Het werkt zo:
mensen kloten
krijgen een waarschuwing
dan zijn er twee mogelijkheden:
1. men stopt! Helemaal mooi!
2. men stopt niet! Niet mooi! Advies naar hogerop ((F)A)
Mensen zonder waarschuwing een ban geven (tenzij ze commercieel spammen of een goatse plaatsen ofzo) gebeurt niet. Ómdat, en dan praat ik even voor mezelf en niet voor Maraca, ik érg druk ben geweest de afgelopen anderhalve week heb ik niet alles bij kunnen houden. Prioriteiten lagen ergens anders, zie boven.
Waarschuwing is met enige vertraging gegeven, wordt er niet geluisterd, dan wordt er een advies uitgebracht naar hogerop. Dit advies wordt al dan niet ingewilligd.
Daarnaast: ja, het is klote als iemand de boel komt verstieren, maar het is dan ook niet de bedoeling om daar tegenin te gaan met

- smileys en eigenlijk wat dan ook voor reacties.
Melden, TR plaatsen (wat 9 van de 10 keer gewoon gelezen wordt, maar door drukte hier dus even is verzaakt) en negeren. Dan gaat én voor zo iemand de lol er af, én het is voor ons duidelijk te zien dat gezeik van één kant komt.
LaPo en FiPo hunts zijn gewoon niet de bedoeling. Ondanks dat het een SC is, betekent dat niet dat het een vrijbrief is om postcounts op te krikken en toen de SC even dicht was is de groep gewoon te ver gegaan, punt. Daar zijn sancties op gekomen en zaken als bans worden gewoon niet besproken op het forum, dat is al jàren een regel.
Dus. Nogmaals, sorry dat het zo lang duurde, iig van mijn kant, zal de komende maand proberen ondanks de verhuizing mee te lezen en te posten, maar probeer ook niet te happen als mensen boel proberen te verstieren.