Nee, ik volg het overheids advies. Ik drink altijd met maten.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:46 schreef Maitje het volgende:
[..]
Even op google gekeken en idd het was er zo 1.
Eerst had ik die proppelors niet gezien en dacht dat het een passagiersvliegtuig was.. dacht dat die ging neerstorten.
Maar oke, thnx voor de info!
Wat heeft een 124 met een C130 te maken?quote:
niet zo heel veel. Maar maitje vond een laagvliegende c130 al eng. Je zal hier als onwetende automobilist maar net rijdenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat heeft een 124 met een C130 te maken?
Maitje zou wel van haar fiets vallen denk ik.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:11 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
niet zo heel veel. Maar maitje vond een laagvliegende c130 al eng. Je zal hier als onwetende automobilist maar net rijden
Werkse!quote:Op maandag 28 maart 2011 13:15 schreef Maitje het volgende:
Eng? Dacht dat het neer aan het storten was tot dat ik goed keek en zag dat het geen passagiers vliegtuig was.
Ik ben richting werk
Ook aan het kijken interessant!!quote:Op maandag 28 maart 2011 13:10 schreef m.k het volgende:
ben nu dit aan het kijken, zeer interessant.
aaahquote:
Wij nietquote:
Haha mijn geld is opquote:
Nee. Kruidenboter, ui en kaas.quote:
Caligula. Vinden je ouders ook wel leuk.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Caligula. Vinden je ouders ook wel leuk.
Heb afgelope week Beneath Hill 60 gezien, best wel impresive. Gaat over de bouw van een supermijn onder de duitse linies tijdens WO1.quote:
Wat!?quote:
quote:
nu je het zegt, van death race kwam toch binnenkort een nieuwe?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:37 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
Death race 1 (2005) , Guest house Paradiso (britse comedie)
bied ze even een glaasje limo aan? (serieus he) ff tekenfilmpje met ze kijken en dan komen papa en mama wel weer terug als het rustig is?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:27 schreef m.k het volgende:
Familie ruzies waar kleine kinderen bij zijn (overburen)
Kunnen jullie elkaar niet PMen?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:42 schreef Thaboel het volgende:
Net als ER lekker een gehaat nummer promoten!
Nee! Wij zullen onze ongelukkige muziek keuzen met jullie blijven delen!quote:
Niet zeuren, het is nog middag.quote:
teveel gedronken?quote:
Zou ik willen... Denk dat ik weer oververmoeit ben (kan savons nooit slapen, behalve als ik gesport heb)quote:
Oke oke wilquote:Op maandag 28 maart 2011 18:16 schreef Cobra4 het volgende:
Je moet een zonnebril, broeken en shirts.......?
]
Kost veel geld, en ik had John_Gotti gesproken hij zei dat zo'n TRX veel fijner wasquote:Op maandag 28 maart 2011 18:15 schreef gerco94 het volgende:
waarom ga je niet op fitness, in combinatie met hardlopen?
Niet zo fijn voor je voeten alleen. Al helemaal niet door glas, wat op de een of andere manier overal ligt.quote:
Ik ken ze totaal niet, dus denk niet dat dat goed valtquote:Op maandag 28 maart 2011 17:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
bied ze even een glaasje limo aan? (serieus he) ff tekenfilmpje met ze kijken en dan komen papa en mama wel weer terug als het rustig is?
Zijn wel duur die TRXen, of heb jij ze ergens goedkoop kunnen vinden? dan graag een pmquote:Op maandag 28 maart 2011 18:24 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
Kost veel geld, en ik had John_Gotti gesproken hij zei dat zo'n TRX veel fijner was(ik kan zowieso niet beiden betalen (ofja, mijn moeder)
Kan je heel veel soorten oefeningen mee doen op eigen gewichtquote:
Zal ik ook eens kijken wat ik kan knutselenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:01 schreef gerco94 het volgende:
zelf maken kan ook
http://rosstraining.com/b(...)-suspension-trainer/
met een sleepkabel/autogordel kom je al heel ver!
Ik ga zo ff op eBay kijken. Anders check marktplaats of prijsvergelijk fzoquote:Op maandag 28 maart 2011 18:39 schreef m.k het volgende:
[..]
Zijn wel duur die TRXen, of heb jij ze ergens goedkoop kunnen vinden? dan graag een pm
Ja wss wel. Bovendien krijgen militairen korting, kunnen we dan mss ook gebruiken haha. Ook heb ik er een gevonden bij mij in de buurt: http://sport.marktplaats.(...)KrE0x&fta_ind=3&fs=1. Die ga ik dan zelf afhalen, kunt ze tuurlijkt niet vertrouwen voor 90 (!!!!!) euro...quote:Op maandag 28 maart 2011 19:21 schreef Thaboel het volgende:
Miss een group-buy. We zitten nu op 4 ff rond vragen op fok denk dat we de 20 wel moeten halen dan is er miss wel wat te regelen met de prijs van een echte TRX
We?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:25 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
Ja wss wel. Bovendien krijgen militairen korting, kunnen we dan mss ook gebruiken haha. Ook heb ik er een gevonden bij mij in de buurt: http://sport.marktplaats.(...)KrE0x&fta_ind=3&fs=1. Die ga ik dan zelf afhalen, kunt ze tuurlijkt niet vertrouwen voor 90 (!!!!!) euro...
Ik snap het, maar je begrijpt wat ik bedoel. Sorry als ik je gevoelens heb gekwetst gozer.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:30 schreef Cobra4 het volgende:
Korting voor militairen is tich wel iets anders dan korting voor een groepje vanuit DEF.
Alleen is er tot nu toe geen een militair die zo'n ding wil kopenquote:
Wacht maar even......quote:
Jammer. Dat was juist waar ik om vroeg.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:44 schreef FadetoGreen het volgende:
Naar de brief of het nieuwsitem? http://www.nu.nl/politiek(...)es-kabul-missie.html < nieuwsitem.
Brief heb ik geen link van
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:47 schreef Thaboel het volgende:
De gene die een TRX willen zijn geen militairen
Ik kan wel korting krijgen bij Specsavers met mijn veteranenpasquote:Op maandag 28 maart 2011 19:25 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
Ja wss wel. Bovendien krijgen militairen korting, kunnen we dan mss ook gebruiken haha. Ook heb ik er een gevonden bij mij in de buurt: http://sport.marktplaats.(...)KrE0x&fta_ind=3&fs=1. Die ga ik dan zelf afhalen, kunt ze tuurlijkt niet vertrouwen voor 90 (!!!!!) euro...
Morgen ff op intranet kijken lijkt me het bestquote:Op maandag 28 maart 2011 19:42 schreef Cobra4 het volgende:
De brief mbt Kunduz is door MinDef uitgegeven. Iemand een link?
lolquote:Op maandag 28 maart 2011 19:48 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik kan wel korting krijgen bij Specsavers met mijn veteranenpas
Op mindef.nl is iig nog niks te vinden. Dan morgen idd maar even op intranet neuzen.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Morgen ff op intranet kijken lijkt me het best
Volgens NOS nieuws, van een uur geleden, was de kamer nog op de brief aan het wachten.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Op mindef.nl is iig nog niks te vinden. Dan morgen idd maar even op intranet neuzen.
Ja daarom. Mogen jullie die afdeling gratis gebruiken? Chill...quote:Op maandag 28 maart 2011 19:52 schreef Thaboel het volgende:
Van de 4 zijn er 2 te jong 1 afgebelt en 1 ex militair![]()
Ach militairen hebben gewoon de afdeling sport waar ze na diensturen los kunnen gaanenige wie ik er wel voor an zie 1 te willen zou braamyo zijn
Dat gaat een mega korting opleveren!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:52 schreef Thaboel het volgende:
Van de 4 zijn er 2 te jong 1 afgebelt en 1 ex militair![]()
Ach militairen hebben gewoon de afdeling sport waar ze na diensturen los kunnen gaanenige wie ik er wel voor an zie 1 te willen zou braamyo zijn
Pers en een aantal partijen hebben al aangegeven de brief te hebben.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:53 schreef Clan het volgende:
[..]
Volgens NOS nieuws, van een uur geleden, was de kamer nog op de brief aan het wachten.
Ja. 24/7quote:Op maandag 28 maart 2011 19:53 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
Ja daarom. Mogen jullie die afdeling gratis gebruiken? Chill...
Regelmatig.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:57 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
Haha 24/7 zet hij dr mooi bij![]()
ooit gedaan, snachts gesport?
Welke militair niet?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:57 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
Haha 24/7 zet hij dr mooi bij![]()
ooit gedaan, snachts gesport?
Goed voor het uithoudingsvermogen.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:00 schreef m.k het volgende:
Ik krijg altijd 's nachts motivatie om te sporten
Ik heb de brief in het nieuwstopic gezetquote:Op maandag 28 maart 2011 20:06 schreef Cobra4 het volgende:
Bericht van Frits Wester. Zo meteen is op rtlnieuws.nl de brief te lezen.
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:10 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik heb de brief in het nieuwstopic gezet
Wat is daar ranzig aan?, dat zijn lichamen vernield door oorloggeweld, die zien er nu eenmaal zo uitquote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef jankaas020 het volgende:
Op RollingStone.com staan de foto's die de yanken hebben genomen toen ze burgers hebben afgemaakt..![]()
Owja, ze zijn behoorlijk ranzig.
Tja, jij bent die afgestompte ziekenpa, ik maar een simpele electromonteur.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:19 schreef Clan het volgende:
[..]
Wat is daar ranzig aan?, dat zijn lichamen vernield door oorloggeweld, die zien er nu eenmaal zo uit
Ja, heb wel erger gezien.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:19 schreef Clan het volgende:
[..]
Wat is daar ranzig aan?, dat zijn lichamen vernield door oorloggeweld, die zien er nu eenmaal zo uit
Niet hier. Dan krijg ik zeker een ban.quote:
Maitje!!quote:
quote:
Welteruste harde werkerquote:Op maandag 28 maart 2011 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
0430 gaat mijn wekker weer. Ik ga dus maffen.
Maitje bedankt voor de tosti en, voor straks, slaap lekker.
Truste Cobra!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
0430 gaat mijn wekker weer. Ik ga dus maffen.
Maitje bedankt voor de tosti en, voor straks, slaap lekker.
Wijn!quote:
Ik mag dat!quote:
Was weer ff een nuteloze discussie met mijn moeder aan het voeren, dat moet op zijn minst iedere dag 5 keerquote:
Waarom ik maar 1 dag per week werk? Omdat het boten seizoen nog niet begonnen is (begint in april). Dan loop ik ook opeens dik binnen en werk ik mijn ballen er af, maar de dag dat het seizoen afgelopen is begint mijn moeder weer met zeikenquote:
En gelijk heeft ze.. ga ander werk zoeken in de winter luie hond!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef m.k het volgende:
[..]
Waarom ik maar 1 dag per week werk? Omdat het boten seizoen nog niet begonnen is (begint in april). Dan loop ik ook opeens dik binnen en werk ik mijn ballen er af, maar de dag dat het seizoen afgelopen is begint mijn moeder weer met zeiken
Grappig, ben ik ook laatst aan begonnen, zit nu bij part 4.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:18 schreef Pumatje het volgende:
ik zit nu te kijken op youtube hoe de Soviets de ramp met Tjernobyl oplosten...
Jezus christus![]()
chernobyl disaster incident PART 1
heel intressant..
Stoer volk die russen
Of werden, net zoals de Jappanners nu gedwongen te werken rondom en in de kerncentrales.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:31 schreef jankaas020 het volgende:
Stoer of onwetend? Want volgens mij hadden die brandweermannen en de mannen die dat beton gestort hebben geen flauw idee wat radioactiviteit inhoudt..
Meer, ook de jaren ernaar.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:46 schreef Thaboel het volgende:
Denk niet dat het stoer was.
Meer gedwongen en onwetend. Officieel staand dr ook 'maar' 4000 doden ofzo
Wat een leukert!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:10 schreef hoogvlieger het volgende:
tja, sinds ik van de middelbare school af ben heb ik bijna constant gewerkt, en redelijk wat verdient. En nu doet mn ma moeilijk dat ik een karretje wil kopen, om gewoon wat mobieler te zijn qua werk en voor natres. Trouwens wel mooie gevonden waar ik op wil reageren:
http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/433970350/1
Whyquote:Op maandag 28 maart 2011 22:54 schreef Maitje het volgende:
[..]
Wat een leukert!
Ik ben druk aan het sparen voor een auto. Ik heb overigens genoeg om er 1 te kopen, maar ben bang dat ik het niet kan onderhouden.. tenminste niet op langere termijn. En daarbij wil ik graag een automaatje.
Je was te snel voor mijn edit, automaatje dusquote:Op maandag 28 maart 2011 22:56 schreef Maitje het volgende:
[..]
Welke why? van het kopen of automaatje?
Ik ziet het!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:57 schreef EllaN het volgende:
[..]
Je was te snel voor mijn edit, automaatje dus.
Hahaha... Nee ik heb hem echt gekund!!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:00 schreef EllaN het volgende:
Dan is een automaat een goede oplossing.
Dan heb je trouwens goed door jouw examen heen gefake't.
Kan niet de bedoeling zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 23:01 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hahaha... Nee ik heb hem echt gekund!!
