quote:En bedankt
Op woensdag 26 februari 2003 19:43 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Maar als jij zegt waar is, zou ik precies hetzelfde hebben hoor
.
Ik ga nog een poging wagen (even met cheats, en dan het weekend de campaign proberen)
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 19:30 schreef Cheiron het volgende:
Ik kan inderdaad GEEN optie vinden om de computer makkelijk te maken.
Moet je de laatste patch (1.05) downloaden. Veel beginnende spelers hadden (terecht) geklaagd over de wel heel hoge moeilijkheidsgraad van de comp, vandaar dat je vanaf patch 1.01 of 1.02 kan kiezen tussen Easy, Normal en Hard, ook bij custom (skirmish) games.
Haal 'm op bij Blizzard óf ga gewoon online spelen, dan upgreed ie vanzelf.Net ook weer -> Basis ingang afgeschermd met 3 watchtowers. Ongeveer 12 ogres, 5 spearhunters, alle drie de mystic units. Is de goudmijn op, dus mijn mannetjes lopen over de map om goud te zoeken, staat binnen no time een heel leger voor mijn neus!!
Dat zoeken naar goud, dat zal je natuurlijk niet meer gebeuren als je de map een beetje kent. Truc is natuurlijk ook veel verkennen. Een hero kan dat meteen in het begin van een pot, als ie toch aan het creepen is. (Creepen = met klein legertje, waaronder minimaal 1 hero, op creepjacht gaan teneinde de hero in level te laten stijgen.)De tegenstandaer had echt al 100 mannetjes ofzo, en binnen 2 minuten was mijn basis weg. Ik snap er echt geen moer van!
Oefenen. Als je het heel serieus wilt nemen, kun je build order-adviezen zoeken op warcraftstrategy.com.En in die free for all map was er ook een goudmijn op een ander eiland, maar in wc3 zitten geen boten (??) dus ik kan niet bij dat eiland komen..
Een zeppelin huren bij een Goblin Merchant.Dit weekend nog een keer proberen, anders gaat ie linea recta de vuilnisbak in!
Zou ik dus nog maar even mee wachten...
Doe eerst eens de campaign, die is zeker de eerste 3 chapters goed te doen.
Maar voor de rest is hij echt heel makkelijk uit te spelen.
hij is wel cewl
quote:Simpel? Vond jij ook het laatste level van de Night Elves supersimpel dan? Man, ik begin al te bibberen als ik eraan denk. Moet 'm nog steeds halen, anders kan ik niet zeggen dat ik WCIII heb uitgespeeld
Op woensdag 26 februari 2003 23:27 schreef appelsientje het volgende:
?? moeilijk?? ik vond het juist super simpel, alleen die laatste level van the undead, daar zat ik hem ff te knijpen, dat ging echt tot de laatste seconde goed
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 09:28 schreef Frollo het volgende:[..]
Simpel? Vond jij ook het laatste level van de Night Elves supersimpel dan? Man, ik begin al te bibberen als ik eraan denk. Moet 'm nog steeds halen, anders kan ik niet zeggen dat ik WCIII heb uitgespeeld
Laatste level Undead daarentegen heb ik vrij ontspannen gedaan, omdat ik niet wist dat het 't laatste level was.
Maar goed de laatste level van the undead was echt bagger :{iedere keer kwam ik een paar seconden te kort
, maar dat is uit eindelijk toch gelukt ![]()
succes
(ik heb de patch gedownload.. alleen nog geen tijd gehad om te installeren..)
quote:Dat heb ik dus steeds bij de Night Elves, dat het laatste gebouwtje in mijn basis neergaat als de klok op 15 seconden staat...
Op donderdag 27 februari 2003 09:36 schreef appelsientje het volgende:
Maar goed de laatste level van the undead was echt bagger :{iedere keer kwam ik een paar seconden te kort, maar dat is uit eindelijk toch gelukt
Naar de humans ga ik uiteraard al zodra het level begint. Alleen heb ik er nooit aan gedacht om daar ook een barracks (Ancient of War hehe) te bouwen. Goeie tip, ik ga het zeker eens proberen
quote:Oja zo heten die dingen
Op donderdag 27 februari 2003 14:59 schreef Frollo het volgende:[..]
Dat heb ik dus steeds bij de Night Elves, dat het laatste gebouwtje in mijn basis neergaat als de klok op 15 seconden staat...
Naar de humans ga ik uiteraard al zodra het level begint. Alleen heb ik er nooit aan gedacht om daar ook een barracks (Ancient of War hehe) te bouwen. Goeie tip, ik ga het zeker eens proberen
quote:
Op zondag 2 maart 2003 14:55 schreef Chen het volgende:
Crizz dat is verboden op fok
verdomme, was ik met een mooie account begonnen, 6-0, moet ik opeens verdomme AT tegen 2 "lvl 1" ![]()
bleken allebei later lvl 22 te zijn :rs
Als mensen nog patches of loaders willen hebben moeten ze maar ff icq'en.
Wel leuke expansion tho.
Mijn nick op b.net (Europe) is Adagio, mijn nick op de Warforge servers is [Adagio]
Warcraft III: Reign of Chaos was a great game with a fascinating storyline, some inspiring cinematics and balanced gameplay. But while the story was great, there were a few obvious plot lines that were left open. Blizzard officially announced the new expansion, Warcraft III: The Frozen Throne today. Rob Pardo, senior designer and lead on the expansion, walks us through the story, some of the new units and what fans can expect from Blizzard's latest project, expected to be released in the summer of this year.
Nou die moet ik dan maar weer kopen ![]()

op de site van blizzard staat ook nog wat, maar het is allemaal zooo traag ![]()
Maar goed we wachten maar af
![]()
![]()
Dit had ik trouwens ook al ergens anders geplaats, maar die was dicht.
heeft iemand een oplossing?
mijn dna is grrot,
broes
Nou eindelijk issie er dan the Expansion set voor Warcraft III
WarCraft III: Frozen Throne!!!
Wat zijn jullie ervaringen met het nieuwste praaltje van Blizzard?
quote:ik ben lui, maak is een nieuwe post met screenshots van de nieuwe shit pls
Op zondag 22 juni 2003 13:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Aangezien m'n vorige topic werd gesloten, poging 2Nou eindelijk issie er dan the Expansion set voor Warcraft III
WarCraft III: Frozen Throne!!!
[afbeelding]Wat zijn jullie ervaringen met het nieuwste praaltje van Blizzard?
Warcraft3 is iig de beste game van het afgelopen jaar imho en ik mag lijden als deze niet nog beter is
quote:Ja, het is een Wereldwijde Release.
Op woensdag 25 juni 2003 10:07 schreef Amazon het volgende:
Weet iemand of de Frozen Throne in NL ook gewoon op 1 juli uitkomt?
Gisteravond ein-de-lijk het origineel uitgespeeld. Maandenlang tegenaan zitten hikken, omdat ik bij eerdere pogingen genadeloos op mijn broek kreeg (mijn NE basis plat met nog 2 minuten op de klok), maar nu, met de release van TFT in zicht, vond ik dat ik het laatste filmpje toch echt eens gezien moest hebben.
En deze keer lukte het dan zowaar! De Human basis viel na 15 minuten, zoals verwacht, maar de Orc basis hield stand tot maar liefst de 34ste minuut. (Was de vorige pogingen altijd al na 30 minuten.) Toen wist ik dat het goed zat ![]()
Dus laat maar komen die Frozen Throne!
Wat ik ervan gelezen heb, ziet er goed uit. De nieuwe units zijn interessant natuurlijk, maar ook aan de interface is veel verbeterd. Ik dacht niet dat die nog soepeler kon, maar ja hoor: gecustomizede hotkeys, creep camps zichtbaar op de minimap, text messages als upgrades klaar zijn, upgrades queuen, wisps die automatisch gaan minen als de haunted goldmine klaar is, het kan weer niet op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |