nu wel... door jouw uiquote:
Ja maar die zie ik elke dag, dat telt niet.quote:
voor mij wel... ik zie ze namelijk niet elke dagquote:Op maandag 28 maart 2011 11:43 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja maar die zie ik elke dag, dat telt niet.
Maar wel op maandag dinsdag woensdag donderdag en vrijdag.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
voor mij wel... ik zie ze namelijk niet elke dag
Ja, dat is dus niet elke dagquote:Op maandag 28 maart 2011 11:49 schreef NBT het volgende:
[..]
Maar wel op maandag dinsdag woensdag donderdag en vrijdag.
Vergaderse.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat is dus niet elke dag
maar ben vergaderen
Je mag hier ook in je eentje posten hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 12:30 schreef NBT het volgende:
Nou hier schiet ik dus niks mee op he jongens, een topic voor als je niks te doen heb staat er... Pff.... Leugens!
ja, maar daar is ook geen lol aanquote:Op maandag 28 maart 2011 13:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Je mag hier ook in je eentje posten hoor
waar?quote:
hoe?quote:
quote:
die ken ik nietquote:
nou...quote:
ik ken geyl gewoon niet... heb hem nooit ontmoetquote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ken geyl gewoon niet... heb hem nooit ontmoet
hoe kan je dan van m zaad slikken?quote:
Dat heb ik nooit gezegd.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hoe kan je dan van m zaad slikken?
klopt... dat was gianni... ik wist niet dat hij dat ook deed...quote:
Dat wist ik ook niet nee, wat een schokkend nieuws!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
klopt... dat was gianni... ik wist niet dat hij dat ook deed...
Ja, maar goed dat we het weten... kunnen we er rekening mee houden...quote:Op maandag 28 maart 2011 15:35 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat wist ik ook niet nee, wat een schokkend nieuws!
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, maar goed dat we het weten... kunnen we er rekening mee houden...
Net als bij jouquote:Op maandag 28 maart 2011 15:36 schreef NBT het volgende:
[..]
Hou hem maar in je broek in zijn buurt.
wie zwijgt stemt toe denk ik maar danquote:
Ik vond je opmerking een beetje verwaand.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wie zwijgt stemt toe denk ik maar dan
probeer je er maar weer uit te lullen...quote:Op maandag 28 maart 2011 15:50 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik vond je opmerking een beetje verwaand.
Whooptiefuckingdoooooooquote:Op maandag 28 maart 2011 15:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
probeer je er maar weer uit te lullen...
weet je wat... ik geef je het voordeel van de twijfel
ik begrijp hieruit dat je er wel mee kunt levenquote:
Voorruit dan maar.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik begrijp hieruit dat je er wel mee kunt leven
Als er niemand anders reageert wel jaquote:
quote:
Ach, dit is goed. reageer nou people!quote:
vind het idd triestquote:Op maandag 28 maart 2011 16:15 schreef NBT het volgende:
[..]
Ach, dit is goed. reageer nou people!Het topic sterft!
Maar opzich mag je blijven hoor.... ik was een beetje selfish door een topic met NBT alleen te koesterenquote:
je mag het hebben hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 16:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar opzich mag je blijven hoor.... ik was een beetje selfish door een topic met NBT alleen te koesteren
Klopt... maar als jij even een eigen topic met NBT wil hebben, dan kan dat tegenwoordig hoor, moet je het even tegen me zeggen, dan kan ik wel even weggaan hierquote:Op maandag 28 maart 2011 16:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je mag het hebben hoor
Zie jullie immers ook in KSC
ummmm DM bestaat ook he als we daar zo'n behoefte aan hebbenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klopt... maar als jij even een eigen topic met NBT wil hebben, dan kan dat tegenwoordig hoor, moet je het even tegen me zeggen, dan kan ik wel even weggaan hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |