Ditoquote:Op maandag 28 maart 2011 00:09 schreef EllaN het volgende:
Kreeg weer een error toen ik naar ideal ging bij de wake-up light. Was bij de vorige hunt ook.
Het is me niet gegund.
Niet kopen johquote:Op maandag 28 maart 2011 00:09 schreef EllaN het volgende:
Kreeg weer een error toen ik naar ideal ging bij de wake-up light. Was bij de vorige hunt ook.
Het is me niet gegund.
My thoughts exactlyquote:Op maandag 28 maart 2011 00:09 schreef exaCtly het volgende:
[..]
Dito
Vervanger voor Wake-up light nu te koop
Tot in de ochtend meestal volgens mij.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:11 schreef Nezhi het volgende:
Tot hoe laat gaat de hunt door? Morgen ook nog?
Tot dat ze van hun troep in het magazijn af zijn toch?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:12 schreef EllaN het volgende:
[..]
Tot in de ochtend meestal volgens mij.
Ik dus ook,... dit zal wel weer zo'n lange nacht worden net zoals de vorige keer. 3 uur zitten kijken,... niks gekocht.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:12 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Godver, ik wilde net gaan slapen.
Ik kijk er een of twee en dan ga ik toch maar slapen.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:13 schreef I_PANDA_I het volgende:
[..]
Ik dus ook,... dit zal wel weer zo'n lange nacht worden net zoals de vorige keer. 3 uur zitten kijken,... niks gekocht.
alleen niemand heeft de kans tot kopen gehadquote:Op maandag 28 maart 2011 00:13 schreef TwenteFC het volgende:
Moet zeggen dat er tot nu toe goede producten voorbij komen.
Inderdaad... Eindelijk geen iBood sirenes die te koop staan voor 20 minutenquote:Op maandag 28 maart 2011 00:13 schreef TwenteFC het volgende:
Moet zeggen dat er tot nu toe goede producten voorbij komen.
Maarja, dat is een soort product waar ik in iedergeval altijd meerdere reviews lees, en ga kijken wat de alternatieven zijn.quote:
Dat heb ik dus met alle producten.. Zo wilde ik weten of er een kabel connectie was voor die NAS... 5 sec later; uitverkocht..quote:Op maandag 28 maart 2011 00:18 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maarja, dat is een soort product waar ik in iedergeval altijd meerdere reviews lees, en ga kijken wat de alternatieven zijn.
Niet iets dat ik in een impuls zou kopen
ik had dat met die lumix iddquote:Op maandag 28 maart 2011 00:19 schreef exaCtly het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met alle producten.. Zo wilde ik weten of er een kabel connectie was voor die NAS... 5 sec later; uitverkocht..
quote:Op maandag 28 maart 2011 00:19 schreef exaCtly het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met alle producten.. Zo wilde ik weten of er een kabel connectie was voor die NAS... 5 sec later; uitverkocht..
Achja, dan kan je tenminste altijd nog (met winstquote:Op maandag 28 maart 2011 00:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]achja, beter dat je hem dan mist dan dat je met een product zit dat best duur is en je hebt er niets aan.
Half Nederlandquote:Op maandag 28 maart 2011 00:21 schreef Sinji het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen er nu op iBood zitten
nog 5 min denk ik.....quote:
Preciesquote:Op maandag 28 maart 2011 00:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat zo iemand die autoradio koopt
Vaderdag komt langzamerhand dichterbij hequote:Op maandag 28 maart 2011 00:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Precies
Nu een refurbished schuurmachine
quote:Op maandag 28 maart 2011 00:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ga maar pitten, toch geen geld meer
zorgen dat je ingelogd bent en al je gegevens al ingevuld zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 00:27 schreef Aero het volgende:
Als ik zie hoe snel iets uitverkocht is, vraag ik mij af of het mij wel gaat lukken iets te kopen...
Wanneer ik op de knop 'ik neem er een' druk en dan naar de betalingsgegevens ga, Ideal aankliken en dan de bank, dan ben ik volgens mij al te laat.
Ik vraag me af hoe andere mensen dat dan doen.
eerdere hunts kwamen er idd dingen meerdere keren voorbij.,.. maar dat komt denk ik ook doordat een paar dingen niet goed gaan met de betaling.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:28 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Vraag me af hoe echt die uitverkochten dingen zijn.. Misschien een extra stimulans om mensen nog sneller te laten klikken ( en later spijt krijgen :-( )
Is zo'n doos het geld waard?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:28 schreef exaCtly het volgende:
Hopelijk komen er weer een paar iBOOD boxjes
Vorige keer een doos weten te bemachtigen
Genoeg gierige Nederlanders die alleen maar internetten en emailenquote:Op maandag 28 maart 2011 00:28 schreef TwenteFC het volgende:
Ik snap dat niet he.. de mensen die zo'n laptop kopen kunnen nooit de specs hebben gelezen.
was ook te lang bezig met lezen. goed ding voor 300quote:Op maandag 28 maart 2011 00:28 schreef TwenteFC het volgende:
Ik snap dat niet he.. de mensen die zo'n laptop kopen kunnen nooit de specs hebben gelezen.
Uiteraard heb ik dat gedaan, maar dan nog moet je soms rete snel zijn...quote:Op maandag 28 maart 2011 00:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zorgen dat je ingelogd bent en al je gegevens al ingevuld zijn
Ehm, 40/50 euro betaald voor zo'n doos. Inhoud was waard (verkoopwaarde via V&A of MP) is 120 euro. Het is het zeker waard!quote:
gaat ook mooi rap wegquote:
FAALHAASquote:Op maandag 28 maart 2011 00:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben echt té moe, maar ook té nieuwsgierig naar wat er langskomt![]()
Bwhahahaquote:Op maandag 28 maart 2011 00:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ze verkopen er geen nagellakkers toch?
Nee.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:32 schreef Aalbers het volgende:
hebben jullie producten op een lijstje staan die jullie willen kopen, en niets anders kopen om te voorkomen dat je dingen koopt die je niet nodig hebt?
ik wil een kans wagen voor cinderella kussens als ze voorbij komen... verder niets in gedachten om te hunten.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:32 schreef Aalbers het volgende:
hebben jullie producten op een lijstje staan die jullie willen kopen, en niets anders kopen om te voorkomen dat je dingen koopt die je niet nodig hebt?
als je iets niet meteen wilt ben je toch te laat...quote:Op maandag 28 maart 2011 00:32 schreef Aalbers het volgende:
mirjam en ik zijn vrouwen die kopen altij teveelquote:Op maandag 28 maart 2011 00:32 schreef Aalbers het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 00:32 schreef Aalbers het volgende:
Als ie voorbijkomt, de Cowon J3 16 of 32gb.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:32 schreef Aalbers het volgende:
ja maar...quote:Op maandag 28 maart 2011 00:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bwhahahanee dus hup je bed in jij
ik hunt vanuit bed
quote:Op maandag 28 maart 2011 00:35 schreef Mirjam het volgende:
ik heb nog een nieuwe compactcamera nodig
maar die dingen zijn steeds te snel weg, kan niet eens ff specs googelen
Je mag die roze Lumix van mij wel overkopen, ik wilde een camera, maar niet als ie roze isquote:Op maandag 28 maart 2011 00:35 schreef Mirjam het volgende:
heb je die gekocht net?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Je mag die roze Lumix van mij wel overkopen, ik wilde een camera, maar niet als ie roze is
onder het overtrek denk ikquote:Op maandag 28 maart 2011 00:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
En waar ga je dan in de zomer onder slapen?
Gewoon mailen, dan annuleren ze de order.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Je mag die roze Lumix van mij wel overkopen, ik wilde een camera, maar niet als ie roze is
Nee, weken geleden al toen ze zeiden dat het een zwarte was, maar ik kreeg een roze.quote:
En dan krijg ik em in de iBOOD doosquote:Op maandag 28 maart 2011 00:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gewoon mailen, dan annuleren ze de order.Wel direct doen, anders moet je hem eerst terug sturen.
meh, dan is hij vast duurder dan de hunt nuquote:Op maandag 28 maart 2011 00:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nee, weken geleden al toen ze zeiden dat het een zwarte was, maar ik kreeg een roze.
Hun reactie was, stuur maar op, dan krijg je je geld terug.
quote:Op maandag 28 maart 2011 00:37 schreef Sinji het volgende:
Die staafmixer kan nooit zo snel uiterkocht zijn. Volgens mij is het geprogrammeerd om automatisch te sluiten
Moederdagquote:Op maandag 28 maart 2011 00:37 schreef Sinji het volgende:
Die staafmixer kan nooit zo snel uiterkocht zijn. Volgens mij is het geprogrammeerd om automatisch te sluiten
als je hem ziet op kopen rammen want specs googelen heb je niet genoeg tijd oorquote:Op maandag 28 maart 2011 00:35 schreef Mirjam het volgende:
mischien waren het er maar 3?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:37 schreef Sinji het volgende:
Inderdaad, ik verbaasde me er ook al over dat ie zo snel gingquote:
Bazenmobieltjequote:Op maandag 28 maart 2011 00:38 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Dit kan mijn Nokia 3310 wel eens gaan vervangen.
ja, maar...quote:Op maandag 28 maart 2011 00:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als je hem ziet op kopen rammen want specs googelen heb je niet genoeg tijd oor
http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-maart-2011/quote:Op maandag 28 maart 2011 00:40 schreef Semmm het volgende:
is er weer zo'n site waar je de gemiste producten kan zien?
http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-maart-2011/quote:Op maandag 28 maart 2011 00:40 schreef Semmm het volgende:
Ik heb precies hetzelfde.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dit is te stom, ik weet dat ik niks ga kopen heb namelijk niet eens een account. En toch zit ik te kijken wat er voor bij komt.. (stomme zomertijd ben nog niet moe genoeg om te gaan slapen)
Toch best ironisch dat je wilt zien wat je HAD kunnen kopen
Dat dusquote:Op maandag 28 maart 2011 00:40 schreef Semmm het volgende:
30+6 dacht ikquote:Op maandag 28 maart 2011 00:41 schreef Semmm het volgende:
OH iBood forum dus online, kut wake up light alweer gemisthoe duur was die?
30 euroquote:Op maandag 28 maart 2011 00:41 schreef Semmm het volgende:
OH iBood forum dus online, kut wake up light alweer gemisthoe duur was die?
hahaha ja dus dan eerst die maar aanmaken lijkt me?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:41 schreef Mirjam het volgende:
lol, moet je een account hebben voor ibood?
ja account aanmaken en ingelogd zijn en zorgen dat al je gegeven al ingevuld zijn want als iets snel weg is ben je anders te laatquote:Op maandag 28 maart 2011 00:41 schreef Mirjam het volgende:
Geen ideequote:Op maandag 28 maart 2011 00:41 schreef Mirjam het volgende:
an ga ik maar naar bed debk ikquote:Op maandag 28 maart 2011 00:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahaha ja dus dan eerst die maar aanmaken lijkt me?
slaap lekkerrrquote:Op maandag 28 maart 2011 00:42 schreef Mirjam het volgende:
hmm, d
[..]
an ga ik maar naar bed debk ik
Mocht je die Lumix FP2 in roze willen hebben, laat het me dan weten via de PMquote:Op maandag 28 maart 2011 00:42 schreef Mirjam het volgende:
hmm, d
[..]
an ga ik maar naar bed debk ik
hangt van de prijs afquote:Op maandag 28 maart 2011 00:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mocht je die Lumix FP2 in roze willen hebben, laat het me dan weten via de PM
joh daar was toch niet tegen te klikken dus wees blij dat je die frustratie niet had.quote:
je bent toch niet het type wat overal op kopen klikt en maar duurder doorverkoopt enzo hehquote:Op maandag 28 maart 2011 00:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mocht je die Lumix FP2 in roze willen hebben, laat het me dan weten via de PM
heeft ie al uitgelegd hij had een tijd geleden de zwarte besteld en kreeg een roze... wel opletten hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 00:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je bent toch niet het type wat overal op kopen klikt en maar duurder doorverkoopt enzo heh
dn heb ik niets gezegdquote:Op maandag 28 maart 2011 00:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
heeft ie al uitgelegd hij had een tijd geleden de zwarte besteld en kreeg een roze... wel opletten hoor
quote:Op maandag 28 maart 2011 00:48 schreef Keiki het volgende:
Hiervoor was in alle landen tegelijk een hunt, nu maar in een tegelijk volgens mij.
dat scheelt ook qua serverbelasting.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:48 schreef Keiki het volgende:
Hiervoor was in alle landen tegelijk een hunt, nu maar in een tegelijk volgens mij.
trustequote:Op maandag 28 maart 2011 00:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga in ieder geval slapenhave fun nog
met belgisch afleveradres wel.. en andersom de belg met een NLadres ook.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:49 schreef TwenteFC het volgende:
Je kan als nederlander ook op de belgische bestellen toch?
quote:Op maandag 28 maart 2011 00:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Gelukkig zijn er genoeg vrouwen online.
quote:Op maandag 28 maart 2011 00:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Gelukkig zijn er genoeg vrouwen online.
denk die ronde knop in ABquote:Op maandag 28 maart 2011 00:55 schreef Nizno het volgende:
waar hebben ze die ingebouwde muis verstopt?
"Afstandsbediening met ingebouwde gyroscopische muis beweeg je muis door de afstandsbediening te bewegen "quote:Op maandag 28 maart 2011 00:55 schreef Nizno het volgende:
waar hebben ze die ingebouwde muis verstopt?
oi, da's best lullig danquote:Op maandag 28 maart 2011 00:56 schreef Aero het volgende:
grappig... op de foto stond een qwerty toetsenbord... in de beschrijving een azerty... lullig als je de specs niet gelezen heb
ow was blijkbaar te lui om te lezenquote:Op maandag 28 maart 2011 00:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
"Afstandsbediening met ingebouwde gyroscopische muis beweeg je muis door de afstandsbediening te bewegen "
hunten is verslavend.quote:
eerst inloggen en dan pas hunten.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:58 schreef JoPiDo het volgende:
ik wil die pannenset, maar het duurt een uur voor je ingelogd bentpannenset weg
Uitverkochtquote:Op maandag 28 maart 2011 00:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Jeej, we hebben weer eens een langzame.
Of toch niet.
ik gok wel dat hij gewoon qwerty is maar dat het gewoon een foutje is hoor, lijkt me debiel als ze azerty tobos gaan verkopenquote:Op maandag 28 maart 2011 00:58 schreef Aero het volgende:
ik neem aan dat ze een hoop klachten daarover gaan krijgen aangezien iedereen in NL toch een qwerty toetsenbord heeft
Achja, wie kijkt er überhaupt op zijn toetsenbord als die aan het typen isquote:Op maandag 28 maart 2011 00:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik gok wel dat hij gewoon qwerty is maar dat het gewoon een foutje is hoor, lijkt me debiel als ze azerty tobos gaan verkopen
voor 34,95... uhuh.... ga slapen jij!quote:Op maandag 28 maart 2011 01:00 schreef Mirjam het volgende:
ik dacht even dat er een echte auto stond en schrok
^_^quote:Op maandag 28 maart 2011 01:01 schreef Keiki het volgende:
hoe meer er naar bed gaan, hoe beter voor mij^_^
mirquote:Op maandag 28 maart 2011 01:00 schreef Mirjam het volgende:
ik dacht even dat er een echte auto stond en schrok
Maar dan gaat het weer een uur duren voordat een product verkocht isquote:Op maandag 28 maart 2011 01:01 schreef Keiki het volgende:
hoe meer er naar bed gaan, hoe beter voor mij^_^
Werkt dat serieus?quote:Op maandag 28 maart 2011 01:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
10 bestelle, niet betalen.
Dan gaat hij door naar de volgende
lol zegt de orderbevestiging ook azerty?quote:Op maandag 28 maart 2011 01:02 schreef mjh487 het volgende:
Godver. Doe ik eens een impuls iBood, blijkt het azerty te zijn
zou het niet te hard geloven hoor,volgens mij is het gewoon een typo .. maarja ff mailen naar klantenservice en je weet het zo, anders kun je altijd nog van de koop afzienquote:Op maandag 28 maart 2011 01:02 schreef mjh487 het volgende:
Godver. Doe ik eens een impuls iBood, blijkt het azerty te zijn
pleur eens op met die spamlinks.quote:
Plaatje was qwerty, specs zeggen azerty. Orderinformatie zegt niets over de toetsenhelaas.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
lol zegt de orderbevestiging ook azerty?
Gelukkig kan ik blind typen, en die muis besturen met afstandsbediening lijkt me wel geinigquote:Op maandag 28 maart 2011 01:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zou het niet te hard geloven hoor,volgens mij is het gewoon een typo .. maarja ff mailen naar klantenservice en je weet het zo, anders kun je altijd nog van de koop afzien
dan ze even mailen met de melding dat als het idd azerty is dat je van de koop afziet, enige nadeel is wel dat je je geld terug moet krijgen en dat soms langer duurt...quote:Op maandag 28 maart 2011 01:05 schreef mjh487 het volgende:
[..]
Plaatje was qwerty, specs zeggen azerty. Orderinformatie zegt niets over de toetsenhelaas.
en blijkbaar was er maar 1quote:
Inderdaad... Deze heb ik minimaal in 4 verschillende hunts zien voorbijkomen... Gelukkig is het uitverkochtquote:
En dan is het 29 maartquote:Op maandag 28 maart 2011 01:14 schreef Peter het volgende:
[..]
De volgende is er echt bijna! En de volgende daarna ook!
En dan..
ja daarom blijf k dus hangenquote:Op maandag 28 maart 2011 01:14 schreef Peter het volgende:
[..]
De volgende is er echt bijna! En de volgende daarna ook!
En dan..
Ik ben altijd bang dat er iets moois komt wat ik graag wil hebben (Cowon J3, anyone?) zodra ik ga slapenquote:Op maandag 28 maart 2011 01:15 schreef Jimbo het volgende:
morgen werken hiergodverdomme
maarja stiekem toch geen geld maar wel benieuwd wat dr elke x is
Heb al een Cowon D2, maar ja deel je zorgen hahaquote:Op maandag 28 maart 2011 01:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat er iets moois komt wat ik graag wil hebben (Cowon J3, anyone?) zodra ik ga slapen
Die heb ik ook, maar nadat de database voor de zoveelste keer corrupt is geraakt, geef ik het maar op.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:16 schreef Keiki het volgende:
[..]
Heb al een Cowon D2, maar ja deel je zorgen haha
ja, die toners zijn niet goedkoop volgens mij...quote:Op maandag 28 maart 2011 01:17 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Hoe zit dat met laserprinters voor consumentengebruik? Is dat duur in gebruik?
Dan koop ik er wel eentje voor jou... alles voor een mede FCT fan ^^quote:Op maandag 28 maart 2011 01:18 schreef TwenteFC het volgende:
moet 5 minuten weg, zul je zien dat er een Headset komt.
QFTquote:Op maandag 28 maart 2011 01:19 schreef Bami-Bami het volgende:
Wil je nog een rugzak bij je verzendkosten?
Ibood doet trouwens toch alleen producten in de hunt die de afgelopen weken zijn langs gekomen? Of heb ik dat mis, want dan ga ik er ook op wachten...quote:Op maandag 28 maart 2011 01:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar nadat de database voor de zoveelste keer corrupt is geraakt, geef ik het maar op.
En ja, de mijne viel al een beetje uit elkaar omdat ie een keer keihard op de grond is geflikkerd
Andere producten komen ook aan bodquote:Op maandag 28 maart 2011 01:20 schreef Keiki het volgende:
[..]
Ibood doet trouwens toch alleen producten in de hunt die de afgelopen weken zijn langs gekomen? Of heb ik dat mis, want dan ga ik er ook op wachten...
lol
Neenquote:Op maandag 28 maart 2011 01:20 schreef Jimbo het volgende:
elk item heeft zn eigen verzendkosten he ? ze kunnen niet meerdere producten die je besteld bundelen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |