Ja, maar dan zit je de volgende dag met jeuk. Daarnaast slaap ik normaliter behoorlijk vast maar ben ik op slag klaarwakker van het irritante gezoem van die beesten bij je oor.quote:
Ik weet niet hoe, maar ze weten er altijd door heen te komen die geniepige prikkertjesquote:Op maandag 28 maart 2011 08:54 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je kan ook gewoon een hor voor je raam bevestigen. Lijkt mij persoonlijk een stuk handiger.
Nooit last van. Ik zou m'n hor dan maar eens goed nakijken.quote:Op maandag 28 maart 2011 08:55 schreef youdungoofd het volgende:
Ik weet niet hoe, maar ze weten er altijd door heen te komen die geniepige prikkertjes![]()
Ik slaap licht, en word altijd wakker als ze in mijn oor gaan zoemen.quote:
-> TRU.quote:Op maandag 28 maart 2011 08:58 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik heb dit al zo vaak gezegd: leg een doorgesneden ui op je slaapkamer.
Nergens last van. Geen enkel insect houdt van uienlucht.
Ja, het is allemaal de schult van die buituhlandes. Die nemen allemaal muggen mee door hun hoofddoekjesquote:Op maandag 28 maart 2011 09:13 schreef Hendroit het volgende:
Dat dit kan in Nederland.
Gewoon afschaffen die muggen. Betaal ik hier nou belasting voor?![]()
Kut muggen![]()
Ze komen waarschijnlijk door de deur via de overloop, heb ik ook altijd.quote:Op maandag 28 maart 2011 08:55 schreef youdungoofd het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe, maar ze weten er altijd door heen te komen die geniepige prikkertjes![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |