Aardig is in deze tijd ook al heel mooi, maar meer is nog mooier.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:10 schreef Copycat het volgende:
Deis, het gaat aardig. Maar er kan altijd meer bij!
quote:Op maandag 28 maart 2011 09:46 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat Pietje een beetje depri was en zijn forum als een zinkend schip tenonder zag gaan![]()
Komt wel goed, Pietje
Klein dramaqueentje. Dit subforum heeft al zoveel gedoe doorstaan. Daar drijft het bijna op.quote:
jonguuh, je moet een antwoord hequote:Op maandag 28 maart 2011 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klein dramaqueentje. Dit subforum heeft al zoveel gedoe doorstaan. Daar drijft het bijna op.
Ja natuurlijk! Jij loopt te stampvoeten en dan wil ik het naadje van elk kousje weten.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
jonguuh, je moet een antwoord he. Drammertje
Een beetje dramagedrag was het wel, maar dat geeft niet, dat mag jij ookquote:Op maandag 28 maart 2011 10:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
jonguuh, je moet een antwoord he. Drammertje
Ik wil ook weten hoe en wat hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Jij loopt te stampvoeten en dan wil ik het naadje van elk kousje weten.
Nou ja, laten we het maar op een slechte momentopname houden.
Laten we dat maar doen.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:32 schreef Copycat het volgende:
Nou ja, laten we het maar op een slechte momentopname houden.
Alleen dram jij wat subtieler dan ik. Ik ben niet zo van het subtiele. Tijdverspilling.quote:
Wanneer ga je het ziekenhuis in en hoeveeel nachtjes moet je blijven slapen?quote:Op maandag 28 maart 2011 10:35 schreef Laysa het volgende:
Nog maar 1 week cassettes wisselen...dan ben ik van deze pomp af
Das alleen maar virtueel...In het echt dram ik ook meerquote:Op maandag 28 maart 2011 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen dram jij wat subtieler dan ik. Ik ben niet zo van het subtiele. Tijdverspilling.
Godver. Ik denk dat ik toch maar even de verwarming aanslinger. het is koud op mijn werkkamer.
Zeker, maar toen Gert weg was was 't allemaal wel heel druk. Ik heb ff een klein stapje terug gedaan.quote:
SST hihi.quote:
Volgende week dinsdag en ik hoop maar 2 dagen...miss 3...maar dit pompsysteem ken ik dus behoeft weinig uitleg...Alleenig maar de nwe naaldjes...En als ik dat zelf nog de eerste paar keren niet durf dan komt de ZZG verpleegkundige prikken...das wel een prettig ideequote:Op maandag 28 maart 2011 10:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanneer ga je het ziekenhuis in en hoeveeel nachtjes moet je blijven slapen?
laat de werkdruk je niet gek makenquote:Op maandag 28 maart 2011 10:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeker, maar toen Gert weg was was 't allemaal wel heel druk. Ik heb ff een klein stapje terug gedaan.
begrijpelijkquote:Op maandag 28 maart 2011 10:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeker, maar toen Gert weg was was 't allemaal wel heel druk. Ik heb ff een klein stapje terug gedaan.
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
SST hihi.
Er werd hier net gebeld aan de poort "Hallo, ik ben van SST, ik kom een pakketje afleveren".
Ja maar ik hou vocht vastquote:
Dat schiet lekker op, wat fijn om je om naar uit te kijkenquote:Op maandag 28 maart 2011 10:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag en ik hoop maar 2 dagen...miss 3...maar dit pompsysteem ken ik dus behoeft weinig uitleg...Alleenig maar de nwe naaldjes...En als ik dat zelf nog de eerste paar keren niet durf dan komt de ZZG verpleegkundige prikken...das wel een prettig idee
Een staalplaatje en niet eens met strikquote:Op maandag 28 maart 2011 10:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
begrijpelijk
[..]
![]()
En toen kreeg je Gerard met een strik er om heen
hoe vaak moet je prikken dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 10:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag en ik hoop maar 2 dagen...miss 3...maar dit pompsysteem ken ik dus behoeft weinig uitleg...Alleenig maar de nwe naaldjes...En als ik dat zelf nog de eerste paar keren niet durf dan komt de ZZG verpleegkundige prikken...das wel een prettig idee
Dat ligt eraan hoe lang je met een infuus doet...ik hoop gewoon weer 5 weken ermee te doen, maar als je pech hebt is het een wekelijks ietsquote:
Die zit nog in Portugal, maar die lekkere boy Servio zou wél kunnen.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:42 schreef Laysa het volgende:
En toen kreeg je Gerard met een strik er om heen
Gooooooooooooooooooooooood morning Angelquote:
Ben je aan de drugs? Ik kom van mijn werk.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gooooooooooooooooooooooood morning Angel![]()
Neequote:Op maandag 28 maart 2011 15:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben je aan de drugs? Ik kom van mijn werk.
Ik ga de bank opzoeken geloof ik
Ik krijg er dus geen schone zolen van?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:10 schreef Coos het volgende:
Het is toch ook niet te geloven. Hebben ze vannacht mijn voordeurmat gestolen.
zo'n rubberenringen schoonloopding.
Ik hoop dat diegene z'n nek erover breekt!
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:10 schreef Coos het volgende:
Ik hoop met je mee.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:10 schreef Coos het volgende:
We hadden al honger...en als ik honger heb eet ikquote:Op maandag 28 maart 2011 17:31 schreef Coos het volgende:
Het is net vijf uur geweest. Of was dat je ontbijtje?
Diequote:Op maandag 28 maart 2011 17:36 schreef Juud79 het volgende:
Ik weet nog niet wat ik zo ga koken, vanochtend boodschappen gedaan voor de hele week, dus genoeg om uit te kiezen.
- Stampot rauwe andijvie met spekjes en een kipburger
- Risotto met courgette, paprika en parmezaan er overheen
- Pasta met tom-roomsaus, champignons, ui en gehakt
Een van deze zal het wel worden, dat vind ik namelijk alle drie haske lekker.
maak ik ook. alleen dan met "ij" is lekkerder, probeer het maar 'nsquote:Op maandag 28 maart 2011 17:48 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zou ik ook voor gaan, alhoewel stamp van andyvie is ook lekker.
Ik maak het altijd met scarole, en lardons fumerquote:Op maandag 28 maart 2011 17:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
maak ik ook. alleen dan met "ij" is lekkerder, probeer het maar 'ns
jij dacht zeker weer dat ik een recept zou plaatsen om de donor-boel weer te relativerenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:54 schreef spuitje het volgende:
Ben even heel heel blij! Lievelingszwager heeft vanwege een erfelijke ziekte twee keer een levertransplantatie ondergaan. En omdat ook de tweede lever het niet goed deed stond hij al weer een tijd op de lijst voor een transplantatie. Ook zijn nieren waren bezig het te begeven en een nier transplantatie was ook nodig.
Maar lever en nieren hebben zich bedacht en doen het nu zo goed dat hij van de transplantatielijst is! Het zijn nog steeds geen super organen maar er valt, met veel medicatie, goed mee te leven. Nieren doen het voor 30 %, lever ben ik vergeten te vragen.
Ze kunnen nu weer "gewoon" leven, hoeven niet meer te schrikken van ieder telefoontje etc.
Ben gewoon superblij voor ze!
mja, ik gooi er spekkies en een rookworst door. ff je scarole googleuhquote:Op maandag 28 maart 2011 17:57 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik maak het altijd met scarole, en lardons fumeOok erg lekker!
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mja, ik gooi er spekkies en een rookworst door. ff je scarole googleuh
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
edit piet, heeft dezelfde structuur als kanker
Goed nieuws gefeliciteerd !quote:Op maandag 28 maart 2011 17:54 schreef spuitje het volgende:
Ben even heel heel blij! Lievelingszwager heeft vanwege een erfelijke ziekte twee keer een levertransplantatie ondergaan. En omdat ook de tweede lever het niet goed deed stond hij al weer een tijd op de lijst voor een transplantatie. Ook zijn nieren waren bezig het te begeven en een nier transplantatie was ook nodig.
Maar lever en nieren hebben zich bedacht en doen het nu zo goed dat hij van de transplantatielijst is! Het zijn nog steeds geen super organen maar er valt, met veel medicatie, goed mee te leven. Nieren doen het voor 30 %, lever ben ik vergeten te vragen.
Ze kunnen nu weer "gewoon" leven, hoeven niet meer te schrikken van ieder telefoontje etc.
hi!quote:Op maandag 28 maart 2011 18:03 schreef Laysa het volgende:
Wat een goed nieuws spuitje![]()
Ah WJ...jah zo'n TT spreekt jou gelijk aan...Welkom terug op met moederschip zure sloot![]()
kiek je een beetje uit voor je lijn skattie ?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mja, ik gooi er spekkies en een rookworst door. ff je scarole googleuh
Je vraagt er nu om mutsquote:Op maandag 28 maart 2011 18:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Goed nieuws gefeliciteerd !
Wat een mazzel dat niet alle mensen zo aso zijn als ik en wel donor zijn
hiquote:Op maandag 28 maart 2011 18:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kiek je een beetje uit voor je lijn skattie ?
Welnee....ik vind leven en laten leven...quote:Op maandag 28 maart 2011 18:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow..... jij denkt dat die post zomaar uit het niets komt ?![]()
zou ook zomaar kenne
ja ... ik zie hier toch wel een verkapte doodsverwensing in naar mij toe eigenlijkquote:Op maandag 28 maart 2011 18:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Welnee....ik vind leven en laten leven...![]()
zal ook wel niet gepast zijn bedenk ik me nu
Ja kut die ik dr ben want ik zou jou laten levenquote:Op maandag 28 maart 2011 18:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja ... ik zie hier toch wel een verkapte doodsverwensing in naar mij toe eigenlijk
ja echt wel. wel treurig toch laatst. fann (en ook een beetje die heks) werden afgerekend (sort of) op het feit dat ze geen donor-codicil hebbenquote:
en nou kappuhquote:Op maandag 28 maart 2011 18:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow..... jij denkt dat die post zomaar uit het niets komt ?![]()
zou ook zomaar kenne
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja echt wel. wel treurig toch laatst. fann (en ook een beetje die heks) werden afgerekend (sort of) op het feit dat ze geen donor-codicil hebbenals ik dan kom met een niertjesgerecht en eronder schrijf -om vooral te benadrukken dat iedereen dat zelf moet weten- middels fictiet gebeuren>> "toverheks eet niertjes; deelt niet met haar kinderen; alleen met fann (beetje in tupperware next day), komt die slome piet editten en mij demoniseren
Fann, dat is jou keuze en ergens begrijp ik het ook wel. Ik vind het ook eng!! Maar dankzij twee mensen die er blijkbaar anders over dachten leeft mijn zwager nog. En die mensen ben ik dankbaar. Verder heb ik de discussie langs me heen laten gaan en dat blijf ik doen ook. Ik vind het net als dingen als euthanasie en abortus zo persoonlijk dat ik er geen oordeel over kan geven. Het is zo persoonlijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
WJquote:Op maandag 28 maart 2011 18:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
himja, ken je beter tegen honda zeggen: alleen sla en piepers
![]()
![]()
honda
Oke !quote:Op maandag 28 maart 2011 18:19 schreef spuitje het volgende:
[..]
Fann, dat is jou keuze en ergens begrijp ik het ook wel. Ik vind het ook eng!! Maar dankzij twee mensen die er blijkbaar anders over dachten leeft mijn zwager nog. En die mensen ben ik dankbaar. Verder heb ik de discussie langs me heen laten gaan en dat blijf ik doen ook. Ik vind het net als dingen als euthanasie en abortus zo persoonlijk dat ik er geen oordeel over kan geven. Het is zo persoonlijk.
Jij aso? Kom op zeg.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Juist, eerst een mile lopen in de schoenen van een ander, voor je je een oordeel aanmatigt vind ik.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:22 schreef Laysa het volgende:
Ben het compleet met de dames eens![]()
Tis zo'n precair onderwerp, daar kan men gewoon niet in over een ander oordelen.
Vind ik dan
Doet ik ookquote:Op maandag 28 maart 2011 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij aso? Kom op zeg.
Iedereen mag voor zichzelf bepalen of hij wel of niet donor wil zijn.
mag ik een beetje ?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:26 schreef willem-jozef het volgende:
vind ik ook, dat je zelf moet kunnen bepalen of je donort bent of niet. ik ben al jaren zaaddonor,
Mooi.quote:
Sorry.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
een "sorry" had volstaan, nog los van "hallo" natuurlijk
haha, ik heb het zelf al ingevroren in van die ijsvormpjes. kom maar een keer ijsje etenquote:Op maandag 28 maart 2011 18:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mag ik een beetje ?![]()
![]()
klein beetje maarvoor je weet maar nooit
![]()
vries ik het in
nu heb ik trek in een ijsjequote:Op maandag 28 maart 2011 18:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ik heb het zelf al ingevroren in van die ijsvormpjes. kom maar een keer ijsje eten
Ach joh, Pietje leeft een beetje in zijn eigen wereldje.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
een "sorry" had volstaan, nog los van "hallo" natuurlijk
Eerst zien en dan geloven!quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nu heb ik trek in een ijsje
SPOILER: zuchtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wikipedia
[ Bericht 8% gewijzigd door remlof op 28-03-2011 18:38:45 ]
sorryquote:Op maandag 28 maart 2011 18:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Ach joh, Pietje leeft een beetje in zijn eigen wereldje.
jawel echt...ik trakteerquote:Op maandag 28 maart 2011 18:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Eerst zien en dan geloven!![]()
Maar dan zal het wel zwaar bewolkt zijn.
neeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 28 maart 2011 18:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb net al ''ja'' tegen DK gezegd![]()
Sorry
Zou het dan echt zo zijn dat ik met tante Ronald ergens kan gaan legge?quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Zou het dan echt zo zijn dat ik met tante Ronald ergen kan gaan legge?
Oh is dat het? Dan zal ik er eens neusspray inspuitenquote:Op maandag 28 maart 2011 18:39 schreef Laysa het volgende:
Hihi Remmie ken niet tegen piemels die verkouden zijn
Dan moet je die met Menthol proberen....Beloofd?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh is dat het? Dan zal ik er eens neusspray inspuiten
Heppie een druipert skattie?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh is dat het? Dan zal ik er eens neusspray inspuiten
Heb je met de Tom Tom geklooit ?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:42 schreef Coos het volgende:
Vanmiddag wel een nieuwe helm gekocht voor op me brommert![]()
Die brommert kent maar twee routes. Naar het strand of naar het recreatieterrein.
Fabrieksinstellingquote:Op maandag 28 maart 2011 18:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je met de Tom Tom geklooit ?
picsquote:Op maandag 28 maart 2011 18:42 schreef Coos het volgende:
Vanmiddag wel een nieuwe helm gekocht voor op me brommert![]()
Ik durf dat spul nog niet eens in m'n neus te gebruikenquote:Op maandag 28 maart 2011 18:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan moet je die met Menthol proberen....Beloofd?
Mietje....Mijn neus heeft er al 6 jaar baat bij...Non stopquote:Op maandag 28 maart 2011 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik durf dat spul nog niet eens in m'n neus te gebruiken
Baai baaiquote:Op maandag 28 maart 2011 18:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga etenen om precies te zijn ...
Bami ( gisteren gemaakt )
Gebakken eitje erbovenop
Satesaus
Kroepoek
Augurk
Dawast wel...![]()
Is toch nuttige informatie enzo...![]()
Doei allemaal
zie joe leter
lekker!!! ik zou dan alleen de bami; het ei, de satesaus en de kroepoek achterwege laten, maar da's 'n persoonlijke keuzequote:Op maandag 28 maart 2011 18:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga etenen om precies te zijn ...
Bami ( gisteren gemaakt )
Gebakken eitje erbovenop
Satesaus
Kroepoek
Augurk
Dawast wel...![]()
Is toch nuttige informatie enzo...![]()
Doei allemaal
zie joe leter
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:53 schreef Coos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik hem met doos en al opzet.
Blijft ie mooi.
Nee is een stoelquote:Op maandag 28 maart 2011 18:55 schreef Laysa het volgende:
Ik dacht eerst van: wat zie ik op die foto![]()
maar toen ik mn nek verdraaide zag ik de bank van Coos
het lijkt me dat als de navo/usa weten (middels satelliet of info) waar hij zich schuil hield, hij nu dood is. dan zijn ze gelijk van het probleem af van een schaakspel dat khadafske zou kunnen gaan spelen (no-fly but no-grondtroepen etc.).quote:Op maandag 28 maart 2011 18:55 schreef Dementor het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)tripoli-geraakt.html
Zou Kaddafi nog leven?
Dank jequote:Op maandag 28 maart 2011 19:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je huwelijksplannen nog!
bye!
Mooi nieuws Spuitjequote:Op maandag 28 maart 2011 17:54 schreef spuitje het volgende:
Dat is mooi nieuws. Een soortgelijk nieuws heb ik jaren geleden ook gehad en daar wil ik het bij laten.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:54 schreef spuitje het volgende:
Dat komt goed uit, ik ga een weekendje naar Apeldoorn met mijn zussenquote:
Tofquote:Op maandag 28 maart 2011 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, ik ga een weekendje naar Apeldoorn met mijn zussen
Nou enquote:
Minstens....je bent nu toch niet aan de zure sapjes hoop ikquote:Op maandag 28 maart 2011 21:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou ben ik 10 kilo afgevallen, als het goed is.
Niets tegen zuur.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Minstens....je bent nu toch niet aan de zure sapjes hoop ik
Zoute worst en bittere ballen?quote:
Als het wijf een zoute worst heeft dan is het pas erg!quote:
Roosvicee Dieetquote:Op maandag 28 maart 2011 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je nog lekkere Spaatjes geproefd?
Roosviceequote:
Was gewoon stiekum nog niet naar de supermarkt geweest.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
RoosviceeDat vind ik zo'n smakeloze flauwe zooi.
Ik wil niet drammen, maar doe het toch, want ik denk dat ik Spa Appel, Raspberry of Lemon nog minder kcal zit dan ik Roosvicee.
Vrouwen!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
RoosviceeDat vind ik zo'n smakeloze flauwe zooi.
Ik wil niet drammen, maar doe het toch, want ik denk dat ik Spa Appel, Raspberry of Lemon nog minder kcal zit dan ik Roosvicee.
IPV Cola drinken ... Geloof er geen ons vanquote:Op maandag 28 maart 2011 21:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou ben ik 10 kilo afgevallen, als het goed is.
Dan is het best wel zielig dat je Roosvicee moest drinkenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Was gewoon stiekum nog niet naar de supermarkt geweest.
Nah, ik klokte een liter of 2 per dag weg. Dat liep een beetje de spuigaten uit. Dus nu ga ik het zonder proberen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
IPV Cola drinken ... Geloof er geen ons van
Zo ook de Spa Forrest Fruitquote:
Echt byzar !!! Maar ik drink geen cola. Vind het wel lekker soms maar dan gaat er limoen sap doorheen. Drie keer per jaar cola is wel het maxquote:Op maandag 28 maart 2011 22:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Nah, ik klokte een liter of 2 per dag weg. Dat liep een beetje de spuigaten uit. Dus nu ga ik het zonder proberen.
Met een beetje rekenen kwam ik op een kilo of 2 aan suiker per week. Beetje eng.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt byzar !!! Maar ik drink geen cola. Vind het wel lekker soms maar dan gaat er limoen sap doorheen. Drie keer per jaar cola is wel het max
Zo weinigquote:Op maandag 28 maart 2011 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt byzar !!! Maar ik drink geen cola. Vind het wel lekker soms maar dan gaat er limoen sap doorheen. Drie keer per jaar cola is wel het max
Hier drie keer in de tien jaar. En dan klokklokklok in een keer weg en een grote boer om het compleet te maken.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit er zóveel suiker in cola? Waarom neem je dan geen light? Of is dat vloeken in de cola-kerk?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Met een beetje rekenen kwam ik op een kilo of 2 aan suiker per week. Beetje eng.
Ja ik ben meer van de ijsthee enzo.. Ik krijg cola slecht weg.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zo weinig
Ik drink het niet elke dag maar 1 fles per eek krijgen we samen wel op
en is ook pas een jaar of veertig bekendquote:Op maandag 28 maart 2011 22:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Met een beetje rekenen kwam ik op een kilo of 2 aan suiker per week. Beetje eng.
ook lekker.....ik ben van de moment opnames...zo drink heel lang hetzelfde en zo ben ik het weer zatquote:Op maandag 28 maart 2011 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ben meer van de ijsthee enzo.. Ik krijg cola slecht weg.
Jonguh, dat is echt keihard vloeken!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zit er zóveel suiker in cola? Waarom neem je dan geen light? Of is dat vloeken in de cola-kerk?
Maar sommige dingen wil je soms niet weten.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:15 schreef Coos het volgende:
[..]
en is ook pas een jaar of veertig bekend
En nu heb ik een dolma in mijn mond.quote:
Ja dat is bier zonder alcohol, waarom denk je dat ze cola dark hebben uitgevonden. Dat is voor echte mannen !!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zit er zóveel suiker in cola? Waarom neem je dan geen light? Of is dat vloeken in de cola-kerk?
Excusezquote:Op maandag 28 maart 2011 22:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Jonguh, dat is echt keihard vloeken!!!
Als het oorspronkelijke recept nog bestond had ik het ook wel gedronken.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is bier zonder alcohol, waarom denk je dat ze cola dark hebben uitgevonden. Dat is voor echte mannen !!
Glaasje waterquote:Op maandag 28 maart 2011 22:19 schreef Copycat het volgende:
Ik kan soms echt smachten naar cola. Wel Coca.
Cola dark, heb ik nog nooit gedronken. Zit daar suiker in?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is bier zonder alcohol, waarom denk je dat ze cola dark hebben uitgevonden. Dat is voor echte mannen !!
Ik vind de cola van de Lidl aardig de smaak van de echte benaderen.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:19 schreef Copycat het volgende:
Ik kan soms echt smachten naar cola. Wel Coca.
Is gewoon cola maar dan met een marketing trucjequote:Op maandag 28 maart 2011 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Cola dark, heb ik nog nooit gedronken. Zit daar suiker in?
en wat is de echte dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind de cola van de Lidl aardig de smaak van de echte benaderen.
Ik drink dat vaak en graag eigenlijk, gewoon uit de kraanquote:
Benaderen ja, evenaren nee. De 7up en cassis van Lidl vind ik dan weer wel goed te doen.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind de cola van de Lidl aardig de smaak van de echte benaderen.
Gewoon dit dus?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:24 schreef Copycat het volgende:
Ranja drink ik meestal met San Pellegrino, kraanwater is zo common.
Die cassis vind ik heerlijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Benaderen ja, evenaren nee. De 7up en cassis van Lidl vind ik dan weer wel goed te doen.
Nee, ik hou sowieso niet van sinassmaak. Komt van vroeger, de anti wagenziektepilletjes smaakten daarnaar en die connotatie blijf ik houden.quote:
Vind het jammer dat je die niet in kleine flesjes kunt kopen.quote:
Dat is zeker jammer, nu gaat de prik er toch redelijk snel af.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind het jammer dat je die niet in kleine flesjes kunt kopen.
Mijn Nepresso bevalt prima. Kijk eens naar de nieuwste: Pixie. Klein en razendsnel en ik wil 'm ook, want industrial designquote:Op maandag 28 maart 2011 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
Dat is zeker jammer, nu gaat de prik er toch redelijk snel af.
Cc die koffiemachine van jou, bevalt die goed?
Ik ben nu ook op zoek, ben de senseo een beetje beu.
En er zijn er zoveel te koop dat ik de bomen door het bos niet meer kan zien.
Pixie, ik ga kijken. Niet te groot, dat is ook wel fijn. Thanks!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn Nepresso bevalt prima. Kijk eens naar de nieuwste: Pixie. Klein en razendsnel en ik wil 'm ook, want industrial design.
Het is een must !!! Wat een gouden aankoop was dat ! Daar kom ik mijn bed voor uitquote:Op maandag 28 maart 2011 23:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik vind het wel grappig dat zelfs koffie en dergelijke apparaten een trend kunnen zijn.
Had jij gisteravond nog mijn post gelezen voor je, iets over jezus en julius ceasar op ned. 2 van de VPROquote:Op maandag 28 maart 2011 23:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik vind het wel grappig dat zelfs koffie en dergelijke apparaten een trend kunnen zijn.
Nee, en ik denk niet dat die twee elkaar kenden.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Had jij gisteravond nog mijn post gelezen voor je, iets over jezus en julius ceasar op ned. 2 van de VPRO
Kwestie van het juiste cupje en de juiste doorlooptijd.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:19 schreef remlof het volgende:
Mijn koffiezetter van 25 euro bevalt ook prima. Ik kan er de koffie net zo sterk mee maken als ik op dat moment wil. Doe dat maar eens na met je Nepspresso
Baas boven baas. Mijn filter van ¤ 1.49 is ook variabel qua sterkte in te stellen.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:19 schreef remlof het volgende:
Mijn koffiezetter van 25 euro bevalt ook prima. Ik kan er de koffie net zo sterk mee maken als ik op dat moment wil. Doe dat maar eens na met je Nepspresso
Smaak van koffie wordt mede bepaald door druk en temperatuur.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kwestie van het juiste cupje en de juiste doorlooptijd.
En koffie die per kilo meer dan twee keer zo duur is als gewone Douwe Egbertsquote:Op maandag 28 maart 2011 23:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kwestie van het juiste cupje en de juiste doorlooptijd.
Eén jaar nog en dan lopen de patenten af. Dan ligt het voor een habbekrats in de supermarkt en dan heb je weer een andere trend. Welkom in het kapitalistisch systeemquote:Op maandag 28 maart 2011 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
En koffie die per kilo meer dan twee keer zo duur is als gewone Douwe Egberts
En vijf keer zo lekker, dus ik betaal persoonlijk graag die meerprijs, Hollander.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:44 schreef remlof het volgende:
En koffie die per kilo meer dan twee keer zo duur is als gewone Douwe Egberts
Vind jij. Voor mij gaat er echt niks boven een goeie bak Douwe Egberts filterkoffiequote:Op maandag 28 maart 2011 23:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
En vijf keer zo lekker, dus ik betaal persoonlijk graag die meerprijs, Hollander.
Op alle cups van nespresso gelden nog steeds patenten. In 2012 vervalt die onzin.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:49 schreef Copycat het volgende:
De patenten zijn al afgelopen. Bij AH kun je nu een slappe DE-variant kopen. Wat ik uiteraard niet doe.
Daar vangt nestle gewoon commissie over, productie alleen op basis van afdracht. Als ik nestle betaal mag ik ook De_Kardinaal Grand Cru in het schap leggen.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:51 schreef Copycat het volgende:
Dus die cups van DE liggen niet in de winkel?
Die ken ik niet, wel de zwitserse Cardinal Trippel:quote:Op maandag 28 maart 2011 23:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar vangt nestle gewoon commissie over, productie alleen op basis van afdracht. Als ik nestle betaal mag ik ook De_Kardinaal Grand Cru in het schap leggen.
quote:Alle onderdelen en capsules zijn beschermd door 70 patenten, zodat de formule daarmee een voorbeeld is van een vendor lock-in. De patenten zullen vervallen in 2012.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nespressoquote:Vooralsnog is minder dan 50% van de benodigde koffiebonen van het AAA programma afkomstig. Nespresso gebruikt dit kwaliteitsprogramma als argument om geen koffiesoorten aan te bieden die door fairtrade-organisaties, zoals Max Havelaar, worden verhandeld. De duurzaamheidseisen op sociaal en milieu-gebied zijn in het Nespresso AAA programma echter minder scherp dan van Max Havelaar.
Ja, dat is gewoon senseo koffie in een nestle cupquote:Op maandag 28 maart 2011 23:57 schreef Copycat het volgende:
Ik lees toch anders:
http://www.sochicken.nl/b(...)ps-lor-espresso.html
Tijd om mijn bed op te zoeken. Morgen begint de dag weer met een cappucinno. Van Nespresso. Nothing else.
Nite!
Slaapze!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:01 schreef Copycat het volgende:
Zoals ik al schreef, blief ik die DE cups niet ...
En nu gaat de iPad ook op slaapstand.
quote:X-Ray Dog is an American musical study which is located in Burbank, California. They compose music for Hollywood movie trailers and soundtracks. X-Ray Dog composes and plays "bombastic, epic, orchestral music".[1]
The group's music has been featured in trailers for a number of films, such as the Harry Potter series, the Pirates of the Caribbean series, the The Twilight Saga series, the Chronicles of Narnia series, 10,000 B.C., Alice in Wonderland, Iron Man, The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring, Transformers, The Imaginarium of Doctor Parnassus, Hellboy, Prince of Persia, X-Men: The Last Stand, Atonement, and Robin Hood.
http://en.wikipedia.org/wiki/X-Ray_Dog
Ik had het druk vanavondquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik lijk Fann wel die bept ook tegen zichzelf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |