ja hahahaha wat een ontzettende mega looser is het toch ookquote:Op maandag 28 maart 2011 13:08 schreef Wazigwijfke het volgende:
Zie t riddertje elke keer in het rond kijken als Lauwtje hem zoent. Wil hij nou zo graag als stoer en relaxed overkomen? Hij zet zichzelf alleen maar te kakken.
Volgens mij voelt hij wel dat het niet gemeend is, maar omdat hij dom is kan hij zijn vinger er niet opleggen.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:08 schreef Wazigwijfke het volgende:
Zie t riddertje elke keer in het rond kijken als Lauwtje hem zoent. Wil hij nou zo graag als stoer en relaxed overkomen? Hij zet zichzelf alleen maar te kakken.
Haha je bedoelt die zombie zonder mening en persoonlijkheid? Verbaast me nogsteeds dat hij niet closer is met Maikquote:Op maandag 28 maart 2011 13:06 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik stoor me het meest aan Lex en Lauw maar dat was nog niemand opgevallen dus mondje dicht.
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:08 schreef mevrouwdebok het volgende:
wat een zeurstem heeft is moniek toch
tuurlijk !! tis heerlijk weer buitenquote:
hier regende het netquote:Op maandag 28 maart 2011 13:09 schreef Stability het volgende:
[..]
tuurlijk !! tis heerlijk weer buiten
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:57 schreef Darklight het volgende:
[..]
ik zet ze ook weer aan vandaag, laatste keer dat ik keek was zaterdagavond
niks veranderd, alex is nog steeds een wijf, Laura zit nog steeds iedereen te kriebelen, kan dat echt niet aanzien
Niet anders verwachtquote:
Dat kan niet, alleen de dames zijn genomineerdquote:Op maandag 28 maart 2011 13:09 schreef utrecht1970 het volgende:
Zou een slimme zet zijn als Joanna genomineerd wordt, want dat levert weer inkomsten op.
NL heeft hekel aan Joanna, dus wie er ook tegenover haar komt te staan, kan rekenen op steun. wsl zal het wel weer gerard zijn die er tegenover staat.
Nee joh, hij kijkt om zich heen om te kijken of iedereen het wel gezien heeft. Het is ook wel heel stoer hoor om een meissie te hebben.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:08 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Volgens mij voelt hij wel dat het niet gemeend is, maar omdat hij dom is kan hij zijn vinger er niet opleggen.
Daarom kijkt hij zo rond zich heen omdat hij zich dan geen houding weet te geven
Yummie Radioactieve regen...quote:Op maandag 28 maart 2011 13:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hier regende het netnu weer bijna een zonnetje. én koud
Ik denk pas morgen, want we hebben natuurlijk wel een heeeeeel actief weekend gehad.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:07 schreef Chanel5 het volgende:
Ze zijn trouwens vroeg met nomineren , misschien krijgen ze het vandaag dan ook te horen.
ja ik hoorde het lolquote:Op maandag 28 maart 2011 13:10 schreef TimeJumper het volgende:
Spinnen zijn niet mijn onderdeel van beesten zeg maar, zegt laura
Perfecte formulering weer![]()
Gelukkig is er maar 1 geheim wat ze er in moeten proppenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk pas morgen, want we hebben natuurlijk wel een heeeeeel actief weekend gehad.
Dat moeten ze eerst proberen in een uitzending te stoppen.
Want alleen verjaardag van Laura kan je een avondvullend programma van maken.
Morgen moet NL voetballen he, dus dan kijkt er he-le-maal geen hond.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Lau zegt het net ook, dus wie weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |