Ha, ben nu bij dat stuk waar de futuristische wapens in beeld komen jaquote:Op zondag 27 maart 2011 23:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Echte namen voor neppe futuristische waffens?
die van mij trekt het wonder genoeg welquote:Op maandag 28 maart 2011 10:35 schreef L3IPO het volgende:
Vet spel, heb het een beetje gespeeld, jammer dat mijn pc het eigenlijk net niet trekt
E8400quote:Op maandag 28 maart 2011 10:45 schreef wise het volgende:
die van mij trekt het wonder genoeg wel![]()
q9400
4gb
hd4890 met 1gb
windows 7 32bit.
Maar net begonnen. Ben net uit de subway in het begin
Zo'n zwaar spel is het niet. E8500 @ 4.0 ghz en GTX 560 OC naar GTX 570 trekt het makkelijk. Geef nu nou die fucking dx11 patchquote:Op maandag 28 maart 2011 10:45 schreef wise het volgende:
[..]
die van mij trekt het wonder genoeg wel![]()
q9400
4gb
hd4890 met 1gb
windows 7 32bit.
Maar net begonnen. Ben net uit de subway in het begin
Overal en altijd?quote:
Ik bedoelde meer de Sandbox mode. Waarmee je met physics kon spelen. Ook kun je niet zo veel vernietigen als in Crysis 1quote:
Nee. Ook is de resolutie van de textures 512x512. In crysis 1 waren ze 1024x1024. En veel van de textures zijn ook van Crysis 1. Ik vind het jammer dat ze de PC geen extra aandacht geven zoals DICE.quote:
Ik heb alles op extreme met de GFX addon mod, soms ziet Crysis 1 er mooier uit, soms Crysis 2. In Crysis 1 kon je iig veel meer dingen vernietigen, maarja console physics ftl.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:45 schreef Skull-splitter het volgende:
Echter zien alle NPC's er beter uit dan bij deel 1, hoe raar?
1024^2 als je diezelfde texture 100x kunt herbruiken in het level dan heeft het nut.
Ach het was altijd wel handig. Op het moment dat het even niet ging. rocketlauncher erbij en gewoon gebouwtje erbij opblazen. Waarom ook niet weetje, Moeilijk doen terwijl het ook makkelijk kanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Tis niet dat ik het echt mis. zo'n hut mishandelen is 2x leuk, maar daarna wil ik weer door.
Was ook m'n tweede playthrough.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Wees er blij mee. Ik kijk liever wat rond dan er in een keer doorheen te raggen.
Hij heeft een auto-updater, dus hij zou hem automagisch moeten patchen!quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:52 schreef static het volgende:
Ook gekocht; welke patch is de meest recente? Heb nu deze: Crysis_2_final_1.1g2_Patch
Kan vanavond pas spelen.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:03 schreef static het volgende:
Kan hem niet starten, want ben op mijn werk. Staat zo vreemd.
Maar wel tof denk ik! Ik haat ook moeilijke games.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:18 schreef tuut-chips het volgende:
Pff, snel uitgespeeld zeg! Met cloak is het echt makkelijk inderdaad
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:18 schreef tuut-chips het volgende:
Pff, snel uitgespeeld zeg! Met cloak is het echt makkelijk inderdaad
Hebben ze dat niet gewoon expres gedaan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:18 schreef Jwells het volgende:
Deze game heeft trouwens fucking veel bugs.
Toen ik het spel uitspeelde had ik 18000 NanoSuit Catalyst Points. Toen begon ik opnieuw met super soldier. Had ik er ineens 0. Nadat ik 1 Alien had gekilled. Had ik plotseling 1800 NanoSuit Catalyst Points ipv 18000. Vreemde shit hoor.
Voor de rest is deze game gewoon een toppertje, maar die bugs beginnen me langzamerhand wel te irriteren.
Patch komt automagisch zodra je inlogt bij multiplayer, of wordt (blijkbaar, want ik heb hem nog niet) via Steam verspreidtquote:31/3 - Today we released the first of a number of security updates, accounts that we have identified as exploiting an unfair advantage have been reset and if the activity persists they will be banned permanently. If you find yourself being kicked from every MP game it is because our systems have detected you cheating. We will continue to update anti-cheat software in Crysis 2 and strive for a cheat-free community.
Je moet cloaken langs het pantservoertuig, en dan niet proberen die half-kapotte muur zelf op te blazen maar nog een stukje naar rechts lopen, dan kan je erlangs, zijn nog een paar mannetjes aan de andere kant. Dan kan je bij je auto komen (je objective), en dan schiet je op de muur met je alternate fire (die raketten, misschien werkt het kanon ook maar die raketten sowieso) en dan kun je erdoorheen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:47 schreef valek het volgende:
Ik zit vast in een level. Ben op een brug, moet door een stuk muur rijden met een auto. Maar ik krijg het niet voor elkaar om een auto te pakken en in te rijden.. En dat irritant pantservoertuig is irritant.
Je kan ook in de buurt van dat pantservoertuig achter een struik de riolering ingaan en dan onder de muur door lopen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je moet cloaken langs het pantservoertuig, en dan niet proberen die half-kapotte muur zelf op te blazen maar nog een stukje naar rechts lopen, dan kan je erlangs, zijn nog een paar mannetjes aan de andere kant. Dan kan je bij je auto komen (je objective), en dan schiet je op de muur met je alternate fire (die raketten, misschien werkt het kanon ook maar die raketten sowieso) en dan kun je erdoorheen!
Ik kan echt geen voertuig vinden waar ik in kan rijden. En wat die raketten betreft. Zie die niet liggen. Snap er niets van.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je moet cloaken langs het pantservoertuig, en dan niet proberen die half-kapotte muur zelf op te blazen maar nog een stukje naar rechts lopen, dan kan je erlangs, zijn nog een paar mannetjes aan de andere kant. Dan kan je bij je auto komen (je objective), en dan schiet je op de muur met je alternate fire (die raketten, misschien werkt het kanon ook maar die raketten sowieso) en dan kun je erdoorheen!
Ik liep langs het pantservoertuig af wat telkens op mij schoot. Ik was daar een voertuig aan het zoeken. Maar ik kreeg dus niets gevonden. Maar ik ben nu weer verderquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Faalhaas... Daar kon je niet echt omheen ofzo
Heb er 1 gehad jaquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:20 schreef KingLysandus het volgende:
Heb deze week deel 1 en 2 achter elkaar gespeeld. Vind deel 1 toch leuker. Vooral omdat je daar een stem had.
Zijn er nog mensen met een "Speeding Ticket"?
Met die Speeding tickets kan je een trophy/achievement unlocken (secret trophy/achievement).quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:11 schreef Skull-splitter het volgende:
Stuk of 5 hier, alleen waar de fuck kan ik ze vinden en wat moet ik ermee?
jij hebt echt een kleine digitale penisquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:56 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ook niet zo. Ik ga zeker niet speciaal iets (opnieuw) doen voor een achievement.
Mensen die dat wel doen heb ik nooit begrepen.Alsof ze iets te compenseren hebben ofzo...
quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:07 schreef KoningStoma het volgende:
Ik maakte net zo'n lucky kill tijdens het recorden.Ik heb er meteen maar een montage omheen gemaakt.
Als niet weet welke kill ik bedoel; ik heb 'm op het laatst nog even herhaald.
Opzich is ie niet kut, maar hij is zo overbodig. Hij is alleen leuk om mee te klooien door het lompe geluid en de explosies die de kogelinslagen gevenquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]mooie vid! Voor iemand die de gauss gun vet kut vindt kan je er nog best aardig mee overweg!
Should work.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:38 schreef Ireth het volgende:
Hi!![]()
Iemand hier die mij kan vertellen of dit spel lekker soepel zal lopen op mijn computer? Hieronder wat specs.
* Processor: Intel Core 2 Duo E7200 (LGA775, 2,53Ghz., 3MB, 1066 FSB)
* Moederbord: MSI G31m3
* Harddisk: 320 Gb sata
* Geheugen: DDR2 800 Mhz, 2 GB
* Videokaart: Ati 3850, 512mb
En toevallig ook iemand die mij kan vertellen waarom ik in de gedownloade demo totaal geen servers krijg?![]()
![]()
Zou moeten werken als een tiet!quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:38 schreef Ireth het volgende:
Hi!![]()
Iemand hier die mij kan vertellen of dit spel lekker soepel zal lopen op mijn computer? Hieronder wat specs.
* Processor: Intel Core 2 Duo E7200 (LGA775, 2,53Ghz., 3MB, 1066 FSB)
* Moederbord: MSI G31m3
* Harddisk: 320 Gb sata
* Geheugen: DDR2 800 Mhz, 2 GB
* Videokaart: Ati 3850, 512mb
En toevallig ook iemand die mij kan vertellen waarom ik in de gedownloade demo totaal geen servers krijg?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:40 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Je kan niet dood.
Even serieus, welk deel snap je niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwat?
Explosives (JAW/C4/L-Tag) en cloaken tussendoor.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:56 schreef tuut-chips het volgende:
Pingers
Zijn op normal al niet te doen, laat staan op supersoldier...
Behalve als die lijers vanaf de eerste encounter je dwars overal doorheen zien. Toffe bugquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Explosives (JAW/C4/L-Tag) en cloaken tussendoor.
Easy.
Ik heb gemerkt dat als je gewoon even een tijdje buiten hun zicht blijft ze meestal wel met hun kwetsbare stuk naar je toe gaan staan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Behalve als die lijers vanaf de eerste encounter je dwars overal doorheen zien. Toffe bug
Maar als je dan weer eruit loopt dan ziet ie je weer direct, ik vond Times Square echt belachelijk omdat je daarnaast nog al die Ceph moet ontlopenquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik heb gemerkt dat als je gewoon even een tijdje buiten hun zicht blijft ze meestal wel met hun kwetsbare stuk naar je toe gaan staan.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:08 schreef Enjoirobbin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
oh, dus dat is een bug!quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Behalve als die lijers vanaf de eerste encounter je dwars overal doorheen zien. Toffe bug
Voor zover ik weet is de PC versie nog altijd superieur ten opzichte van de console versies.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:
De MP vind ik wel een stuk minder, vooral vanwege de vele vaagheden.
SP is zeker de beste op de 360.
Ik zei ook niet het beste, ik zei de beste, dus ik bedoel uit alle 360 games.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:19 schreef Jwells het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is de PC versie nog altijd superieur ten opzichte van de console versies.
Ik heb wel gehoord dat de 360 versie iets beter is dan de PS3 versie (wat er van waar is weet ik niet).
Ik heb de PS3 versie, en vond het spel er gewoon goed uit zien. Als je soms naar de lucht kijkt, ziet het er soms wel heel blurry uit (met name 's avonds, overdag ziet het er schitterend uit in het spel). Ook de textures zijn soms best lelijk als je echt gaat inzoomen (dat doet vrijwel niemand, tenzij je op alles gaat letten). Maar over het algemeen ziet het er heel goed uit. De meeste mensen zeggen dat dit de best uitziende console game is. Dat weet ik niet. Ik vind Uncharted 2 en Killzone 3 er ook heel goed uitzien.
Haha ik dacht dat je gewoon grammaticaal niet zo goed was. Dat is wat fok met je doet, denken dat niemand correct Nederlands spreekt.quote:Op zondag 3 april 2011 22:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik zei ook niet het beste, ik zei de beste, dus ik bedoel uit alle 360 games.
True.quote:Op zondag 3 april 2011 22:44 schreef n0ir het volgende:
[..]
Haha ik dacht dat je gewoon grammaticaal niet zo goed was. Dat is wat fok met je doet, denken dat niemand correct Nederlands spreekt.
Iemand hier heeft Halo Reach niet gespeeld...quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:
De MP vind ik wel een stuk minder, vooral vanwege de vele vaagheden.
SP is zeker de beste op de 360.
quote:List of changes
Further improved anti-cheat measures
Fix for spurious characters appearing when initiating text chat
Fix for Chatlog doesn't disappear after kill cam
Fixed occasional login issues
Changed VOIP defaults
Fixed some UI aspect issues on multiple monitors
Added option for crouch toggle in MP & SP
Fixed a bug where players lost Nano Catalyst points after restarting the game
Filter settings in server browser are now retained
Default player count required to start a game from the lobby lowered to 4
Fixed issue related to Deleting Reference Counted Object Twice error that appeared for some users with strict router/firewall settings
Fixed issue of not being able to melee after dying
Fixed issue where some video cards were being stated as unsupported
Were working hard with our Ranked Server Partners to switch the servers at the same time that the patch goes live but inevitably this will take time so we ask for your patience. When you launch the game, the patch will auto-download. If you cannot find servers, please exit the game and re-start to ensure the patch has applied.
You can check the version number by selecting Properties on Crysis2.exe and selecting Details. The correct version after patching will be 1.2.0.0, and the executable will be signed by Crytek GmbH.
Het schijnt niet de volledige changelist te zijn, slechts de belangrijke highlights (maar als ik de lijst zo zie lijkt het een manier om hunzelf in te dekken).quote:Steam users will experience some prolonged loading times in this patch for which we apologise. We will update the Steam build in the next few days to resolve this issue.
Ik weet niet hoe het met crysis zit maar in halo reach is alles perfect gebalenceerd,quote:Op maandag 4 april 2011 09:36 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Iemand hier heeft Halo Reach niet gespeeld...
Ah, dat van Stealth Enhance heb ik nog niet gemerkt (ben nog niet zo'n hoog level vanwege PC MP geneuk)quote:Op woensdag 6 april 2011 20:47 schreef HenkPel het volgende:
Nanovision kun je niet permanent gebruiken, en met de stealth enhance upgrade heb je ook geen schaduw meer. Ik denk dat de cloak tracker wat krachtiger had mogen zijn.
Ik vermaak me overigens wel met de mp, maar het cloak aspect vind ik niet zo tof. Eigenlijk vreemd dat iedereen dat standaard heeft, en dat je daar niet voor moet kiezen (ten koste van andere krachten bij voorkeur).
Daarnaast denk ik dat de wat kleinere maps geschikter zjn voor de Crysis 2 mp gameplay, die zijn wat mij betreft verreweg het leukst. Skyline en Impact bijvoorbeeld.
Je moet eens over je mp trauma heen komen, take it like a men.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:25 schreef AQuila360 het volgende:
Hopelijk heb ik de game morgen of anders vrijdag binnen![]()
Ga alleen de Sp spelen dat wel.
Man. Men is meervoud.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:08 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je moet eens over je mp trauma heen komen, take it like a men.
Aq word altijd door meerdere mannen genomen.quote:
Nouja, geef toe: ze zijn moeilijker om te zienquote:Op woensdag 6 april 2011 23:31 schreef KoningStoma het volgende:
Als je door iemand die gecloakt is wordt gekilled, dan doe je iets fout.
Nice!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:07 schreef KoningStoma het volgende:
Ik maakte net zo'n lucky kill tijdens het recorden.Ik heb er meteen maar een montage omheen gemaakt.
Als niet weet welke kill ik bedoel; ik heb 'm op het laatst nog even herhaald.
Alsof dat nooit voorkomt zeker. Ik ben vast de enige in de servers die zich laat killen door mensen die gecloaked zijn. Sorry, maar daar geloof ik geen zak van. Als iemand gecloaked is kun je hem meestal niet zien, en als hij dan met een automatisch wapen op je begint te schieten doe je daar echt niet veel meer aan (evan uitgaande dat de persoon in kwestie ook een beetje kan mikken).quote:Op woensdag 6 april 2011 23:31 schreef KoningStoma het volgende:
Als je door iemand die gecloakt is wordt gekilled, dan doe je iets fout.
Dat zeg ik toch niet...quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:27 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Alsof dat nooit voorkomt zeker. Ik ben vast de enige in de servers die zich laat killen door mensen die gecloaked zijn. Sorry, maar daar geloof ik geen zak van. Als iemand gecloaked is kun je hem meestal niet zien, en als hij dan met een automatisch wapen op je begint te schieten doe je daar echt niet veel meer aan (evan uitgaande dat de persoon in kwestie ook een beetje kan mikken).
Het zou grappig zijn als het niet waar was...quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:17 schreef KoningStoma het volgende:
Dat doen ze om de autisten die het hele forum vol klagen blij te maken.
Ga een eind fietsen ofzo. Blijf jij het toch lekker in DX9 spelen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:17 schreef KoningStoma het volgende:
Dat doen ze om de autisten die het hele forum vol klagen blij te maken.
Ja maar crysis is geen crysis zonder de nieuwste dx versie.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:16 schreef static het volgende:
Wat is dat toch met dat DX11?Spel draait toch prima?
Tja.. Op de xbox zit er niets anders op.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:40 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ga een eind fietsen ofzo. Blijf jij het toch lekker in DX9 spelen.
Ik denk auto-aim, dat geldt niet voor PCquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:15 schreef HenkPel het volgende:
Mooi, maar wat wil je daarmee zeggen?
Vind je het niet cool dat ik PC gamers nerds noem (in mijn woordenboek is dat nog steeds geen belediging), of doel je op mijn auto-aim verhaal?
Dan moet je ook niet zeuren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:18 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Tja.. Op de xbox zit er niets anders op.
Ik ook niet. Ik was verrast toen ik het las. In DX9 is het ook goed, maar als het straks ook in DX11 kan, tsja, dan is de keuze niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die zeurt over dx11.
Ga je nou gewoon vloeken in de kerk ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:44 schreef AQuila360 het volgende:
Het ziet er wel super mooi uit op de Xbox360
Maar toch is het niet zo tof als ik dacht
Maar ik vraag me af of de vijanden steeds spawnen ofzo? Ik had net dat level dat ik ff met de sniper kon schieten maar ze bleven maar komen uit een gebouwtje.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:58 schreef Skull-splitter het volgende:
Ja, want nog immer een multi-topic.
Ik kan er na vijf jaar nog niet mee leven tenzij de game console-only is, anders verkies ik de PC variant altijd boven de andere.
Maar wat had je dan verwacht, aquila?
grenade launcher, shotgun, hologram, volgens mij valt single shot/automatic er ook onder bij dit spel.quote:
En op de PC?quote:Op zondag 10 april 2011 21:32 schreef pugehenis het volgende:
[..]
Op de xbox is het op de d-pad naar links.
2quote:
Ietsje meer uitleg: als je op 2 drukt dan switch je naar secondary firemode, druk er nog een keer op en je zit weer primaryquote:
edit.quote:Op maandag 11 april 2011 16:26 schreef valek het volgende:
Ben op het laatste stuk bij het spel, waar je die cloaked gasten moet kapot maken. Maar hoe maak je die in kapot. Ik heb al verschillende wapens geprobeerd.
Ik vond dat zo'n raar stukje, bij mij kwamen er plots 4 cloaked gasten op me af, bij die open plek waar ook die K-volt ligt.quote:Op maandag 11 april 2011 16:26 schreef valek het volgende:
Ben op het laatste stuk bij het spel, waar je die cloaked gasten moet kapot maken. Maar hoe maak je die in kapot. Ik heb al verschillende wapens geprobeerd.
Met de K-Volt was dat toch makkelijk te halen...quote:Op maandag 11 april 2011 16:26 schreef valek het volgende:
Ben op het laatste stuk bij het spel, waar je die cloaked gasten moet kapot maken. Maar hoe maak je die in kapot. Ik heb al verschillende wapens geprobeerd.
Iets is redelijk, hooguit redelijk goed óf episch, maar een redelijk epische shooter? Nee.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Nog meer? Iets meer variatie in manschappen, wellicht, maar het is een redelijk epische shooter...
Het ziet er tof uit maar het is een ouderwetse shooter en dat had ik niet echt verwacht.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Nog meer? Iets meer variatie in manschappen, wellicht, maar het is een redelijk epische shooter...
Ik kon het zelf niet beter bekritiserenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het ziet er tof uit maar het is een ouderwetse shooter en dat had ik niet echt verwacht.
Verhaal is ruk
RPG elementjes zijn slecht
Vijanden zijn saai
Te weinig vrijheid
Maar het is verder wel tof hoor ik had het alleen anders verwacht maar dat is mijn fout
Waar zit je in de game?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:31 schreef AQuila360 het volgende:
Net weer stukje gespeeld en dat was toch wel weer tof
Net zo een Pinger gekilled en toen in de VTOL gesprongen en daarna er uit gepleurd in het water en daar ben ikquote:
80%quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Net zo een Pinger gekilled en toen in de VTOL gesprongen en daarna er uit gepleurd in het water en daar ben ik
Hoeveel % ben ik ongeveer denk je?
Maar minder stoer dan exosuits, maar daar was vast geen ruimte voor in NY.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef AQuila360 het volgende:
Die Pingers zijn wel bruut trouwens die hebben wel toffe wapens.
Ik denk dat je dan een uitdaging te wachten staat, maar succes in ieder geval!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:24 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ga hem denk ik ook nog even spelen op Super Soldier, is dat goed te doen of heel erg lastig?
Erger dan Halo op Legendary zal het wel niet wordenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:44 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan een uitdaging te wachten staat, maar succes in ieder geval!
Halo nooit gespeeldquote:Op woensdag 13 april 2011 15:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Erger dan Halo op Legendary zal het wel niet worden
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:53 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is nou de dikste grafische instelling? Gamer, Hardcore of (Brutal dacht ik?)
halo 2 bedoel je dan,quote:Op woensdag 13 april 2011 15:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Erger dan Halo op Legendary zal het wel niet worden
Ik speelde die alleen op Legendary en dan was het pittig maar uiteindelijk wel gehaald.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:04 schreef pugehenis het volgende:
[..]
halo 2 bedoel je dan,
halo 3 en reach waren heel goed te doen op legendary, al helemaal met coöp.
Waarom niet eerst op Veteran?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:52 schreef AQuila360 het volgende:
Net Crysis 2 uitgespeeld! Toch wel vet moet ik zeggen alleen in het midden kakt het even in maar dan wordt het weer goed.
Kan ik nu beter nieuwe campign doen op supersoldier of gewoon replay levels?
Moet ik hem 3 keer spelenquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:44 schreef HenkPel het volgende:
Ik vind de missies met je marine buddies niet zo tof, ik hoop dat ze snel dood gaan.
Het geweer bedoel je? Best snel al maar ik gebruikte die niet echt geloof ik.quote:Wanneer kom je voor het eerst een Grendel tegen?
Ik waardeer het spel ook meer op Super Soldierquote:Op donderdag 14 april 2011 17:17 schreef AQuila360 het volgende:
Super Soldier is wel toffer opzich nog. Iets meer long range schietactie speel ik nu
Maar in ieder geval na de eerste pinger, toch?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[..]
Het geweer bedoel je? Best snel al maar ik gebruikte die niet echt geloof ik.
Maar niet op de 1e run moet ik zeggen.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:48 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ik waardeer het spel ook meer op Super Soldier
Weet niet precies meer. Hoezo wil je dat weten eigenlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 18:25 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Maar in ieder geval na de eerste pinger, toch?
MP of SP? Ik heb er nog geen last van gehad iig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:59 schreef static het volgende:
Loop regelmatig tegen een nare bug aan (PC versie), de cross-hair uit mijn scope verdwijnt bij het inzoomen. Maakt het snipen e.d. toch een stuk lastiger.
Haha nice!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Een van de mooiste reacties ever. Wel Crysis Warhead, maar blijft briljant![]()
![]()
Vanaf 1:16
SP. Erg vervelend zonder handmatige saves, moet nu doorploeteren tot een checkpoint en opnieuw starten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
MP of SP? Ik heb er nog geen last van gehad iig.
Anders wordt het wel héél makkelijk. Dat is een van de slechtste dingen die je een een spel kan stoppen, die quicksaves.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:11 schreef static het volgende:
[..]
SP. Erg vervelend zonder handmatige saves, moet nu doorploeteren tot een checkpoint en opnieuw starten.
Echt geen last van gehad, maar dan ook uitgespeeld voor de laatste patch. Wellich dat dat scheelt...quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:11 schreef static het volgende:
[..]
SP. Erg vervelend zonder handmatige saves, moet nu doorploeteren tot een checkpoint en opnieuw starten.
Wtfquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Deze gast maakt altijd van dit soort filmpjes. Briljant
Mooier qua close range textures en ook gewoon qua omgeving. New york is wel nice, maar ik weet niet, ik mis iets. Ik had niet zoals ik bij Crysis had toen ik het opstartte van "Wow, dit ziet er écht fucking nice uit". Denk dat het ook persoonlijke smaak is, ik mis ook gewoon dat ik een .50 heb en alle cover kapot kan schieten enz.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Definieer mooier. Ik vind de art-direction op die twee zo onzettend verschillend dat enige vergelijking al snel scheef loopt. Wel oog C2 veel meer mainstream, maar IMO zonder aan eigenheid in te boeten.
Weet ik. Maar als e.e.a. niet volledig werkt is het gewoon lastig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Anders wordt het wel héél makkelijk. Dat is een van de slechtste dingen die je een een spel kan stoppen, die quicksaves.
Dat is wel jammer ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:50 schreef Smoofie het volgende:
Denk dat het ook persoonlijke smaak is, ik mis ook gewoon dat ik een .50 heb en alle cover kapot kan schieten enz.
Het verhaal doet me helemaal niets op de een of andere manier. Normaal lees ik ook altijd wel dingen die tegenkomt enzo maar hier laat ik die mailtjes ook links liggen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:23 schreef Ninilith het volgende:
Wat een gaaf spel zeg!
Wat ik wel een tegenvaller vond is dat ik absoluut geen steek wijzer ben geworden van de verhaallijn, dat was echt wel jammer....
Extraction en Assault heb je verder nog. Die zijn wel geinig maar eigenlijk speel ik enkel Crash Site, het Headquarters van COD voor wie dat heeft gespeeld. Die laatste MP modes zijn wat complexer, dus erg lastig als je niet echt in teamverband speelt. Bij Extraction moet het ene team twee items jatten van het andere team, bij Assault moet het ene team 4 terminals hacken ofzo. Bij Assault heeft slechts een team een nanosuit, en het andere team heeft betere wapens.quote:Op maandag 18 april 2011 19:47 schreef pugehenis het volgende:
iemand trouwens al de latere gametypes geprobeerd? ik doe elke dag een paar potjes dus ik level niet echt snel. kan nu tot en met capture the relay doen.
quote:A new Crysis 2 PC patch is coming next week and we'd like to give you a preview on some of the changes that will be included.
PC Changes:
•• Vote-kicking feature added.
•• Added a reserved slot system for server admins.
•• Further improvements to anti-cheat measures.
•• Objectives are returned if they end up in forbidden areas.
•• Fix for Nanosuit Modules that could not be leveled in some circumstances.
•• Fix for some instances of errors logging into multiplayer that would report "Could not connect to Gamespy".
•• Fix for unlock tokens failing to be awarded if a player quit a game in which they leveled up before the end of the round.
•• Fix for inconsistencies with weapon zooming.
•• Fix for outdated stats being saved when a client leaves mid-game.
•• Fixes to the Nanosuit Reboot option available at level 50.
•• Fixed several weapon exploits.
•• Fixed a rare issue where auto-aim, stealth kill and grab would not work on an AI.
•• Reduced memory footprint of sound.
•• Optimized full screen effects on some graphics cards.
•• Optimized SSAO on some graphics cards.
Please note this list is not yet finalized and there may be more changes added before release. Thank you for your patience and we look forward to your feedback on the game once the patch is out.
- MyCrysis Team
Mooi, vote-kick! Alleen jammer dat er aan de "connection lost to opponent"-bug nog niets wordt gedaan...quote:
ook als ik niet midden in een potje stop, vergeet hij/zij soms wat ik unlockt heb.quote:•• Fix for unlock tokens failing to be awarded if a player quit a game in which they leveled up before the end of the round.
Yeah, maar wel op de PC dan he!quote:
Oke cool ik dacht dat jij nooit MP's speeldequote:Op donderdag 21 april 2011 20:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah, maar wel op de PC dan he!
quote:Hi everyone!
We've been monitoring weapon performance over the last few weeks and have made several balance adjustments. Below you'll find a list of changes that have already been rolled out to both 360 and PS3 and are ready for you to check out right now! The PC will receive these changes in the upcoming patch, due next week.
Weapons:
AY69: Increased recoil
DSG1: Reduced fire rate
Feline: Increased recoil
Hammer: Reduced recoil
Jackal: Reduced full auto spread, Increased single shot spread
Jaw: Reduced damage, Reduced rocket speed
Kvolt: Increased damage
LTag: Increased fire rate, Increased damage
Mk60: Reduced recoil
Scar: Increased recoil
Scarab: Increased recoil, Increased spread
Gauss attachment: Increased clip size, Removed damage falloff
Light shotgun attachment: Increased clip size, Reduced damage
Frag grenade: Increased damage
HMG: Removed crouch accuracy bonus
Modules:
Air Stomp: Reduced recovery time
Nano Recharge: Reduced recharge rate
Detonation Delay: Reduced delay
Energy Transfer: Reduced tier 3 transfer amount
Point Fire Enhance: Reduced spread further
Weapon Pro: Increased reload and ironsight speeds further
Mobility Enhance: Increased energy costs
Other:
Nanosuit 2.0: Reduced armour bonus
Headshot damage modifier reduced
Let us know what you think once you've tried them out! Any further changes you guys could suggest, let us know
- MyCrysis Team
Van veel games niet, maar van (op dit moment) Crysis 2, Halolz en Bad Company 2 welquote:Op donderdag 21 april 2011 22:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke cool ik dacht dat jij nooit MP's speelde
?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:59 schreef Arguru het volgende:
Damn, ben nu bezig met de Single Player. Ben bij die laatste spore waarmee je moet 'interfacen', maar die aliens zijn echt moeilijk daar.
Ergens begrijp ik je wel ook al heb ik Crysis niet eens gespeeld maar meer vrijheid maakt een game wel toffer.quote:Op zondag 24 april 2011 01:21 schreef Arguru het volgende:
En hij is klaar. Wat een kutspel in vergelijking met deel 1. Sowieso vond ik die jungle-setting vele malen vetter, ook sprak de verhaallijn me veel meer aan. En de graphics hadden toen nog die WOW-factor, nu ook niet echt meer eigenlijk.
Tja, Crysis 1 en Warhead vond ik gewoon vele malen leuker om te spelen en heb ik ook meerdere keren gedaan. C2 zal ik niet snel nog een keer doen.
Crysis 2 voelde erg lineair aan. Vrijwel alles wat je moest doen wordt je gewoon voorgekauwd. Waar ik in Crysis nog moest nadenken hoe ik die paar Koreanen op die toren kon neersnipen zonder dat iemand me zag, had ik dat in C2 helemaal niet. Ook de wapenkeuze vond ik absoluut niet boeiend, heb bijna het hele spel met de SCAR gedaan. In C1 had ik altijd nog een Gauss Rifle achter de hand voor aliens en vaak een FY71 voor de rest. Hele spel moest ik denken of ik die sniper rifle nu niet in moest ruilen voor een SMG of niet.quote:Op zondag 24 april 2011 19:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ergens begrijp ik je wel ook al heb ik Crysis niet eens gespeeld maar meer vrijheid maakt een game wel toffer.
Je hebt ook wel gelijk. Al is Crysis 2 nog steeds wel tof maar ik miste die vrijheid ook wel.quote:Op zondag 24 april 2011 19:20 schreef Arguru het volgende:
[..]
Crysis 2 voelde erg lineair aan. Vrijwel alles wat je moest doen wordt je gewoon voorgekauwd. Waar ik in Crysis nog moest nadenken hoe ik die paar Koreanen op die toren kon neersnipen zonder dat iemand me zag, had ik dat in C2 helemaal niet. Ook de wapenkeuze vond ik absoluut niet boeiend, heb bijna het hele spel met de SCAR gedaan. In C1 had ik altijd nog een Gauss Rifle achter de hand voor aliens en vaak een FY71 voor de rest. Hele spel moest ik denken of ik die sniper rifle nu niet in moest ruilen voor een SMG of niet.
Vind het echt te makkelijk geworden qua tactiek en het is meer een shooter geworden a-la Quake 2. But that's just me.
quote:360 Changes:
Stability improvements.
Fixed player losing Nano Catalyst points after restarting the game.
Objectives are returned if they end up in forbidden areas.
Fixed various weapon exploits.
Fixed exploit where player is able to continuously pick up and return the relay.
Fixed a rare issue where autoaim, stealth kill and grab would not work on an AI.
Fix for invites being accepted during level loading.
Fix for mute settings not being retained.
Fixed an issue where Deflection bonus would carry over into the next round.
Fixed an issue where players would sometimes remain stuck in a blank screen after accepting a game invite.
Fixed an issue where some unlocked items would be locked on subsequent SP campaigns.
Fixed an issue with weapon skins on the customise weapon menu.
Fixed an issue where weapon zoom would sometimes not work correctly.
Thank you for your patience and we look forward to your feedback on the new patch. To check you've got the latest version, please start the game, click on Multiplayer and in the top left corner should say 1.1.1.8003.
We are aware that this patch does not include a fix for the grain bug that many of you are experiencing but we are working on this issue and will hopefully have it resolved soon.
lol echt? Grappig danquote:Op woensdag 27 april 2011 20:54 schreef pugehenis het volgende:
zit m'n moeder bouwval gezocht () te kijken, komen er minimaal 3 nummers van de crysis 2 soundtrack voorbij
Viel mij ook al opquote:Op woensdag 27 april 2011 20:54 schreef pugehenis het volgende:
zit m'n moeder bouwval gezocht () te kijken, komen er minimaal 3 nummers van de crysis 2 soundtrack voorbij
Fixed exploit where player is able to continuously pick up and return the relay.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:04 schreef KoningStoma het volgende:
Vandaag is er een update uitgekomen voor de Xbox.
[..]
Inmiddels offline gehaald, DX11 patch komt met twee extra vrijwillige patches: een patch met geometry die klaar is gemaakt voor tesselation en een high resolution texture pack (64-bit OS en 1 GB grafische kaart voor nodig)quote:
Ja, beetje domme fout idd!quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Tjah, het wordt er wel beter op, maar tegen welke prijs?
Overigens, dat screenshot van dat raam: die stenen sluiten niet aan, wat slordig!
Ja, maar daar doet een patch niets aan, dat zijn design beslissingenquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:09 schreef MrDrako het volgende:
graphics waren idd al goed in orde, de physics waren extreem matig helaas, en het vastgestelde pad dat je moest doorlopen..
Tot die tijd start ik het spel sowieso niet meer, zoals eigenlijk de afgelopen twee maanden al niet meer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:38 schreef WhiteLightning het volgende:
hier staan de patches ook. http://www.techpowerup.com/downloads/Games/Patches/
DX11 werkt waarschijnlijk nog niet , totdat de 1.9 patch volgende week uitkomt.
Joh ik wist niet eens dat de patches zelf al online stonden, ik zag alleen maar niet-werkende linkjes.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:38 schreef WhiteLightning het volgende:
hier staan de patches ook. http://www.techpowerup.com/downloads/Games/Patches/
DX11 werkt waarschijnlijk nog niet , totdat de 1.9 patch volgende week uitkomt.
Nja dat heeft dus geen zin want dan heb je dus geen energy meer over voor armor mode.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:57 schreef Skull-splitter het volgende:
Snel wisselen, schieten en weer verstoppen.
Dat is niet hoe ervaren spelers het doen kan ik je vertellen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:57 schreef Skull-splitter het volgende:
Snel wisselen, schieten en weer verstoppen.
Nou, vooruit.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 13:23 schreef pugehenis het volgende:
Fotorealistisme komt steeds dichterbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |