Ja, maar dan zit je de volgende dag met jeuk. Daarnaast slaap ik normaliter behoorlijk vast maar ben ik op slag klaarwakker van het irritante gezoem van die beesten bij je oor.quote:
Ik weet niet hoe, maar ze weten er altijd door heen te komen die geniepige prikkertjesquote:Op maandag 28 maart 2011 08:54 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je kan ook gewoon een hor voor je raam bevestigen. Lijkt mij persoonlijk een stuk handiger.
Nooit last van. Ik zou m'n hor dan maar eens goed nakijken.quote:Op maandag 28 maart 2011 08:55 schreef youdungoofd het volgende:
Ik weet niet hoe, maar ze weten er altijd door heen te komen die geniepige prikkertjes![]()
Ik slaap licht, en word altijd wakker als ze in mijn oor gaan zoemen.quote:
-> TRU.quote:Op maandag 28 maart 2011 08:58 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik heb dit al zo vaak gezegd: leg een doorgesneden ui op je slaapkamer.
Nergens last van. Geen enkel insect houdt van uienlucht.
Ja, het is allemaal de schult van die buituhlandes. Die nemen allemaal muggen mee door hun hoofddoekjesquote:Op maandag 28 maart 2011 09:13 schreef Hendroit het volgende:
Dat dit kan in Nederland.
Gewoon afschaffen die muggen. Betaal ik hier nou belasting voor?![]()
Kut muggen![]()
Ze komen waarschijnlijk door de deur via de overloop, heb ik ook altijd.quote:Op maandag 28 maart 2011 08:55 schreef youdungoofd het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe, maar ze weten er altijd door heen te komen die geniepige prikkertjes![]()
Of je eigen kut niet wassen, houd ook meteen de mannen op afstandquote:Op maandag 28 maart 2011 08:58 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik heb dit al zo vaak gezegd: leg een doorgesneden ui op je slaapkamer.
Nergens last van. Geen enkel insect houdt van uienlucht.
Muggen steken walnoten?quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:57 schreef Twiitch het volgende:
Zorg voor een walnotenboom in de buurt van je raam.
Ik heb mijn hor kapotgeslagen omdat ik een keer lijp was en ook een keer toen ik mijzefl had buitengeslotenquote:Op maandag 28 maart 2011 08:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nooit last van. Ik zou m'n hor dan maar eens goed nakijken.
Hoezo dan een walnoten boom?quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:57 schreef Twiitch het volgende:
Zorg voor een walnotenboom in de buurt van je raam.
Was het maar zo'n feest, ze komen zelfs dan nog op mij afquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:41 schreef pipojansen het volgende:
insmeren met limoen. geen mug die er aan denkt je aan te raken. en het is ook nog eens goed voor je huid.
Ik had vorige zomer wel 6 muggen op mijn kamer gehad, en het erge was, ze leken wel een soort tijger muggen ofzo. heel groot met een soort vacht erop, ongeveer 1.5 a 2? Weet iemand welke ik bedoel en of je ze zelf ook hebt gehadquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:32 schreef Glennznl het volgende:
Ik was vroeger allergisch voor muggen en dan had ik meteen een enorme bult van 10 cm.![]()
Records:
-12 muggenbulten in een nacht
-8 muggen in mijn kamer tegelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |