mod met humor denk ik.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:30 schreef Civilian het volgende:
Die andere werd toch meer in gepostWaarom gaat die dan dicht
Deze is zo vol, en dan weer nr 57 nemenquote:Op maandag 28 maart 2011 01:30 schreef Keiki het volgende:
als hij dan ff de titel aanpast hier, inplaats van nr 5....
mp3speler is ook al vaak de killer geweestquote:
Daarvoor moet je op dat driehoekje met het uitroepteken drukken, dan kun je een TR maken.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:32 schreef Keiki het volgende:
tja, vaag dat ik niet ergens de titel kan aanpassen....
Was net iets te enthousiast met de enter...
1 mogelijkheid: Vriendjes zijn met de iBOOD administratorquote:Op maandag 28 maart 2011 01:33 schreef rcco het volgende:
Is er ook een manier om te weten welke aanbiedingen er precies komen bij die Ibood hunt? Of hoort dat juist niet bij het concept?
Je weet het nooit, daarom ga je kijken. ( en dan koop je iets wat je helemaal niet nodig hebt..)quote:Op maandag 28 maart 2011 01:33 schreef rcco het volgende:
Is er ook een manier om te weten welke aanbiedingen er precies komen bij die Ibood hunt? Of hoort dat juist niet bij het concept?
de lijst krijg je als je 4 after shaves koopt.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:33 schreef rcco het volgende:
4 is max dat je per aanbieding kan kopen.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:35 schreef Jimbo het volgende:
ik zie elke x getallen langskomen,
je kan toch helemaal nergens zien hoeveel dr ergens van zijn / er over zijn ?
allemaal mensen die denken dat ze de after shave te pakken hebbenquote:Op maandag 28 maart 2011 01:36 schreef mjh487 het volgende:
in anderhalve seconde uitverkocht natuurlijk
Komt die daar nu meequote:Op maandag 28 maart 2011 01:37 schreef Verbodsbord het volgende:
CRAP! ik denk ff acount maken voor die kabel, te laat. zat er dik in
Die moet je natuurlijk hebben, je bent save na de 2e knopquote:Op maandag 28 maart 2011 01:37 schreef Verbodsbord het volgende:
CRAP! ik denk ff acount maken voor die kabel, te laat. zat er dik in
Jij zit in de verkeerde topic... Zie Chinese webshops instead ^^quote:Op maandag 28 maart 2011 01:38 schreef Verbodsbord het volgende:
Ja maar ik zag alleen vrij dure dingen en wilde geen geld uit gaan geven
rugzak was niet duur.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:38 schreef Verbodsbord het volgende:
Ja maar ik zag alleen vrij dure dingen en wilde geen geld uit gaan geven
ja..... hij is wegquote:
Om hem daarna teleur te moeten stellen dat hij al uitberkocht was?quote:Op maandag 28 maart 2011 01:40 schreef Verbodsbord het volgende:
Jammer dat het zo laat is, anders had ik mn pa wakker gemaakt..... Hij wil zo'n ding kopen en had he over 500 euro...
Tsja, als ik snel had geklikt nietquote:Op maandag 28 maart 2011 01:41 schreef Semmm het volgende:
[..]
Om hem daarna teleur te moeten stellen dat hij al uitberkocht was?
gewoon bestellen, als die het niks vind stuur je hem gewoon weer terugquote:Op maandag 28 maart 2011 01:40 schreef Verbodsbord het volgende:
Jammer dat het zo laat is, anders had ik mn pa wakker gemaakt..... Hij wil zo'n ding kopen en had he over 500 euro...
Denk dat je het concept van zo'n hunt niet helemaal snapt.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:40 schreef Verbodsbord het volgende:
Impulsief dingen kopen voor toch best veel geld waar mn pa niet blij mij is? Niet mijn dingquote:Op maandag 28 maart 2011 01:42 schreef nikk het volgende:
[..]
Denk dat je het concept van zo'n hunt niet helemaal snapt.
Als je moet nadenken over een koop bij zo'n hunt ben je negen van de tien keer te laat.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:42 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Impulsief dingen kopen voor toch best veel geld waar mn pa niet blij mij is? Niet mijn ding
Wet koop op afstand: binnen 7 dagen retour zendenquote:Op maandag 28 maart 2011 01:44 schreef Verbodsbord het volgende:
Kan je dingen bij een hunt ook gewoon terug sturen als ze niet bevallen?
wet koop op afstand geldt voor iedere webshopquote:Op maandag 28 maart 2011 01:44 schreef Verbodsbord het volgende:
Kan je dingen bij een hunt ook gewoon terug sturen als ze niet bevallen?
Klopt, daarom ben ik altijd te laat bij producten boven de ¤100.. tenzij ik al van te voren heb bedacht dat ik iets echt ga kopen als het langs komt.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:43 schreef nikk het volgende:
[..]
Als je moet nadenken over een koop bij zo'n hunt ben je negen van de tien keer te laat.
quote:Op maandag 28 maart 2011 01:44 schreef Peter het volgende:
[..]
Wet koop op afstand: binnen 7 dagen retour zenden
Dat dusquote:Op maandag 28 maart 2011 01:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
wet koop op afstand geldt voor iedere webshop
BIC vaak in 2 weekjesquote:Op maandag 28 maart 2011 01:45 schreef Sinji het volgende:
Charger is wel handig, dealextreme duurt veel te lang
quote:Op maandag 28 maart 2011 01:46 schreef Nizno het volgende:
van 200 voor 55?
kolere das netjes als dat echt de ware prijs is.
spamfolder?quote:Op maandag 28 maart 2011 01:47 schreef rcco het volgende:
Ik wil die Netgear kopen, maar het registratie mailtje komt al 10 minuten niet aan
Dat is exclusief de Setup(Settop??)boxquote:Op maandag 28 maart 2011 01:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Tweakers zegt 99 euro
http://tweakers.net/pricewatch/251911/netgear-eva9100.html
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op maandag 28 maart 2011 01:48 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
die mail heb je niet nodig om in te loggen, ik heb em ook nog niet gehad, ben wel ingelogd
Is er al een goedkope Karlson geweest? Shitquote:Op maandag 28 maart 2011 01:49 schreef Hubba88 het volgende:
Nice, die Band Hero!
Net overigens een Merida rugzak en een Karlson wandklok voor in totaal nog geen 25 euro gekocht.
truste... neem nog een lekker luchie mee op je weg naar je bedje toe joh!!quote:
Vooral een lelijke.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:50 schreef jampot het volgende:
[..]
Is er al een goedkope Karlson geweest? Shit
Het is nog langwerpig en rond ook.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:52 schreef Keiki het volgende:
wel makkelijk om je vriendin te pleasen voor weinig
Doe je dat niet met je tong of vingers dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 01:52 schreef Keiki het volgende:
wel makkelijk om je vriendin te pleasen voor weinig
Een paarse R/C Kever?quote:Op maandag 28 maart 2011 01:54 schreef Nizno het volgende:
zoals de heren voor mij al zeggen..... er zijn lekkerdere manieren om je vriendin blij te maken keiki
zat eerder aan mijn tong te denken om zijn vriendin eens blij te maken.. maar laat ik het netjes houdenquote:
Dit goed genoeg dan? :$quote:Op maandag 28 maart 2011 01:54 schreef Nizno het volgende:
zoals de heren voor mij al zeggen..... er zijn lekkerdere manieren om je vriendin blij te maken keiki
yes! Zwarte wandklok 10,95 + verzending, hehe.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:50 schreef jampot het volgende:
[..]
Is er al een goedkope Karlson geweest? Shit
PICS!quote:Op maandag 28 maart 2011 01:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
zat eerder aan mijn tong te denken om zijn vriendin eens blij te maken.. maar laat ik het netjes houden
Inderdaad, ripoffs van de x-miniquote:Op maandag 28 maart 2011 01:57 schreef nikk het volgende:
Dit soort apparaten moeten ze sowieso verbieden.
Achja, 10 euro is geen geldquote:Op maandag 28 maart 2011 01:57 schreef Nizno het volgende:
bijna weer een EK of NK?
neem toch geen oranje toetsenbord?
Lol serieus? Geen hdmi op een ful hd scherm?quote:Op maandag 28 maart 2011 01:59 schreef exaCtly het volgende:
Geen HDMI... gelukkig maar.. Anders was ik te laat geweest
LED, not LCD, but LED!quote:Op maandag 28 maart 2011 01:59 schreef Nizno het volgende:
dat waren 2 LCD schermpjes aan de balk te zien.
DVI en HDMI zijn bijna gelijk aan elkaar... grootste verschil is dat HDMI ook geluid verstuurd.quote:Op maandag 28 maart 2011 02:00 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Lol serieus? Geen hdmi op een ful hd scherm?
Helaas komt dat bij heel veel schermpjes voor... maar HDMI is een pre voor mijquote:Op maandag 28 maart 2011 02:00 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Lol serieus? Geen hdmi op een ful hd scherm?
Oh er zat wel dvi in, okequote:Op maandag 28 maart 2011 02:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
DVI en HDMI zijn bijna gelijk aan elkaar... grootste verschil is dat HDMI ook geluid verstuurd.
Koop een Tentquote:Op maandag 28 maart 2011 02:01 schreef Lyza666 het volgende:
Anais Anais
Gelukkig zijn er genoeg mensen die van cheap ass lelijke producten houden.
I'm inquote:Op maandag 28 maart 2011 02:02 schreef Nizno het volgende:
waterbestendige tent..... euhm... iemand die zin heeft om mee te gaan varen in mn tentje?
kom wel kijkenquote:Op maandag 28 maart 2011 02:02 schreef Nizno het volgende:
waterbestendige tent..... euhm... iemand die zin heeft om mee te gaan varen in mn tentje?
koop jij m ff voor me?quote:
spijtigquote:Op maandag 28 maart 2011 02:03 schreef exaCtly het volgende:
[..]
Sorry, ik was net te laat! Uitverkocht
Nog steeds wakker?quote:Op maandag 28 maart 2011 02:05 schreef Peter het volgende:
Er moet een trage komen, dan kan ik mezelf dwingen te gaan slapen
Die ervaring deel ikquote:Op maandag 28 maart 2011 02:08 schreef Sinji het volgende:
Hoef je niet om te treuren, naar mijn ervaring is conceptric een slecht merk
met HDMI!quote:
2 browsers open hier... Safari blijkt veel sneller te reloaden dan Chrome :/quote:Op maandag 28 maart 2011 02:12 schreef Nizno het volgende:
met F5 laadt hij sneller... ik zag hem een halve minuut staan ongeveer.
En mijn stufi.. bedankt voor het betalen Nederlandquote:Op maandag 28 maart 2011 02:14 schreef Groninger. het volgende:
Dit is echt klote dat ik nu net een zo'n hunt kom kijken op die site xD gaat me maandloon denk ik (A)
dat zeg ik.. dit klopt niet... 1 gek kan nog maar meerdere gekken die die bedragen op deze manier uitgeven kan echt niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 02:15 schreef TwenteFC het volgende:
Als je iets impulsief voor 450 euro gaat kopen ben je echt gek.
Was ook een zeer nette prijs voor prima versterker.quote:Op maandag 28 maart 2011 02:15 schreef slashdotter3 het volgende:
Zelfs die 450 euro Sony 3D-Ready 7.1 Home Cinema Receiver met Internetradio en Dolby True-HD is binnen 10 seconden weg
Weer eentje voor de vrouwtjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of het zijn er telkens maar 1 of 2 ( retourproducten)quote:Op maandag 28 maart 2011 02:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Lijkt wel alsof iemand automatisch aan het bieden is ofzoiets
quote:Op maandag 28 maart 2011 02:17 schreef Aero het volgende:
ey... moest iemand niet die kussens hebben?
quote:
Hmmm... nu je het zegt, de Hunt is er natuurlijk om de retours te dumpen idd. Nooit bij stilgestaan.quote:Op maandag 28 maart 2011 02:18 schreef Peter het volgende:
[..]
of het zijn er telkens maar 1 of 2 ( retourproducten)
Roze is DE kleur in 2011quote:Op maandag 28 maart 2011 02:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Daar trap ik niet nog een keer in hoor
Straks krijg ik weer een roze camera
Gebruik PayPal!quote:Op maandag 28 maart 2011 02:18 schreef Nizno het volgende:
fuck
ideal was aan het laden en daar was het scherm dat ze op waren.
quote:Op maandag 28 maart 2011 02:19 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Hmmm... nu je het zegt, de Hunt is er natuurlijk om de retours te dumpen idd. Nooit bij stilgestaan.
quote:De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.
had ik ook dezelfde melding gekregen denk ik.quote:
Bij een vorige hunt ging het toch 14.00 smiddags door ofzo. Dus idd, op een gegeven moment moet je naar bedquote:
Op zich wel een gave deal zo'n 7.1 speakerset, maar ik ben geen fijnproever en kan het verschil niet horen dus hou het gewoon bij m'n 2.1 setje van 6 jaar terugquote:
Kun jij dat ons niet vertellen?quote:Op maandag 28 maart 2011 02:22 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik heb die speakerset, is die wel echt goed?
ik heb vakantiequote:Op maandag 28 maart 2011 02:22 schreef Aero het volgende:
helaas kan ik niet op mijn werk doorgaan met hunten... ik heb geen kantoorbaan
doe hem kado voor 56 euro.... ach te laatquote:Op maandag 28 maart 2011 02:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Een voicerecorder? Volgens mij wilde een huisgenoot van mij zo'n ding hebben
Ach, denk dat hij er zelf wel een kan vinden.quote:Op maandag 28 maart 2011 02:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe hem kado voor 56 euro.... ach te laat
klopt en aangezien ik eergisteren om 18.00 wintertijd ben gaan slapen en gisteren om 11.00 zomertijd opgestaan heb ik nog wat energie overquote:Op maandag 28 maart 2011 02:24 schreef Aero het volgende:
[..]
Tja, maar dan hoef je ook niet op tijd naar bed te gaan...
ik kwam vandaag dan wel 12:15 mijn bed uit (zomertijd)... maar ik heb nu nog maar 3,5 uur te slapen voordat ik er weer uit moet helaasquote:Op maandag 28 maart 2011 02:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt en aangezien ik eergisteren om 18.00 wintertijd ben gaan slapen en gisteren om 11.00 zomertijd opgestaan heb ik nog wat energie over
Ze kondigen het wel een paar dagen vantevoren aan hequote:Op maandag 28 maart 2011 02:25 schreef Lyza666 het volgende:
Vroeger gingen alleen de TV's en laptops enzo binnen een paar seconden weg maar nu is dat met alles zo. Zelfs troep is binnen 3 sec. uitverkocht. Ik geloof 't niet zo.
Is met opzetstukjes he.quote:Op maandag 28 maart 2011 02:27 schreef Nizno het volgende:
zelfs die zijn binnen een minuut weg... BULLSHIT!
Voor de prijs prima. Maar goed kan je ze niet noemen.quote:Op maandag 28 maart 2011 02:22 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik heb die speakerset, is die wel echt goed?
Een hele floot libelle-vrouwen heeft Ibood ontdektquote:Op maandag 28 maart 2011 02:27 schreef Nizno het volgende:
zelfs die zijn binnen een minuut weg... BULLSHIT!
Zou haast wel moeten jaquote:Op maandag 28 maart 2011 02:28 schreef Keiki het volgende:
handelaars die doorverkopen? geloof het anders ook niet zo...
hahaha dat zal het zijn... maar nog steeds geloof ik er niets van.quote:Op maandag 28 maart 2011 02:28 schreef Peter het volgende:
[..]
Een hele floot libelle-vrouwen heeft Ibood ontdekt.
Ouwe Intel Dual Core Processor T4400 2200 Mhz cpu van tig jaar geledenquote:Op maandag 28 maart 2011 02:31 schreef Nizno het volgende:
Asus 15.6 HD Notebook met 1GB dedicated video memory , HDMI en Windows 7
Verbijsterend goed!quote:Op maandag 28 maart 2011 02:32 schreef Pino112 het volgende:
Verdomme, Hunt.
Is het nog wat? Hoe houden de servers het?
de servers wel alleen zelfs de after shave duurt korter dan een kwart minuut.quote:Op maandag 28 maart 2011 02:32 schreef Pino112 het volgende:
Verdomme, Hunt.
Heel goed, ze zijn echt heel snel.quote:Op maandag 28 maart 2011 02:32 schreef Pino112 het volgende:
Verdomme, Hunt.
Wat wil je voor 300 eurisquote:Op maandag 28 maart 2011 02:32 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ouwe Intel Dual Core Processor T4400 2200 Mhz cpu van tig jaar geleden
daar valt echt niet tegen te klikkenquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 02:34 schreef Civilian het volgende:
Zelfs spullen van merk onbekend vliegen de deur uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |