Ze doet zelf niks dus dan moet je je bek open trekken zodat het net lijkt of je belangrijk bentquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat is Michella haar probleem dan ? Je zit daar toch om een prijs te winnen gaat dat enge mens ruzie lopen zoeken.
Ook de enige die een beetje lekker is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:17 schreef Grunsfan het volgende:
Pauline daarentegen is weer geweldig!
Ik ben voor de borsten van Lesliequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:14 schreef Pencile het volgende:
leslie, vervelend wijf![]()
![]()
![]()
kwam me bij gooische meisjes al me keelgat uit, was de lelijkste van het stel, de irritantste en nog durven om zoveel te klagen en z'n hoge pet van jezelf op hebben.
Florinequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ook de enige die een beetje lekker is.
een wrat oid?!quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:21 schreef tralalala het volgende:
Wat heeft die Michella bij haar navel eigenlijk?
Tattoo volgens mij.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:21 schreef tralalala het volgende:
Wat heeft die Michella bij haar navel eigenlijk?
Ach het lijkt mij dat ze je niet in gevaar brengen. In die wetenschap zou ik het niet echt boeiend vinden (Alhoewel ik ken een filmpje met een slang)quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:24 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik zou dit zelf overigens ook niet graag doen.
Truequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:25 schreef mjh487 het volgende:
Iets zegt mij dat als het 10 gozers waren niemand naar dit programma had gekeken
ik zou kijken voor huub versus brian.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
True
Zie je het voor je: Terror Jaap, Huub, Brian, Dennix, BB Ruud, Willem
Met dit soort mannelijke tokkies wel meer kans op echte gevechten ipv hopeloos geschreeuw. Maar ik prefereer deze variant inderdaadquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
True
Zie je het voor je: Terror Jaap, Huub, Brian, Dennix, BB Ruud, Willem
Björn uit Expeditie Robinsonquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met dit soort mannelijke tokkies wel meer kans op echte gevechten ipv hopeloos geschreeuw. Maar ik prefereer deze variant inderdaad
Je zou 't bijna denken.....quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:27 schreef tralalala het volgende:
Zou Anna voor de kijkcijfers in bikini moeten lopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |