Ik weet het niet. Het is nl. wel elke keer zo dat als we daar meeten dat iedereen gilt: volgende week weer?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:00 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Idee klinkt wel ok, zo kan iedereen vast wel tenminste 1 keer komen.
Maar waar ik dan bang voor ben is dat dit te vrijblijvend is, dus dat als puntje bij paaltje komt en je vraagt wie er die zondag komt, dat er toch veel mensen afhaken en andere dingen hebben gepland omdat de data's niet vaststaan.
Of zou dat meevallen?
hier hetzelfdequote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:04 schreef Orea het volgende:
Ooooh mei gaat wel lukken!!![]()
![]()
Ik zet me niet op het lijstje, je weet nooit wat ertussen komt en dan wordt het weer zo'n gepiel om de lijst up te date te krijgen! Maar tot nu toe kan ik alle data!
Klopt! (hoewel we daar thuis van mening over verschillen...)quote:
mijn man ook niet hoor maar die gaat wel in de speeltuin spelenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:05 schreef Jeetjejom het volgende:
Het enige probleem is dat mijn man niet zo meet-minded is zeg maar..... Ik heb nog wel even de tijd, misschien chanteer ik hem gewoon tijdens de bevalling, dat ik dan zo zielig ben dat ie gewoon met me mee moet!
nee hoor ik nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:13 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhhh Ik wil ook!!
Heeft er iemand problemen met een eventuele live baring? Ik kan zelf wel wat spullen meenemen![]()
Dat dus!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:12 schreef Vicky het volgende:
[..]
mijn man ook niet hoor maar die gaat wel in de speeltuin spelen
Ik zal vast gaan oefenen met rustig en beheersd aanwijzingen geven terwijl ik mijn voet steeds strakker aandraai in de bankschroefquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:14 schreef trui het volgende:
hihi poppedein. ik zie ons al VK-tje spelen.
Ik ook!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:15 schreef Brighteyes het volgende:
*knip*
Ik heb er nu al zin in!Tasje met versnaperingen, fietsjes etc. mee en een heerlijk dagje doorbrengen daar!
Dan stel ik wel een parkmeet voor in juni in Arnhemquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:17 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en uiteraard is het een optie om een parkmeet in Arnhem te organiseren, maar Pvoesss opperde hier het Julianapark, dus dat heb ik er in de TT maar even bij gezet.
Voor mij persoonlijk is Arnhem te ver weg voor lekker een ochtendje/middagje/dagje park, maar goed, het is voor anderen wellicht dichterbij.
[..]
Ik weet het niet. Het is nl. wel elke keer zo dat als we daar meeten dat iedereen gilt: volgende week weer?
Maar goed, we kunnen er best een datum op gooien?
Ik wilde eig. alleen maar aangeven dat ik het iig van hieruit niet nodig vind om rekening te houden met draagmeets van andere fora, of festivals in andere parken etc.
Datavoorstel doen maar dan?
Ik begin even met Mei maar want het moet wel gewoon lekker zijn om op de grond te kunnen zitten lijkt me.
zo 01 mei: BE
za 07 mei: BE
zo 08 mei:
za 14 mei:
zo 15 mei: BE
za 21 mei:
zo 22 mei:
za 28 mei: BE
zo 29 mei:
Zoiets?
open er een topic voorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:59 schreef simmu het volgende:
heeheehee! we zouden ook nog dierentuinmeeten in emmen toch?
nee hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:15 schreef Brighteyes het volgende:
De ene meet sluit de ander toch niet uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |