Selecteren en dan op geselecteerde '''klikken'' *taadaa* (beter dan longpress(quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:10 schreef jampot het volgende:
[..]
Vaag dan :s hier komt alleen de vergrootte cursor zeg maar in beeld, geen tool om tekst te selecteren.. :s Of zou dat een instelling zijn?
Gister kreeg ik alleen maar forced closes van phone.android, toen een factory reset gedaan. Mss moet ik maar ff opnieuw flashen :p
Veel beter geworden?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:19 schreef Kandijfijn het volgende:
Die van 31 maart? Headphones?
Ja die heb ik al wel geflashed
Nee, ik heb wel de radio van JVK geflashed op CM7.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:24 schreef jampot het volgende:
Hebben jullie JVK wel geprobeerd dan? Ik was daar meer van onder de indruk (a) :p
Misschien is dat het ja, ik hoop het maarquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel de radio van JVK geflashed op CM7.
En verder denk ik dat jouw flash brak is, alleen op batterijduur is JVK beter.
Oh, dan wel ja, dat was bij mij niet het geval.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:40 schreef jampot het volgende:
Maar die initial is van 18-03, daarna zijn er 2 updates geweest. Dan moet ik toch wel updaten? En alleen die laatste, of beiden?
Uuuuhm, nee?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:10 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik was mijn talk kwijt dacht ik, ik zoeken en zoeken. Blijkt Talk bij CM7 Gtalk te heten
![]()
Welke? Ik ben benieuwd, keep us postedquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:40 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik ga custom CM7 kernel eens flashen.
Flash gewoon via CMW een zipje, er zijn meerdere radios te vinden via CM7 thread.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:48 schreef jampot het volgende:
Lol, mn batterij was opgeladen volgens de stopcontactlader. Nu hang ik hem direct daarna aan mn pc, om die nieuwe radio erop te zetten, zit ik ineens op 92%. Volgens mij moet ik mn batstats eens gaan wissen :p
Ja, ik flash ook via CWM. Maar eerst de rom even opnieuw, dus even wachten tot 100%. Ik heb gewoon de JVK radio genomen, uit deze lijst: http://sourceforge.net/projects/teamhacksung/files/galaxys/quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:48 schreef Kandijfijn het volgende:
Pino is waarschijnlijk ook benieuwd,![]()
Ik ga voor bilboa1s kernel omdat ik hem ken als dever.
Wanneer je 3 jaar aan het flashen bent voor jezelf en soms vrienden ken je na verloop van tijd veel devers
[..]
Flash gewoon via CMW een zipje, er zijn meerdere radios te vinden via CM7 thread.
Inderdaad.quote:
Cool, als ie je goed bevalt ook maar eens doen dan.quote:Ik ga voor bilboa1s kernel omdat ik hem ken als dever.
Wanneer je 3 jaar aan het flashen bent voor jezelf en soms vrienden ken je na verloop van tijd veel devers
Ja, dat is de gene die ik gister ook had. Een factory reset loste het probleem op.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:03 schreef Kandijfijn het volgende:
Android.core.phone vastegelopen, maar dat gebeurd me af en toe ook op stock
Wel aangezet via recovery neem ik aan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:38 schreef Kandijfijn het volgende:
Led-notificatie lijkt niet te werken :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |