Ik lig nog in bedquote:Op maandag 28 maart 2011 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je het zelf weer niet, luie aap
ik dacht van wie?quote:Op maandag 28 maart 2011 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet nog even wennen aan je nieuwe UI![]()
Goeiemorgen Sol
solquote:
Want? Geen MZ in je buurt?quote:Op maandag 28 maart 2011 09:19 schreef Symphonic het volgende:
Dit is zo'n dag dat ik in bed had moeten blijven
quote:Op maandag 28 maart 2011 09:19 schreef Symphonic het volgende:
Aangezien je inderdaad alles meeleest voeg ik graag nog even iets toe: laat die lieve kinderen met rust!quote:Op maandag 28 maart 2011 02:25 schreef Symphonic het volgende:
en voor mijn trouwe meeleester: ja dit is een ultimatum, en als ik terugkom uit Portugal ben je weg, en waarheen boeit me niet zoveel. Neem alles mee wat van jou is, maar kom niet aan mijn spullen.
Je leest iedere letter mee, dus dit ook.... regel het, en hoe zal me een zorg zijn
PGRquote:
jaquote:Op maandag 28 maart 2011 09:19 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 09:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aangezien je inderdaad alles meeleest voef ik graag nog even iets toe: laat die lieve kinderen met rust!Anders kom ik langs, en geloof me dat wil je niet!
Dat wil ik welquote:Op maandag 28 maart 2011 09:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Anders kom ik langs, en geloof me dat wil je niet!
Oeh met jou wil ik echt geen ruzie....quote:Op maandag 28 maart 2011 09:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aangezien je inderdaad alles meeleest voef ik graag nog even iets toe: laat die lieve kinderen met rust!Anders kom ik langs, en geloof me dat wil je niet!
jah idd,quote:Op maandag 28 maart 2011 09:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
was zaterdag n itempje over bij kassa... Met allemaal mensen die ineens bedacht hadden dat alleen n inlognaam en n ww genoeg waren om je bankrekening te beheren...
quote:Op maandag 28 maart 2011 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet nog even wennen aan je nieuwe UI![]()
Goeiemorgen Sol
Verwarring, altijd leuk.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik dacht van wie?
maar nu zie ik pas dat het sol is![]()
ik moet dus ook even wennen
[..]
sol
Die slaapt zo lief, dus nee dat doe ik niet!quote:
Zal ik even langskomenquote:Op maandag 28 maart 2011 09:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
Die slaapt zo lief, dus nee dat doe ik niet!
Ja voor jou ben ik lief, voor die vieze gore heks nietquote:Op maandag 28 maart 2011 09:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat wil ik weldan kan je ontbijt maken!
ik wilde al een respect! voor Symph doen voor vannachtquote:Op maandag 28 maart 2011 09:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aangezien je inderdaad alles meeleest voeg ik graag nog even iets toe: laat die lieve kinderen met rust!Anders kom ik langs, en geloof me dat wil je niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Nee, ik kruip er wel bij in, kan ik even komen uithuilenquote:
mag ik met je mee?quote:Op maandag 28 maart 2011 09:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik kruip er wel bij in, kan ik even komen uithuilen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |