietsen. De 3de heeft pleinvrees. Zo kun je wel aan de gang blijven. De postcodeloterij heeft gewoon een mooie deal gesloten met een fietsenmaker. Wat een gezeik over een prijs.
Dan moet je dat geld voor die loten gewoon gebruiken om iets te kopen wat wel aan je wensen voldoet, kun je kiezen wat je wilt.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:06 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Inderdaad, bij een kado zou je nog kunnen zeggen: geen gegeven paard in de bek kijken. Maar bij een loterij is er gewoon voor betaald, je mag dan ook wat fatsoenlijks verwachten.
Tja.. Als je die prijzen niet wil, moet je niet meedoen aan de postcodeloterij. Loterijen zat waar ze enkel geld uitkeren. En niet vervolgens als je een prijs krijgt lopen zeiken dat je die niet wil.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:59 schreef Staal het volgende:
[..]
Waarom komt zo'n loterij dan aan met rare prijzen als ijs, snoepjes, pretparkjes en fietsen? Ieder mens wil bij het meedoen van zo'n loterij gewoon geld winnen en daar heeft ook iedereen wat aan. Geen hond die meedoet vanwege de goede doelen want dat is wel zo'n zeldzame schijnheiligheid.
okquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:07 schreef Whiskers het volgende:
Het enige voordeel van die fiets is dat de kans dat 'tie wordt gestolen best klein is....
Best een megakick.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:07 schreef Whiskers het volgende:
Het enige voordeel van die fiets is dat de kans dat 'tie wordt gestolen best klein is....
4 fietsen winnen, dus.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:47 schreef isogram het volgende:
Wat een treurigheid; een fiets winnen en dan ook nog klagen.
Ze hebben toch recht op een prijs. Het feit dat je ook niet kunt winnen bij een loterij is geen reden om te doen alsof elke gewonnen prijs een gunst is van de loterij. Het is geen gegeven paard, je hebt ervoor betaald.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:47 schreef isogram het volgende:
Ik zou me de ogen uit de kop schamen als een familielid of goede bekende van mij op deze manier op tv kwam. Wat een treurigheid; een fiets winnen en dan ook nog klagen.
Wij hebben tot nu toe:quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze hebben toch recht op een prijs. Het feit dat je ook niet kunt winnen bij een loterij is geen reden om te doen alsof elke gewonnen prijs een gunst is van de loterij. Het is geen gegeven paard, je hebt ervoor betaald.
Je weet toch dat wanneer je meedoet aan de postcodeloterij dat je prijzen in natura kunt winnen? Winnen ze eindelijk een keer wat is het weer niet goed, wat een droeftoeters zeg!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:47 schreef isogram het volgende:
Ik zou me de ogen uit de kop schamen als een familielid of goede bekende van mij op deze manier op tv kwam. Wat een treurigheid; een fiets winnen en dan ook nog klagen.
Doe mij maar Caroline Tensen in naturaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:15 schreef spuitje het volgende:
[..]
Je weet toch dat wanneer je meedoet aan de postcodeloterij dat je prijzen in natura kunt winnen?
En hoeveel heb je al aan de loterij uitgegeven?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Wij hebben tot nu toe:
- 2 kaartjes voor de "leeuwenkoning"
- 1 juweliersbon van 100 euro
- 3 x 2 bekers ijs van Ben en Jerry
- 3 bosjes roosjes
- en 3 x 2 kaartjes voor snowworld gewonnen.
Ik was blij met elke prijs. En waarom ook niet. Het is toch leuk om eens wat te winnen.
Dat heeft er totaal niets mee te maken. Op het moment dat je meedoet aan een loterij weet je dat je betaalt en dat de kans is dat je winst maakt vrij klein is.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En hoeveel heb je al aan de loterij uitgegeven?
Er is geen verband tussen winst en verlies voor jou?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:47 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Dat heeft er totaal niets mee te maken.
OK, als je dan maar niet achteraf gaat klagen dat er geen rem of versnelling op zat....quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:36 schreef Hephaistos. het volgende:
Doe mij maar Caroline Tensen in natura![]()
Maakt dat iets uit? Zolang de goede doelen winnen, blijf ik meedoen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En hoeveel heb je al aan de loterij uitgegeven?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |