abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8736094
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 19:43 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Maar als jij zegt waar is, zou ik precies hetzelfde hebben hoor .

En bedankt

Ik ga nog een poging wagen (even met cheats, en dan het weekend de campaign proberen)

Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_8736783
Poging met cheats: mislukt. kutzooi.. misschien eens het boekje verder lezen...
  woensdag 26 februari 2003 @ 23:17:52 #153
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_8741498
Ik ben er dan wel niet goed in, maar zeker ook geen n00b qua Warcraft. Ik zal dus even reageren op jouw post.
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 19:30 schreef Cheiron het volgende:
Ik kan inderdaad GEEN optie vinden om de computer makkelijk te maken.
Moet je de laatste patch (1.05) downloaden. Veel beginnende spelers hadden (terecht) geklaagd over de wel heel hoge moeilijkheidsgraad van de comp, vandaar dat je vanaf patch 1.01 of 1.02 kan kiezen tussen Easy, Normal en Hard, ook bij custom (skirmish) games.
Haal 'm op bij Blizzard óf ga gewoon online spelen, dan upgreed ie vanzelf.

Net ook weer -> Basis ingang afgeschermd met 3 watchtowers. Ongeveer 12 ogres, 5 spearhunters, alle drie de mystic units. Is de goudmijn op, dus mijn mannetjes lopen over de map om goud te zoeken, staat binnen no time een heel leger voor mijn neus!!
Dat zoeken naar goud, dat zal je natuurlijk niet meer gebeuren als je de map een beetje kent. Truc is natuurlijk ook veel verkennen. Een hero kan dat meteen in het begin van een pot, als ie toch aan het creepen is. (Creepen = met klein legertje, waaronder minimaal 1 hero, op creepjacht gaan teneinde de hero in level te laten stijgen.)

De tegenstandaer had echt al 100 mannetjes ofzo, en binnen 2 minuten was mijn basis weg. Ik snap er echt geen moer van!
Oefenen. Als je het heel serieus wilt nemen, kun je build order-adviezen zoeken op warcraftstrategy.com.

En in die free for all map was er ook een goudmijn op een ander eiland, maar in wc3 zitten geen boten (??) dus ik kan niet bij dat eiland komen..
Een zeppelin huren bij een Goblin Merchant.

Dit weekend nog een keer proberen, anders gaat ie linea recta de vuilnisbak in!
Zou ik dus nog maar even mee wachten...
Doe eerst eens de campaign, die is zeker de eerste 3 chapters goed te doen.

woensdag 26 februari 2003 @ 23:27:06 #154
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_8741753
?? moeilijk?? ik vond het juist super simpel, alleen die laatste level van the undead, daar zat ik hem ff te knijpen, dat ging echt tot de laatste seconde goed

Maar voor de rest is hij echt heel makkelijk uit te spelen.
hij is wel cewl

To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  donderdag 27 februari 2003 @ 09:28:30 #155
15967 Frollo
pi_8745434
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 23:27 schreef appelsientje het volgende:
?? moeilijk?? ik vond het juist super simpel, alleen die laatste level van the undead, daar zat ik hem ff te knijpen, dat ging echt tot de laatste seconde goed
Simpel? Vond jij ook het laatste level van de Night Elves supersimpel dan? Man, ik begin al te bibberen als ik eraan denk. Moet 'm nog steeds halen, anders kan ik niet zeggen dat ik WCIII heb uitgespeeld
Laatste level Undead daarentegen heb ik vrij ontspannen gedaan, omdat ik niet wist dat het 't laatste level was.
  donderdag 27 februari 2003 @ 09:36:22 #156
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_8745523
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 09:28 schreef Frollo het volgende:

[..]

Simpel? Vond jij ook het laatste level van de Night Elves supersimpel dan? Man, ik begin al te bibberen als ik eraan denk. Moet 'm nog steeds halen, anders kan ik niet zeggen dat ik WCIII heb uitgespeeld
Laatste level Undead daarentegen heb ik vrij ontspannen gedaan, omdat ik niet wist dat het 't laatste level was.

grappig, die laatste vond ik dus echt het best te doen.
Weet je wat je het best kan doen? is om zo snel mogelijk al je night elves + hero's naar de human sturen, bouw daar dan ook meteen je barracks (ben ff de naam vergeten van die boom) en bouw een verdediging, probeer het daar minimaal 20 a 25 min vol te houden en dan moet lukken ondertussen bouw je ook bij de orcs je elven basis en als het goed is kan je daar the undead tegen houden.
Oja je moet ook zo snel mogelijk alle mijnen te pakken nemen, dan heb je tenminste genoeg geld.
Dit is dus hoe ik het heb gedaan.

Maar goed de laatste level van the undead was echt bagger :{iedere keer kwam ik een paar seconden te kort , maar dat is uit eindelijk toch gelukt

succes

pi_8746404
Bedankt voor de tips Frollo!!

(ik heb de patch gedownload.. alleen nog geen tijd gehad om te installeren..)

donderdag 27 februari 2003 @ 14:59:23 #158
15967 Frollo
pi_8751843
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 09:36 schreef appelsientje het volgende:
Maar goed de laatste level van the undead was echt bagger :{iedere keer kwam ik een paar seconden te kort , maar dat is uit eindelijk toch gelukt
Dat heb ik dus steeds bij de Night Elves, dat het laatste gebouwtje in mijn basis neergaat als de klok op 15 seconden staat...

Naar de humans ga ik uiteraard al zodra het level begint. Alleen heb ik er nooit aan gedacht om daar ook een barracks (Ancient of War hehe) te bouwen. Goeie tip, ik ga het zeker eens proberen

donderdag 27 februari 2003 @ 19:46:00 #159
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_8758332
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 14:59 schreef Frollo het volgende:

[..]

Dat heb ik dus steeds bij de Night Elves, dat het laatste gebouwtje in mijn basis neergaat als de klok op 15 seconden staat...

Naar de humans ga ik uiteraard al zodra het level begint. Alleen heb ik er nooit aan gedacht om daar ook een barracks (Ancient of War hehe) te bouwen. Goeie tip, ik ga het zeker eens proberen

Oja zo heten die dingen was ff de naam kwijt.
Maar als je dat ook doet, samen met die bomen die stenen gooien (waar ik dus ook de naam van kwijt ben) en ondertussen hetzelfde doet bij de orcs, dan moet het lukken succes ik hoor het wel of het gaat lukken
pi_8813048
Crizz dat is verboden op fok
[14.gif]
  zondag 2 maart 2003 @ 17:41:34 #161
45476 ReV3rEnD
Anti-Links
pi_8815840
quote:
Op zondag 2 maart 2003 14:55 schreef Chen het volgende:
Crizz dat is verboden op fok

verdomme, was ik met een mooie account begonnen, 6-0, moet ik opeens verdomme AT tegen 2 "lvl 1"

bleken allebei later lvl 22 te zijn :rs

filerptwietblieb
  Redactie Games vrijdag 14 maart 2003 @ 16:18:43 #162
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_9120238
Aaangezie scrollie de exp van warcraft geen aparte topic waard vind gaan we hier maar verder.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  maandag 17 maart 2003 @ 00:02:56 #163
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_9168759
Ja, iedereen al lekker aan het spelen op de Warforge server?

Als mensen nog patches of loaders willen hebben moeten ze maar ff icq'en.

Nicht ärgern, nur wundern!
pi_9172175
Mmm, begon donderdag te patchen voor 302, maar toen was ik effe een paar daggies weg en nu is het al 303? Hopen dat die loader dan ook werkt, had probleempjes ermee (heb ME).

Wel leuke expansion tho.

woensdag 19 maart 2003 @ 18:40:20 #165
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_9238238
Iemand eens zin om binnenkort wat potjes Arranged Team met mij te doen? Lijkt me wel leuk om met medeFok!kers wat onbekende af te slachten

Mijn nick op b.net (Europe) is Adagio, mijn nick op de Warforge servers is [Adagio]

"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
  vrijdag 28 maart 2003 @ 09:38:44 #166
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_9425505
Ja ja de expansion set komt er dan toch eindelijk aan

Warcraft 3 expansion

Warcraft III: Reign of Chaos was a great game with a fascinating storyline, some inspiring cinematics and balanced gameplay. But while the story was great, there were a few obvious plot lines that were left open. Blizzard officially announced the new expansion, Warcraft III: The Frozen Throne today. Rob Pardo, senior designer and lead on the expansion, walks us through the story, some of the new units and what fans can expect from Blizzard's latest project, expected to be released in the summer of this year.

Nou die moet ik dan maar weer kopen

op de site van blizzard staat ook nog wat, maar het is allemaal zooo traag

Maar goed we wachten maar af

Dit had ik trouwens ook al ergens anders geplaats, maar die was dicht.

pi_10070868
Bij het laden van warcraft 3 levels tidens campaign loopt pc steeds vast, ik heb patch 1.05 etc...het spel is legaal.

heeft iemand een oplossing?
mijn dna is grrot,

broes

rot top
  Redactie Games zondag 22 juni 2003 @ 13:19:58 #168
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_11288688
Aangezien m'n vorige topic werd gesloten, poging 2

Nou eindelijk issie er dan the Expansion set voor Warcraft III

WarCraft III: Frozen Throne!!!

Wat zijn jullie ervaringen met het nieuwste praaltje van Blizzard?

How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_11317251
Geen aangezien ie nog niet in de winkels ligt....
  Moderator maandag 23 juni 2003 @ 15:39:14 #170
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_11317462
quote:
Op zondag 22 juni 2003 13:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Aangezien m'n vorige topic werd gesloten, poging 2

Nou eindelijk issie er dan the Expansion set voor Warcraft III

WarCraft III: Frozen Throne!!!
[afbeelding]

Wat zijn jullie ervaringen met het nieuwste praaltje van Blizzard?

ik ben lui, maak is een nieuwe post met screenshots van de nieuwe shit pls

Warcraft3 is iig de beste game van het afgelopen jaar imho en ik mag lijden als deze niet nog beter is

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_11362301
Weet iemand of de Frozen Throne in NL ook gewoon op 1 juli uitkomt?
Look to either the past or the future, and you will find either hope or despair. Look to both, and you will find direction.[br]Look at the present for strength.[br]Look all around you, for balance...
  woensdag 25 juni 2003 @ 14:19:51 #172
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_11367802
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 10:07 schreef Amazon het volgende:
Weet iemand of de Frozen Throne in NL ook gewoon op 1 juli uitkomt?
Ja, het is een Wereldwijde Release.
Nicht ärgern, nur wundern!
  vrijdag 27 juni 2003 @ 16:07:27 #173
15967 Frollo
pi_11414843
Ik ben er klaar voor!

Gisteravond ein-de-lijk het origineel uitgespeeld. Maandenlang tegenaan zitten hikken, omdat ik bij eerdere pogingen genadeloos op mijn broek kreeg (mijn NE basis plat met nog 2 minuten op de klok), maar nu, met de release van TFT in zicht, vond ik dat ik het laatste filmpje toch echt eens gezien moest hebben.

En deze keer lukte het dan zowaar! De Human basis viel na 15 minuten, zoals verwacht, maar de Orc basis hield stand tot maar liefst de 34ste minuut. (Was de vorige pogingen altijd al na 30 minuten.) Toen wist ik dat het goed zat

Dus laat maar komen die Frozen Throne!
Wat ik ervan gelezen heb, ziet er goed uit. De nieuwe units zijn interessant natuurlijk, maar ook aan de interface is veel verbeterd. Ik dacht niet dat die nog soepeler kon, maar ja hoor: gecustomizede hotkeys, creep camps zichtbaar op de minimap, text messages als upgrades klaar zijn, upgrades queuen, wisps die automatisch gaan minen als de haunted goldmine klaar is, het kan weer niet op

pi_11415323
Kga ook maar weer eens aan de slag... afgelopen maanden amper meer gegamed.
  vrijdag 27 juni 2003 @ 16:35:17 #175
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_11415453
quote:
Ik ben er klaar voor!
Wij moeten nog eens wat AT games spelen om te oefenen vind je niet ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')