abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94698773
En hier weer verder. Kom maar op met de emoties: fijne en minder fijn :P Ik ben moe dus ik ga pitten! :)
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_94699349
-Iets met mensen die hier normaal hun verhaal kwijt kunnen maar zodra een jongen iets plaatst kan die beter optieften.
Leuk :)

[ Bericht 90% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2011 09:03:25 ]
  maandag 28 maart 2011 @ 01:12:39 #3
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_94699398
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 01:10 schreef Dimens het volgende:
Eindelijk weer terug van mijn ban, voelt wel goed dus. Nu kan ik eindelijk mijn verhaal kwijt :')

Laatste tijd continue ruzie met mijn ouders om helemaal niets. Ik krijg overal de schuld van terwijl ik er vaak niet eens iets mee te maken heb en dan moet ik maar een oplossing verzinnen of het goed maken.
Ze zeuren ook continue over dat ik niet sociaal ben en nooit eens gezellig ga bijkletsen met de familie. Ik vind het logisch als er continue slecht over mij wordt gepraat waar ik bij ben, dan zit ik zelf ook niet lekker in mijn vel. Gezellig doen waar mijn ouders bij zijn is dus echt een no go, dat kunnen ze wel vergeten.

Ze laten mij ook klusjes doen door te chanteren en daar kan ik vrij weinig aan doen. Ik wil hun eigenlijk ook chanteren maar ik heb geen idee hoe ik dit moet doen. Zo oneerlijk als er niets aan te doen valt, voelt zo machteloos.

Ook was ik zo stom om een relatie met mijn beste vriendin te beginnen, dat heeft maar een maand geduurd. Na die maand had ze ineens geen tijd meer voor mij en kwam ik erachter dat ze met een andere jongen aan het flirten was, toen was ik boos op haar geworden en het deed haar helemaal niets.
Een dag later is de met die jongen vreemd gegaan en moest ze dat ook nog eens doodleuk tegen mij vertellen. Ze had er ook geen spijt van en was gewoon door gegaan, een week later was ze samen met die jongen.

Toen was ik dus mijn vriendin kwijt, dat was vervelend maar nog niet het ergste. Wat ik wel erg vond/vind is dat ik mijn beste vriendin kwijt ben geraakt en daarnaast ook nog een grote vrienden groep.
De vrienden die ik via haar heb leren kennen hebben mij allemaal afgestoten en dat voelt ook vrij leeg.

Het vertrouwen in mensen ben ik nu dan ook helemaal kwijt. Het vertrouwen was al minimaal sinds die "vriendin" vreemd was gegaan en haar niet eens wat deed, maar het vertrouwen is helemaal weg sinds ik ben bedreigd door een collega/vriend. Omdat ik een vriend van hem had beschuldigd van diefstal van jas/sleuels/oordopjes van ¤150,- had hij mij met de dood bedreigd. En ik wilde alleen vragen of hij bij hem thuis kon kijken of mijn jas daar niet lag.

Voel mij dus vrij verrot en heb even iemand nodig die mij komt opvrolijken :{
schrijf die zooi in je dagboek ofzo, djezus :') :{w
ot:onverwachte leuke avond gehad dus goed :Y
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_94699475
quote:
Eindelijk weer terug van mijn ban, voelt wel goed dus. Nu kan ik eindelijk mijn verhaal kwijt :')

Laatste tijd continue ruzie met mijn ouders om helemaal niets. Ik krijg overal de schuld van terwijl ik er vaak niet eens iets mee te maken heb en dan moet ik maar een oplossing verzinnen of het goed maken.
Ze zeuren ook continue over dat ik niet sociaal ben en nooit eens gezellig ga bijkletsen met de familie. Ik vind het logisch als er continue slecht over mij wordt gepraat waar ik bij ben, dan zit ik zelf ook niet lekker in mijn vel. Gezellig doen waar mijn ouders bij zijn is dus echt een no go, dat kunnen ze wel vergeten.

Ze laten mij ook klusjes doen door te chanteren en daar kan ik vrij weinig aan doen. Ik wil hun eigenlijk ook chanteren maar ik heb geen idee hoe ik dit moet doen. Zo oneerlijk als er niets aan te doen valt, voelt zo machteloos.

Ook was ik zo stom om een relatie met mijn beste vriendin te beginnen, dat heeft maar een maand geduurd. Na die maand had ze ineens geen tijd meer voor mij en kwam ik erachter dat ze met een andere jongen aan het flirten was, toen was ik boos op haar geworden en het deed haar helemaal niets.
Een dag later is de met die jongen vreemd gegaan en moest ze dat ook nog eens doodleuk tegen mij vertellen. Ze had er ook geen spijt van en was gewoon door gegaan, een week later was ze samen met die jongen.

Toen was ik dus mijn vriendin kwijt, dat was vervelend maar nog niet het ergste. Wat ik wel erg vond/vind is dat ik mijn beste vriendin kwijt ben geraakt en daarnaast ook nog een grote vrienden groep.
De vrienden die ik via haar heb leren kennen hebben mij allemaal afgestoten en dat voelt ook vrij leeg.

Het vertrouwen in mensen ben ik nu dan ook helemaal kwijt. Het vertrouwen was al minimaal sinds die "vriendin" vreemd was gegaan en haar niet eens wat deed, maar het vertrouwen is helemaal weg sinds ik ben bedreigd door een collega/vriend. Omdat ik een vriend van hem had beschuldigd van diefstal van jas/sleuels/oordopjes van ¤150,- had hij mij met de dood bedreigd. En ik wilde alleen vragen of hij bij hem thuis kon kijken of mijn jas daar niet lag.

Hoezo was je geband? No hate voordat je weer agressief gaat reageren of zo, is een serieuze vraag.

OT goed, morgen pas om 12 uur beginnen.
pi_94699531
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 01:12 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

schrijf die zooi in je dagboek ofzo, djezus :') :{w
ot:onverwachte leuke avond gehad dus goed :Y
Want in een topic speciaal over hoe jij je voelt mag je niet beschrijven waarom jij je zo voelt?
Logisch 14.gif
Lees en post dan gewoon niet.
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 01:15 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Hoezo was je geband? No hate voordat je weer agressief gaat reageren of zo, is een serieuze vraag.

OT goed, morgen pas om 12 uur beginnen.
Ik had een zelf gemaakt gifje geplaatst en Murp vond dat wel een goede reden voor een ban ipv een waarschuwing.
PM/DM maar als je het gifje wilt zien, verder mogen we eigenlijk geen bans bespreken.
pi_94699584
Te lui om op te staan en naar bed te gaan, moet mezelf zo even een grote schop onder mijn hol geven en erin duiken. Eigenlijk zou ik best een afstandbediening willen hebben die me zo van deze kamer naar de slaapkamer toe zapt.
  maandag 28 maart 2011 @ 01:35:14 #7
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_94699870
Ik heb er gewoon geen zin meer in. De dingen die ik meemaak met deze stoornis (borderline). En er is geen einde aan. Don't worry (zelfmoord zal ik nooit doen) Maar hiermee leven is afschuwelijk, zeker als je wel intelligent bent. Morgen zal ik weer moeten dealen met wat er nu komt.
  maandag 28 maart 2011 @ 01:36:25 #8
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_94699884
Het leven is gewoon afschuwelijk voor mensen met deze stoornis. Ik denk niet dat mensen dat weten. Ik houd juist wel rekening met andere mensen!
pi_94699908
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 01:35 schreef Mishu het volgende:
Ik heb er gewoon geen zin meer in. De dingen die ik meemaak met deze stoornis (borderline). En er is geen einde aan. Don't worry (zelfmoord zal ik nooit doen) Maar hiermee leven is afschuwelijk, zeker als je wel intelligent bent. Morgen zal ik weer moeten dealen met wat er nu komt.
Ken het heb het zelf ook, maar weet ook dat je daardoor wisselende stemmingen hebt en misschien dat je met een stukje nachtrust de volgende dag ook een stukje zonniger gaat zien.

Zo en nu schop ik mezelf even keihard naar de slaapkamer trusten.
pi_94700120
knuffel!
pi_94700204
voor wie er een wil dan
  maandag 28 maart 2011 @ 02:02:38 #12
244451 Carooltje79
Papi, dame lo que quiero!
pi_94700368
Weer een korte nacht... wat een verrassing ;(
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
pi_94700479
Het valt me op dat de meeste mensen hier altijd maar klagen. Wees eens positief, het leven is uiteindelijk toch echt wat je er zelf van maakt. Zeuren en alles maar op de buitenwereld afgeven heeft echt geen zin.
pi_94702109
Chagerijnig

:{

Het is te vroeg voor mijn gevoel, vriend was belachelijk druk en ik moet zo naar de dokter toe. Eerst maar even douchen... Daarna zal mijn lieve kant ook vast wel ontwaakt zijn.
pi_94702185
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 02:11 schreef iwannabehigh het volgende:
Het valt me op dat de meeste mensen hier altijd maar klagen. Wees eens positief, het leven is uiteindelijk toch echt wat je er zelf van maakt. Zeuren en alles maar op de buitenwereld afgeven heeft echt geen zin.
Dat valt me ook wel op hoor. Maar ja, het is nu eenmaal vaak zo dat als je je goed voelt je niet zo bezig bent met gevoelens en om deze op papier te zetten. Als je je slechter voelt en je hebt nergens een uitlaatklep kom je vaak op plekken zoals een dagboek of bijv. internet.
pi_94702244
Weer terug bij af. Mijn jeuk is weer terug. Kom maar slapeloze nachten! :'(
  maandag 28 maart 2011 @ 08:17:50 #17
282339 Xantalien
Hřken, kreng.
pi_94702289
Vieze vuile kutouders. Kap toch een keer met pushen. SNAP DAN DAT IK DIT FUCKING JAAR NIET HAAL. En dan 's ochtends aankomen met; 'Als je dit jaar haalt krijg je een nieuwe laptop'. Als ik godverdomme straks naar MBO ga heb ik een nieuwe laptop nodig, als ik eventueel naar 5 havo zou gaan niet. Vieze hoerenneukers. Val toch dood met je chantage. VAL DOOD.
Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
  maandag 28 maart 2011 @ 08:29:16 #18
176114 Under_Score
Sarcastische lul
  maandag 28 maart 2011 @ 08:31:44 #19
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_94702438
Geen begrip en geluk in mijn wereld momenteel ;(
pi_94702458
quote:
Op maandag 28 maart 2011 08:04 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Dat valt me ook wel op hoor. Maar ja, het is nu eenmaal vaak zo dat als je je goed voelt je niet zo bezig bent met gevoelens en om deze op papier te zetten. Als je je slechter voelt en je hebt nergens een uitlaatklep kom je vaak op plekken zoals een dagboek of bijv. internet.
dit dus. Als ik me goed voel zie je mij hier ook minder... En 't is ook 'n soort uitlaatklep dit topic. Voor mij iig. :)
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_94702785
quote:

Pff, gast, tief op met je verhaal. zet het in je fotoboek ofzo.

Voel me wel goed, iets nerveus voor gesprek zometeen.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  maandag 28 maart 2011 @ 09:08:27 #22
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_94702972
Veel te vroeg wakker met een kop vol snot. Niet happy dus.
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_94703060
Wakker. Net terug van dokter, oren zijn uitgespoten. Pft, hoor meteen zoveel meer. Hoofd vol prikkels, haha. Ook verwijzing naar fysiotherapie opgehaald, straks maar een afspraak maken.

Boodschapjes zijn ook al in huis aangezien ik toch in de buurt van de super was.

Straks even vriendlief bellen om excuses te maken voor mijn chagerijnigheid vanmorgen, hij kon er ook niets aan doen.

:') :D!
pi_94703154
Vertieft en opgefokt, zo meteen maar even een nieuw onderkomen zoeken.
  maandag 28 maart 2011 @ 09:46:43 #25
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_94703725
Had ik maar mijn zenuwen onder bedwang kunnen houden en hem durven aanspreken. Dan had alles toch anders kunnen zijn. Iemand was me voor. Verlegenheid is bikkel- en bikkelhard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')