Ik heb zeg maar een soort van hele ernstige traumatische ervaring op schakelgebied wat ik nog steeds niet te boven ben.. dat heb ik gemerkt want de laatste keer dat ik het probeerde.. blies ik bijna de auto van mijn vader op
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:58 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik ziet het!
Ik ben gewoon geen held in schakelen.. verschrikkelijk vind ik het.
Ik zal dan ook eerlijk bekennen dat ik door het schakelen dus nooit auto rijd en geen hellingproof kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach op zich lijkt een automaat me hier in Nederland best wel handig, met al die file's. En zeker als je veel in de stad rijdt, vanwege het constant stoppen en weer optrekken bij stoplichten enzo.
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:06 schreef Royyy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach op zich lijkt een automaat me hier in Nederland best wel handig, met al die file's. En zeker als je veel in de stad rijdt, vanwege het constant stoppen en weer optrekken bij stoplichten enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Idd.. en waarom moeilijk gaan zitten doen als het ook makkelijk kan toch?Er was eens....
Ik vind het juist stoer.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:46 schreef Thaboel het volgende:
Denk niet dat het stoer was.
Meer gedwongen en onwetend. Officieel staand dr ook 'maar' 4000 doden ofzo
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:07 schreef Maitje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Idd.. en waarom moeilijk gaan zitten doen als het ook makkelijk kan toch?![]()
Koop zo'n automaat met zo'n brede armleuning in het midden, dat is echt relaxed rijden![]()
Japan is nog een ander verhaal, bij Tjernobyl is de hele reactorkern geexplodeerd en is het uranium gaan branden, hier in Japan is een interne brand, en dat gaat nog, dat plutonium stopt wel, maar zolang het urnanium maar geen vlam vat, want dan pas krijg je hetzelfde verhaal, dat er een meltdown is okay, dan zakt die hele zooi maar de grond in. De meeste chemici hier ( waaronder mijn broer ) zijn aan het wachten wanneer ze gewoon de hele boel dichtgooien, want ze krijgen het blijkbaar niet onder controle, maar dat heeft te maken met die Japanse mentaliteit waardoor er een soort van besluitloosheid is.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:54 schreef Maitje het volgende:
[..]
En gelijk heeft ze.. ga ander werk zoeken in de winter luie hond!
[..]
Grappig, ben ik ook laatst aan begonnen, zit nu bij part 4.
Te triest voor woorden hoe ze mensen die dag na de nacht dat het gebeurd was gewoon op straat lieten gaan en niet en niemand inlichten.
Daarom geloof ik ook niet dat er nu alles verteld wordt. Daarbij, denk ik dat deze ramp die nu bezig is op Japan, net zo erg is als Tjernobyl.
[..]
Of werden, net zoals de Jappanners nu gedwongen te werken rondom en in de kerncentrales.
[..]
Meer, ook de jaren ernaar.
Maar de 1e waren door stralingsziekte, al weet ik nog niet hoe dat precies werkt,
Op het moment dat je naast de reactor staat die directe straling op je afvuurt (lekkere woordkeuze) zie je dat de huid het opneemt en letterlijk ter plekke ontbind.. wat zal er dan op het moment gebeuren zodra het zacht bindweefsel en spieren aantast. Dan bloed je dus letterlijk dood.
tuurlijk wisten ze wat ze dedenquote:Op maandag 28 maart 2011 23:08 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ik vind het juist stoer.
Ze vertellen in de documentaire dat de liqidators en bio-robots erg goed wisten wat ze deden, en hoe gevaarlijk het was.... Ze maakten zelf loden pakken om grafiet van het dak te verwijderen.
Daar zeiden ze bij, we wisten dat we gevaar liepen, in totaal ging die man 5 x het dak op, en elke keer voelde het alsof het bloed uit het lichaam was gezogen, en voelden zich erg ziek.
Maar wie moest mijn plaats innemen? Het werk moest gebeuren....
Alle burgers zijn van Pripyat overigens meteen geevacueerd, bepaalden wilden perse niet.
De blootstelling was erg, want het kostte bewust mensenlevens. Die werden opgeofferd voor het redden van de zaak.
De mijn werkers is een ander verhaal, die wisten niet wat ze eigelijk deden, maar groeven een tunnel in een periode, zo kort.. een week. waar normaal in mijn omstandigheden 3 maanden over werd gedaan.
Die mensen werden gewoon gedwongen, dat was nix willen, die werden gewoon bedreigd!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:08 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ik vind het juist stoer.
Ze vertellen in de documentaire dat de liqidators en bio-robots erg goed wisten wat ze deden, en hoe gevaarlijk het was.... Ze maakten zelf loden pakken om grafiet van het dak te verwijderen.
Daar zeiden ze bij, we wisten dat we gevaar liepen, in totaal ging die man 5 x het dak op, en elke keer voelde het alsof het bloed uit het lichaam was gezogen, en voelden zich erg ziek.
Maar wie moest mijn plaats innemen? Het werk moest gebeuren....
Alle burgers zijn van Pripyat overigens meteen geevacueerd, bepaalden wilden perse niet.
De blootstelling was erg, want het kostte bewust mensenlevens. Die werden opgeofferd voor het redden van de zaak.
De mijn werkers is een ander verhaal, die wisten niet wat ze eigelijk deden, maar groeven een tunnel in een periode, zo kort.. een week. waar normaal in mijn omstandigheden 3 maanden over werd gedaan.
dat zeggen ze zelf niet.. en het is niet dat ze dat niet durven, USSR is toch uit elkaar gevallen, kotsen op de USSR is daar cool.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:20 schreef Mores het volgende:
[..]
Die mensen werden gewoon gedwongen, dat was nix willen, die werden gewoon bedreigd!
Nee, maar dat zag ik wel terug in een andere documentairequote:Op maandag 28 maart 2011 23:32 schreef Pumatje het volgende:
[..]
dat zeggen ze zelf niet.. en het is niet dat ze dat niet durven, USSR is toch uit elkaar gevallen, kotsen op de USSR is daar cool.
Oke ik snap het.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:19 schreef Mores het volgende:
[..]
Japan is nog een ander verhaal, bij Tjernobyl is de hele reactorkern geexplodeerd en is het uranium gaan branden, hier in Japan is een interne brand, en dat gaat nog, dat plutonium stopt wel, maar zolang het urnanium maar geen vlam vat, want dan pas krijg je hetzelfde verhaal, dat er een meltdown is okay, dan zakt die hele zooi maar de grond in. De meeste chemici hier ( waaronder mijn broer ) zijn aan het wachten wanneer ze gewoon de hele boel dichtgooien, want ze krijgen het blijkbaar niet onder controle, maar dat heeft te maken met die Japanse mentaliteit waardoor er een soort van besluitloosheid is.
Als het Uranium gaat branden heb je pas de poppen aan het dansen, dat vreet namelijk overal doorheen, en dat zag je bij Tjernobyl.
Als je je baretembleem hebt gekregen dan is dit wel een leuke voor je;quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:36 schreef Thaboel het volgende:
Op oirschot. Daar m'n amo gedraait 4 maandjes wachtklik gezeten bij 42blj. Toen de 2e lichting tfo op oirschot gedraait maar door prive omstandigheden ermee gestopt. Nu wil ik weer terug maar dat is voorlopig onmogelijk.
Vragen? Ga uw gang.
En ik sta niet in het 'wie doet wat' omdat ik nooit paraat heb gezeten dus het niet de moeite vind
Ohja en van 7dec tot 31 juli in dienst gezeten
Ik lees gewoon over haar post heen, eigenlijk ook schandaligquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:50 schreef Royyy het volgende:
[..]
Oh ik zei dat tegen Maitje, ga zelf nog niet
Nope, nooit gehad. Maar dat is idd wel een mooie heb toch een tijdje leuke dingen daar gedaan. Kun je die verkleinen en pmen? Want ja ik lig alweer op bed tv te kijkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:49 schreef Mores het volgende:
[..]
Als je je baretembleem hebt gekregen dan is dit wel een leuke voor je;
[ afbeelding ]
Ik heb ook heel even bij RLJ gezeten, ik heb mijn baret nog, de oude bruine
Vrouwen negeren?! Dat is lef hebbenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:53 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik lees gewoon over haar post heen, eigenlijk ook schandalig![]()
Truste Maitje, onbereikbaar lieffie van Cobra
Ik heb ook lef, maar goed, soms is het juist goed om ze te negeren dan doen ze zelf ook meer moeite om aandacht te krijgenquote:
volgens mij 60x60. En alvast bedankt!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:58 schreef Mores het volgende:
Ik zal eens kijken, want ik weet niet hoe klein die ook alweer moest zijn voor een avatar.
hahaha hard to get spelen...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:59 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik heb ook lef, maar goed, soms is het juist goed om ze te negeren dan doen ze zelf ook meer moeite om aandacht te krijgen
Van 1600-1800 school, 's avonds thuis nog wat onzin voor school doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Iemand nog een planning voor morgen?
Inderdaad,quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:11 schreef Thaboel het volgende:
Pfff schoolMorgen beetje gamen/drinken met vrienden in miss 's avonds ff amsterdam in
Dit is mijn eigen oude baretje van RLJ...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
volgens mij 60x60. En alvast bedankt!
Iemand nog een planning voor morgen?
Is gewoon het mooiste embleem van de KLquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:17 schreef Mores het volgende:
[..]
Dit is mijn eigen oude baretje van RLJ...
[ afbeelding ]
Mijn pa heeft er ook bij gezeten toen hij les gaf in Veldhoven en Venlo bij de jagers, daar zal hier wel ergens een foto van staanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Is gewoon het mooiste embleem van de KL
Net zoals Azdin Chadli. Staat in het stafgebouw net een speciaal dingetje voor de Jagers die daar zijn omgekomen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:38 schreef Mores het volgende:
Timo Smeehuijzen was ook een Limburgse Jager...
Klopt ja, al staat Timo mij het meeste bij, misschien omdat het bijna live was te volgen op tv?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:40 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Net zoals Azdin Chadli. Staat in het stafgebouw net een speciaal dingetje voor de Jagers die daar zijn omgekomen.
Stoer hoor. Ik zou graag zo hard zijn als jij, echt een voorbeeldquote:Op maandag 28 maart 2011 22:54 schreef Maitje het volgende:
[..]
En gelijk heeft ze.. ga ander werk zoeken in de winter luie hond!
QFT mk luie MFquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:40 schreef m.k het volgende:
[..]
Stoer hoor. Ik zou graag zo hard zijn als jij, echt een voorbeeld
Wij krijgen alleen te horen wanneer de brief (waarschijnlijk) wel komt. Meer niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:06 schreef FadetoGreen het volgende:
Dus krijgen jullie het dan eerder te horen? Mogen jullie het dan ook hier posten? Als dat kan aub doen
Heb jij wel intern bericht gehad over dat uitstel? Mijn collega's en ik iig niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:30 schreef paintmeester het volgende:
De nieuwe datum is nader te bepalen... Er wordt dus geen nieuwe datum gesteld
Ja mijn CDT had gisteravond er een mailtje over gekregen dus die zei het vanochtend tegen me. Maar ik wist het ook via de krant onderweg naar de kazerne...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb jij wel intern bericht gehad over dat uitstel? Mijn collega's en ik iig niet.
Hillen laat de pers het vuile werk weer eens opknappen.
Goeiemorgen lieve Maitje!quote:
Graag een samenvatting. Heb hier geen politiek24quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:31 schreef Cobra4 het volgende:
Vanavond vanaf 1800 uur het Kamerdebat over de mislukte evacuatie. Is te volgen op politiek24.nl
Nee ben gaan hardlopenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:45 schreef gerco94 het volgende:
al bezig geweest met het knutselen van een TRX?
zelfde hier.. moesten we op Nu.nl lezen...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb jij wel intern bericht gehad over dat uitstel? Mijn collega's en ik iig niet.
Hillen laat de pers het vuile werk weer eens opknappen.
ja een proef dingetje gemaakt. Alleen nog ff touwhalen en buisjes. Kreeg van iemand van de politieacademie de tip: jungle gym IIquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:45 schreef gerco94 het volgende:
al bezig geweest met het knutselen van een TRX?
Hoi Maitje!quote:
ff gegoogled. de gedachte achter elk ding is precies hetzelfde. gewoon zelf één bouwen dus. of kun je met zo`n jungle gym nog meer?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ja een proef dingetje gemaakt. Alleen nog ff touwhalen en buisjes. Kreeg van iemand van de politieacademie de tip: jungle gym II
nee je kan er niet meer mee. Maar is gewoon goedkoperquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:53 schreef gerco94 het volgende:
[..]
ff gegoogled. de gedachte achter elk ding is precies hetzelfde. gewoon zelf één bouwen dus. of kun je met zo`n jungle gym nog meer?
Shalomquote:
Ik heb een spinnende kater op mijn tieten!quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb een spinnende kater op mijn tieten!
Kijk ik hier een keer, staat er zoietsquote:
Blijven dusquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kijk ik hier een keer, staat er zoiets
Nee, hoax.quote:
Dat valt wel mee, ik zie de Yanken er namelijk wel voor aan om zoiets te flikken..quote:
Dat wilde ik niet zeggen...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:59 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik zie de Yanken er namelijk wel voor aan om zoiets te flikken..
Misschien met een ander schip. Maar de USS Lincoln lag in oktober 1995 in de haven van Alameda, Californie na een tour in de Golf en een Tiger Tour.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:59 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik zie de Yanken er namelijk wel voor aan om zoiets te flikken..
ik had het gerucht al eerder gehoord, en vond het plaatje vanmiddag pas.quote:
Het radiobericht is pas oktober 1995 vrijgegeven, he?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien met een ander schip. Maar de USS Lincoln lag in oktober 1995 in de haven van Alameda, Californie na een tour in de Golf en een Tiger Tour.
Maar ik ga toch maar uit van een hoax.
Heb je de regel daar boven ook gelezen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:08 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Het radiobericht is pas oktober 1995 vrijgegeven, he?
Ik probeer mensen niet een meer over te halen tegenwoordig, lekker eigen tempo gaan joh.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:24 schreef Thaboel het volgende:
Pff net ff hardgelopen + suiciderun baantje uitgezet. Ff zwaar telleurgesteld in me 'trainingsmaatjes'.
Ging ongv zo: we zetten dat baantje uit en ik begin ff warm te lopen
Maatje: Nee ik ga niet dr kijken allemaal mensen
Ik: hou je bek en loop.
Maatje: nee ik blijf wel hier.
Ff in een halfuurtje goed stukgegaan. Hopen dat ik deze motivatie kan vast houden want het voelt weer lekker
kut.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je de regel daar boven ook gelezen?
Ook gedaan en heb ze lekker aan laten modderen. Ik heb lekker gesport hoor. Van die gasten weet ik het nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:34 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik probeer mensen niet een meer over te halen tegenwoordig, lekker eigen tempo gaan joh.
Vandaag 10 km om de vlietlanden heen gelopen, echt een top locatie om te sportenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ook gedaan en heb ze lekker aan laten modderen. Ik heb lekker gesport hoor. Van die gasten weet ik het niet![]()
Ach voor het CIOS is de conditie/kracht belangrijk en mocht dat niet door gaan is het voor def ook niet verkeerd
Sorry, domme vraag, maar wat is een suiciderun?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:24 schreef Thaboel het volgende:
Pff net ff hardgelopen + suiciderun baantje uitgezet. Ff zwaar telleurgesteld in me 'trainingsmaatjes'.
Ging ongv zo: we zetten dat baantje uit en ik begin ff warm te lopen
Maatje: Nee ik ga niet dr kijken allemaal mensen
Ik: hou je bek en loop.
Maatje: nee ik blijf wel hier.
Ff in een halfuurtje goed stukgegaan. Hopen dat ik deze motivatie kan vast houden want het voelt weer lekker
google is je antwoordquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:54 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
Sorry, domme vraag, maar wat is een suiciderun?
gelezen en beandwoordquote:
Maatje dacht ff leuk een peuk op te steken. Ik ging zelf bijna over me nek :Squote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:56 schreef Pumatje het volgende:
rennen totdat je fysiek voelt dat je longen hebt
Correct.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:04 schreef Mores het volgende:
[..]
Precies, leren ze tenminste rustig aan te doen
Bij de KLu smokkelen we een beetje. Er zit bij ons wat kerosine door de diesel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:10 schreef Mores het volgende:
Ach die kinders moeten hun energie nog kwijt.
In dienst was de energie die ik verbruikte vooral die van diesel
Dankquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:56 schreef Pumatje het volgende:
rennen totdat je fysiek voelt dat je longen hebt
Gebruiken ze bij de Formule 1 niet ook kerosine?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij de KLu smokkelen we een beetje. Er zit bij ons wat kerosine door de diesel.
kerosine is toch bijna niet te zien als het brand?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:19 schreef Pumatje het volgende:
het is wel een stuk goedkoper dan diesel en benzine.. kerosine.
volgens mij gebruiken ze @ formule 1 gewoon benzine, met een enorm hoog octaan.
Ze hebben het vroeger wel toegepast lees ik...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:19 schreef Pumatje het volgende:
het is wel een stuk goedkoper dan diesel en benzine.. kerosine.
volgens mij gebruiken ze @ formule 1 gewoon benzine, met een enorm hoog octaan.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:28 schreef Maitje het volgende:
Rennen totdat je je longen er bijna uitademt is geen conditie opbouwen.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:28 schreef Maitje het volgende:
denk idd ook dat een paar goed duurtraininge effectiever zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:28 schreef Maitje het volgende:
maandag ochtend met blj een rondje 'sprinkhaan' en vrijdag ochtend het prinsessen rondje met het 17e en maandag/woensdag/vrijd gewoon met de sport guru's tot het gaatje gaanquote:
Ik ga wel tot een ander gaatjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:33 schreef Thaboel het volgende:
[..]
maandag ochtend met blj een rondje 'sprinkhaan' en vrijdag ochtend het prinsessen rondje met het 17e en maandag/woensdag/vrijd gewoon met de sport guru's tot het gaatje gaan
Idd.. je moet het opbouwen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:30 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
denk idd ook dat een paar goed duurtraininge effectiever zijn.
Je moet ook wel afwisselen hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:35 schreef Maitje het volgende:
[..]
Omdat je longen dan niet de tijd krijgen om te herstellen.
Nou, je hebt mensen die bij hun break onder het hardlopen kapot gaan omdat ze geen adem meer kunnen krijgen, dat is dus niet de bedoeling. Je moet het echt opbouwen en eigenlijk mag je met een break of na het hardlopen helemaal niet buiten adem zijn. Je moet moe zijn.. (nouja moe) maar niet buiten adem.quote:
Juistemquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:39 schreef Mores het volgende:
[..]
eerst de linker en dan de rechterlong?
Waarom niet dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:39 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou, je hebt mensen die bij hun break onder het hardlopen kapot gaan omdat ze geen adem meer kunnen krijgen, dat is dus niet de bedoeling. Je moet het echt opbouwen en eigenlijk mag je met een break of na het hardlopen helemaal niet buiten adem zijn. Je moet moe zijn.. (nouja moe) maar niet buiten adem.
Nee je praat poepquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:51 schreef Maitje het volgende:
[..]
Omdat je dan geen conditie op bouwt!!! God, typ ik Turks ofzo?
tja, of je gaat gewoon net als ik met 20kg op je rug tegen het asfalt om een x aantal minuten later weer in een busje zittend naast je SM wakker te worden. Heel goed voor je mentale gesteldheidquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:39 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou, je hebt mensen die bij hun break onder het hardlopen kapot gaan omdat ze geen adem meer kunnen krijgen, dat is dus niet de bedoeling. Je moet het echt opbouwen en eigenlijk mag je met een break of na het hardlopen helemaal niet buiten adem zijn. Je moet moe zijn.. (nouja moe) maar niet buiten adem.
Que?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:54 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
tja, of je gaat gewoon net als ik met 20kg op je rug tegen het asfalt om een x aantal minuten later weer in een busje zittend naast je SM wakker te worden. Heel goed voor je mentale gesteldheid
blackout gehad tijdens geforceerde mars van 10km. vermoedelijk door hypoxiequote:
Looserquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:55 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
blackout gehad tijdens geforceerde mars van 10km. vermoedelijk door hypoxie
Nasty.. wat is een hypoxie? Hyper = veel, hypo is weinig.. dus je had iets te weinig??quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:55 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
blackout gehad tijdens geforceerde mars van 10km. vermoedelijk door hypoxie
Dat doe je dan goed verkeerd...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
nee je praat echt onzinquote:
Ben 2 uur daarna begonnen met een strandmars van 25km. Achteraf bleek dat ik daarbij een marsfractuur heb opgelopen, en toch de mars uitgelopen. De pijn voelde ik niet eens meer.quote:
Daar kwam je dan nog goed wegquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:14 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ben 2 uur daarna begonnen met een strandmars van 25km. Achteraf bleek dat ik daarbij een marsfractuur heb opgelopen, en toch de mars uitgelopen. De pijn voelde ik niet eens meer.
naja heef me uiteindelijk wel mn opleiding gekost. tis maar wat je goed noemtquote:
Ik praat onzin..? Van wie denk je dat ik het heb?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
nee je praat echt onzinNet namelijk eventjes voor je nagevraagt
Ach, waarom zou ik mij en degene die ik daarin voor 200% vertrouw verdedigen? Ik weet dat ik mijn conditie perfect opbouw volgens deze methode en dat die persoon een bekwaamd man isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:27 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik praat onzin..? Van wie denk je dat ik het heb?
Jongen... echt.. hou op want je laat me lachen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:32 schreef Thaboel het volgende:
Jup want iemand die 4 jaar CIOS 4jaar ALO heeft gedaan en nu al wat jaartjes als sportinstructeur erop heeft zitten heeft ongelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |