nu wel... door jouw uiquote:
Ja maar die zie ik elke dag, dat telt niet.quote:
voor mij wel... ik zie ze namelijk niet elke dagquote:Op maandag 28 maart 2011 11:43 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja maar die zie ik elke dag, dat telt niet.
Maar wel op maandag dinsdag woensdag donderdag en vrijdag.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
voor mij wel... ik zie ze namelijk niet elke dag
Ja, dat is dus niet elke dagquote:Op maandag 28 maart 2011 11:49 schreef NBT het volgende:
[..]
Maar wel op maandag dinsdag woensdag donderdag en vrijdag.
Vergaderse.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat is dus niet elke dag
maar ben vergaderen
Je mag hier ook in je eentje posten hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 12:30 schreef NBT het volgende:
Nou hier schiet ik dus niks mee op he jongens, een topic voor als je niks te doen heb staat er... Pff.... Leugens!
ja, maar daar is ook geen lol aanquote:Op maandag 28 maart 2011 13:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Je mag hier ook in je eentje posten hoor
waar?quote:
hoe?quote:
quote:
die ken ik nietquote:
nou...quote:
ik ken geyl gewoon niet... heb hem nooit ontmoetquote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ken geyl gewoon niet... heb hem nooit ontmoet
hoe kan je dan van m zaad slikken?quote:
Dat heb ik nooit gezegd.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hoe kan je dan van m zaad slikken?
klopt... dat was gianni... ik wist niet dat hij dat ook deed...quote:
Dat wist ik ook niet nee, wat een schokkend nieuws!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
klopt... dat was gianni... ik wist niet dat hij dat ook deed...
Ja, maar goed dat we het weten... kunnen we er rekening mee houden...quote:Op maandag 28 maart 2011 15:35 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat wist ik ook niet nee, wat een schokkend nieuws!
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, maar goed dat we het weten... kunnen we er rekening mee houden...
Net als bij jouquote:Op maandag 28 maart 2011 15:36 schreef NBT het volgende:
[..]
Hou hem maar in je broek in zijn buurt.
wie zwijgt stemt toe denk ik maar danquote:
Ik vond je opmerking een beetje verwaand.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wie zwijgt stemt toe denk ik maar dan
probeer je er maar weer uit te lullen...quote:Op maandag 28 maart 2011 15:50 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik vond je opmerking een beetje verwaand.
Whooptiefuckingdoooooooquote:Op maandag 28 maart 2011 15:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
probeer je er maar weer uit te lullen...
weet je wat... ik geef je het voordeel van de twijfel
ik begrijp hieruit dat je er wel mee kunt levenquote:
Voorruit dan maar.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik begrijp hieruit dat je er wel mee kunt leven
Als er niemand anders reageert wel jaquote:
quote:
Ach, dit is goed. reageer nou people!quote:
vind het idd triestquote:Op maandag 28 maart 2011 16:15 schreef NBT het volgende:
[..]
Ach, dit is goed. reageer nou people!Het topic sterft!
Maar opzich mag je blijven hoor.... ik was een beetje selfish door een topic met NBT alleen te koesterenquote:
je mag het hebben hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 16:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar opzich mag je blijven hoor.... ik was een beetje selfish door een topic met NBT alleen te koesteren
Klopt... maar als jij even een eigen topic met NBT wil hebben, dan kan dat tegenwoordig hoor, moet je het even tegen me zeggen, dan kan ik wel even weggaan hierquote:Op maandag 28 maart 2011 16:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je mag het hebben hoor
Zie jullie immers ook in KSC
ummmm DM bestaat ook he als we daar zo'n behoefte aan hebbenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klopt... maar als jij even een eigen topic met NBT wil hebben, dan kan dat tegenwoordig hoor, moet je het even tegen me zeggen, dan kan ik wel even weggaan hier
Weet ikquote:Op maandag 28 maart 2011 16:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ummmm DM bestaat ook he als we daar zo'n behoefte aan hebben
Werksequote:Op maandag 28 maart 2011 16:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
handig en onhandig tegelijk
FF werken weer![]()
GA JE DAARHEEN!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:28 schreef Bos81 het volgende:
Mijn shirtje van Sonata Arctica ligt al klaar. Zo eten gaan koken en eten en daarna aantrekken dat ding en rond 18.45 richting Effenaar![]()
![]()
![]()
Zit nu al lekker naar ze te luisteren om er lekker in te komenquote:
goed bezig hoor!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zit nu al lekker naar ze te luisteren om er lekker in te komen
Ahhh oke... beter joh.... dus je heb er zin in!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:42 schreef Bos81 het volgende:
Ja. eindelijk. Had ze 3 jaar geleden al kunnen zien hier in de stad, maar toen hoorde ik het te laat en zat net met een andere baan..
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Ahhh oke... beter joh.... dus je heb er zin in!!!
Ja, sorry. Maandagavond is inderdaad niet het ideaalste. Voor mij komt het wel goed uit. Hoef morgen pas om 10.00 uur te werken en woon natuurlijk erg dichtbij de zaal.quote:
Ik was vandaag eigenlijk vrij maar ik wist van niks.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, sorry. Maandagavond is inderdaad niet het ideaalste. Voor mij komt het wel goed uit. Hoef morgen pas om 10.00 uur te werken en woon natuurlijk erg dichtbij de zaal.
Dat is dan helemaal klote danquote:Op maandag 28 maart 2011 18:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik was vandaag eigenlijk vrij maar ik wist van niks.
I'll survive.quote:
je heb een vloer!!quote:
Nou uhm ja uhm de slaapkamers hebben een vloer.quote:
Ik had geweldige hulpquote:
Die stift.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja echt hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:05 schreef NBT het volgende:
nice huppel!![]()
Goedemorgen allen ook en zulks..
Mooi vloertje huppel, wanneer ga je plintjes leggenquote:
Over een maand op zn vroegstquote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi vloertje huppel, wanneer ga je plintjes leggen
heet? ijskoud zul je bedoelen..quote:
Ik heb het echt super warm, zweet me kapot...quote:
Jij wel, ik nietquote:
Nee, ben druk vandaag...quote:
kom mij maar opwarmen dan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb het echt super warm, zweet me kapot...
Ik heb gefietst!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kom mij maar opwarmen dan.
ik hoefde nog net niet het ijs van mn ruiten te krabben vanmorgen.
Ik heb hetquote:
Kom maarquote:
Ik ga zo wel nog even verder slapen hoorquote:
ik weet nu al dat ik me zondag pas weer kan uitslapen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga zo wel nog even verder slapen hoor
Ik ben zo moe. Ik heb genoeg te doen vandaag maar ik wil echt nog even slapen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet nu al dat ik me zondag pas weer kan uitslapen.
hele week werken en zaterdag weer de hele dag tuinman spelen
nee, je moet wakker blijven en ons hier vermaken!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zo moe. Ik heb genoeg te doen vandaag maar ik wil echt nog even slapen.
Moet kunnen.
ga maar lekker slapen mopje!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zo moe. Ik heb genoeg te doen vandaag maar ik wil echt nog even slapen.
Moet kunnen.
Ik moet helemaal niksquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, je moet wakker blijven en ons hier vermaken!
Ja eest nog even skaipen met Ezjequote:
Say hi!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks
[..]
Ja eest nog even skaipen met Ezje
Dealquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:14 schreef NBT het volgende:
[..]
Say hi!![]()
Volgende keer als ik thuis ben doe ik mee
maar dan met cam van Ezquote:
poepen en doodgaan moet iedereen ooitquote:
mogguh Tripackquote:
Lolwutquote:
Jij voelde je toch niet meer aangetrokken tot Ezquote:
Vrouwen poepen nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
poepen en doodgaan moet iedereen ooit
[..]
mogguh Tripack
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij voelde je toch niet meer aangetrokken tot Ez
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij voelde je toch niet meer aangetrokken tot Ez
quote:
Jajajajaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:23 schreef NBT het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg word tegen me gebruikt.
Maar ik wilde helemaal niet zo vroeg oordelen!
waarom stonk de vrouwen wc in ons vakantiehuisje dit weekend net zo erg als de mannen wc?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom stonk de vrouwen wc in ons vakantiehuisje dit weekend net zo erg als de mannen wc?
trouwens: ik ken een ontzettend mooie vrouw die boert en scheten laat als een bouwvakker. zij is dan ook mijn droomvrouw
Heuj, dat ken ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom stonk de vrouwen wc in ons vakantiehuisje dit weekend net zo erg als de mannen wc?
trouwens: ik ken een ontzettend mooie vrouw die boert en scheten laat als een bouwvakker. zij is dan ook mijn droomvrouw
Make mequote:
lucky youquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:27 schreef Ezechielk het volgende:
En nu ga ik mijn mandje in. Tot het einde van de dag
Doe nou niet zo stoer.quote:
Slaap lekker babequote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:27 schreef Ezechielk het volgende:
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:27 schreef Ezechielk het volgende:
waarschijnlijk was ze zonder die scheten ook wel mn droomvrouw, maar op zich vind ik het wel leuk dat ze het doetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mooie criteria voor een droomvrouw...
Lekker beeld heb je van mijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe nou niet zo stoer.
Als boobs op skaip is dan gooi jij heus wel direct de cam aan voor een cybersekssessie![]()
You know you want to
quote:
Nothing but love for ya babequote:
Daaaar gaat ze........quote:
Ze?quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze?
Mooi is dat eerst voel jij je niet meer aangetrokken tot hem en nu twijfel je aan zijn mannelijkheid
quote:
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Kus. Ik ga Ez zn voorbeeld volgen en ook lekker slapen
ik ben vandaag eigenlijk helemaal niet moe.quote:
Zo te zien niet...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben vandaag eigenlijk helemaal niet moe.
Heb wel een beetje weinig werk, dus kak vanzelf een beetje in.
ik hoop dus dat er vandaag een beetje veel gepost wordt hier.
Aahhwww.... ooglappies voor?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kan heus niet slapen.
Klote verneukt ritme, pleuriszon
ben bang dat ik deze zomer ook problemen ga krijgen met de zon.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kan heus niet slapen.
Klote verneukt ritme, pleuriszon
Ja dat is wel bagger nu, maar ik heb door het licht ook veel minder slaap nodig!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben bang dat ik deze zomer ook problemen ga krijgen met de zon.
op mn oude slaapkamer had ik lamellen en was het goed donker. mijn nieuwe huisje heeft rolgordijnen die toch een stuk minder licht tegenhouden
Ik ben dan ook van plan om Ez zn verduisterende gordijnen te jattenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben bang dat ik deze zomer ook problemen ga krijgen met de zon.
op mn oude slaapkamer had ik lamellen en was het goed donker. mijn nieuwe huisje heeft rolgordijnen die toch een stuk minder licht tegenhouden
Dan ken hij niet meer slapenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben dan ook van plan om Ez zn verduisterende gordijnen te jatten
Ik pak alleen de gordijnen van zn woonkamer danquote:
Dan heb je die andere gordijnen ook nodigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik pak alleen de gordijnen van zn woonkamer dan![]()
Jammer alleen dat mijn raam een keer of 3 zo groot is
Nah ik gun hem zn nachtrust welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:59 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan heb je die andere gordijnen ook nodig
Ik ben zo liefquote:
Ik wil de 16de jou liefde voelen.quote:
Dat komt helemaal goedquote:
Ik ga straks alles uit de woonkamer naar de slaapkamer verplaatsen en dan ga ik alvast een begin maken aan dat laminaatquote:
Oohwquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga straks alles uit de woonkamer naar de slaapkamer verplaatsen en dan ga ik alvast een begin maken aan dat laminaat
Ja en als die vloer erin ligt dan kan ik mn bed in elkaar zettenquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en als die vloer erin ligt dan kan ik mn bed in elkaar zetten![]()
Bam 1 hupsje in een groot bed. Helemaal alleen![]()
![]()
Lekker breeduit liggen. Geen gevecht om de deken!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:57 schreef NBT het volgende:
[..]
Heerlijk toch! Alleen, groot bed! Bewegen!
Oh dat is zeker wel relaxed ja!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker breeduit liggen. Geen gevecht om de deken!
Can't wait!!quote:
Dat gaat je vast lukken!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Can't wait!!
Plannen zijn iets gewijzigd. Ik ga nu eerst de vloer in mijn kleine gangetje voorzien van laminaat. Dat kan ik vast wel
Stap 3: het echte werk..quote:
Oe. Op de knietjesquote:
Ja dat dus, en maar spanken!quote:
Deepthroatenquote:
Samequote:
Herkenbaar probleem welquote:
als ik nou nog eens iemand zou vinden die mij zou willen deepthroaten..quote:
quote:
Subtiel welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik nou nog eens iemand zou vinden die mij zou willen deepthroaten..
Ik zit al op mn knieënquote:
Klinkt goed toch huppel? beetje sex, beetje hulp... niet verkeerd toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:22 schreef gianni61 het volgende:
mijn baas kennende zou hij best begrip hebben als ik ik de rest van de middag vrij zou vragen voor een goeie pijpbeurt.
Kan ik meteen nog ff helpen met de laminaat
Laten we het niet doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:22 schreef gianni61 het volgende:
mijn baas kennende zou hij best begrip hebben als ik ik de rest van de middag vrij zou vragen voor een goeie pijpbeurt.
Kan ik meteen nog ff helpen met de laminaat
hmm, dan moet ik verder zoeken.quote:
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dan moet ik verder zoeken.
probleem met mijn plan zou ook wel zijn geweest dat mn baas dan wist dat ik zit te fokken tijdens werktijd
En nu ben je onderweg naar Emmen?quote:
Nee, huppelmuts wil me niet..quote:
Ach, soms zit het mee en soms wat minderquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, huppelmuts wil me niet..
Story of my life..
positief puntje van de dag: heb net een subwoofer gekocht via marktplaats.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach, soms zit het mee en soms wat minder
Nicequote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
positief puntje van de dag: heb net een subwoofer gekocht via marktplaats.
die wat ik nu heb neemt te veel plaats in in mn kofferbak. met de nieuwe passen tenminste de boodschappen er weer bij.
sow, hoe lang heb jij pauze? mijn werkdag is alweer bijna voorbijquote:
ik werk van half 8 tot 5, en heb een half uur pauze. mag alleen zelf weten wanneer ik die neem.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sow, hoe lang heb jij pauze? mijn werkdag is alweer bijna voorbij
voor mn gevoel ben je altijd ongeveer een uur wegquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:17 schreef NBT het volgende:
[..]
ik werk van half 8 tot 5, en heb een half uur pauze. mag alleen zelf weten wanneer ik die neem.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
voor mn gevoel ben je altijd ongeveer een uur weg
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:32 schreef gianni61 het volgende:
een half uur zonder NBT lijkt een eeuwigheid
quote:
Hoef jij niet in te klokken dan ofzo? Als ik van het terrein af ga, wordt dat meteen geregistreerdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:32 schreef NBT het volgende:
Nee ik ga vaak ook een uur weg, maar dat hoeft LG niet te weten....
Nopequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hoef jij niet in te klokken dan ofzo? Als ik van het terrein af ga, wordt dat meteen geregistreerd
Handigquote:
Ja, ik vind het best zo!quote:
Hai, wie ben jij?quote:
quote:
klopt, hoe wist je dat?quote:
das een lange naam. moet je die ook zo lang uitspreken?quote:
Ik jou ook niet, stel je eens netjes voor dan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:46 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Jou heb ik hier nog nooit gezien
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik jou ook niet, stel je eens netjes voor dan.
quincy durft niet, misschien moet jij beginnen..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik jou ook niet, stel je eens netjes voor dan.
Ik ben Myraela. Ik ben lief.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quincy durft niet, misschien moet jij beginnen..
als ik je UI en postgeschiedenis zie ben je wel kwistig met slotjesquote:
Valt wel mee. Streng maar rechtvaardig.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik je UI en postgeschiedenis zie ben je wel kwistig met slotjes
shit, je bent me net voorquote:
* QuincydeKosteris Quincy enquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
shit, je bent me net voor
ik ben gianni61 en quincy is me net voor
zelf gefixed
Goeden zaak welquote:
quote:
Ahhh,, hoe komt het?quote:Op woensdag 30 maart 2011 07:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik niet in ieder geval... jij wel?
Mooi, door mn keelpijn kon ik niet in slaap komenquote:Op woensdag 30 maart 2011 07:36 schreef NBT het volgende:
[..]
Ahhh,, hoe komt het?![]()
Ik heb heerlijk geslapen eigenlijk.
Irritant is dat zeg, maar wat doe je eraan..quote:Op woensdag 30 maart 2011 07:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi, door mn keelpijn kon ik niet in slaap komen
Geen idee, heb gister maar honingdrop gekocht om de keel te smeren...quote:Op woensdag 30 maart 2011 07:38 schreef NBT het volgende:
[..]
Irritant is dat zeg, maar wat doe je eraan..
Misschien helpt hetquote:Op woensdag 30 maart 2011 07:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Geen idee, heb gister maar honingdrop gekocht om de keel te smeren...
ik hoop het! Morgen een dagje relaxen in de sauna, dus dat is lekkerquote:
Dat zal ook wel werken!quote:Op woensdag 30 maart 2011 07:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik hoop het! Morgen een dagje relaxen in de sauna, dus dat is lekker
Hoop het, denk dat het turkse stoombad wel goed zal werkenquote:
Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 30 maart 2011 07:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hoop het, denk dat het turkse stoombad wel goed zal werken
http://notalwaysright.comquote:(I am trying to help an elderly couple get on the internet.)
Me: Okay. Go ahead and see if you are able to connect.
Customer: I cant. It says that I am not connected to any networks.
Me: Thats odd. I can see you on the network.
Customer: *amazed* You can see me?
Me: Yes, I can see you.
Customer: *shocked* Wow, she can see me!
Customers husband: *in the background* Well, put some clothes on woman!
geweldige site. lees elke dag even de nieuwe verhaaltjes.quote:
Tja, wat moeten we nou doen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:59 schreef tripack het volgende:
ook rustig.. het is woensdag dan zit hier geen kip
Dat kan natuurlijk ook.quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:08 schreef tripack het volgende:
maar daar heb ik eigenlijk weinig zin in
Ik heb geen idee, het leek er wel op, maar als hier nu gewoon weer mensen gaan posten komt het goed.quote:
Mja tegenwoordig hebben mensen genoeg te doenquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:41 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, het leek er wel op, maar als hier nu gewoon weer mensen gaan posten komt het goed.
Ik denk het.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja tegenwoordig hebben mensen genoeg te doen
NBTquote:
Leuke combo, mag hopen dat het geen electische gitaar wasquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:48 schreef QuincydeKoster het volgende:
Sorry was aant douchen en gitaar aant spelen
Je haar zit dan wel meteen in modelquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:48 schreef lipjes het volgende:
[..]
NBT![]()
Hoe is het dame
[..]
Leuke combo, mag hopen dat het geen electische gitaar was
Jawel dat was het welquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:48 schreef lipjes het volgende:
[..]
Leuke combo, mag hopen dat het geen electische gitaar was
Ja dat is dan welw eer een meevallerquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je haar zit dan wel meteen in model![]()
[ afbeelding ]
Wat een dropje!quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je haar zit dan wel meteen in model![]()
[ afbeelding ]
Oehw, ga je kopen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:54 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja heerlijk, vanavond startersdag bij de rabobank
quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja dat is dan welw eer een meevaller
Hey LL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |