Ditoquote:Op maandag 28 maart 2011 00:09 schreef EllaN het volgende:
Kreeg weer een error toen ik naar ideal ging bij de wake-up light. Was bij de vorige hunt ook.
Het is me niet gegund.
Niet kopen johquote:Op maandag 28 maart 2011 00:09 schreef EllaN het volgende:
Kreeg weer een error toen ik naar ideal ging bij de wake-up light. Was bij de vorige hunt ook.
Het is me niet gegund.
My thoughts exactlyquote:Op maandag 28 maart 2011 00:09 schreef exaCtly het volgende:
[..]
Dito
Vervanger voor Wake-up light nu te koop
Tot in de ochtend meestal volgens mij.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:11 schreef Nezhi het volgende:
Tot hoe laat gaat de hunt door? Morgen ook nog?
Tot dat ze van hun troep in het magazijn af zijn toch?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:12 schreef EllaN het volgende:
[..]
Tot in de ochtend meestal volgens mij.
Ik dus ook,... dit zal wel weer zo'n lange nacht worden net zoals de vorige keer. 3 uur zitten kijken,... niks gekocht.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:12 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Godver, ik wilde net gaan slapen.
Ik kijk er een of twee en dan ga ik toch maar slapen.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:13 schreef I_PANDA_I het volgende:
[..]
Ik dus ook,... dit zal wel weer zo'n lange nacht worden net zoals de vorige keer. 3 uur zitten kijken,... niks gekocht.
alleen niemand heeft de kans tot kopen gehadquote:Op maandag 28 maart 2011 00:13 schreef TwenteFC het volgende:
Moet zeggen dat er tot nu toe goede producten voorbij komen.
Inderdaad... Eindelijk geen iBood sirenes die te koop staan voor 20 minutenquote:Op maandag 28 maart 2011 00:13 schreef TwenteFC het volgende:
Moet zeggen dat er tot nu toe goede producten voorbij komen.
Maarja, dat is een soort product waar ik in iedergeval altijd meerdere reviews lees, en ga kijken wat de alternatieven zijn.quote:
Dat heb ik dus met alle producten.. Zo wilde ik weten of er een kabel connectie was voor die NAS... 5 sec later; uitverkocht..quote:Op maandag 28 maart 2011 00:18 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maarja, dat is een soort product waar ik in iedergeval altijd meerdere reviews lees, en ga kijken wat de alternatieven zijn.
Niet iets dat ik in een impuls zou kopen
ik had dat met die lumix iddquote:Op maandag 28 maart 2011 00:19 schreef exaCtly het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met alle producten.. Zo wilde ik weten of er een kabel connectie was voor die NAS... 5 sec later; uitverkocht..
quote:Op maandag 28 maart 2011 00:19 schreef exaCtly het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met alle producten.. Zo wilde ik weten of er een kabel connectie was voor die NAS... 5 sec later; uitverkocht..
Achja, dan kan je tenminste altijd nog (met winstquote:Op maandag 28 maart 2011 00:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]achja, beter dat je hem dan mist dan dat je met een product zit dat best duur is en je hebt er niets aan.
Half Nederlandquote:Op maandag 28 maart 2011 00:21 schreef Sinji het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen er nu op iBood zitten
nog 5 min denk ik.....quote:
Preciesquote:Op maandag 28 maart 2011 00:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat zo iemand die autoradio koopt
Vaderdag komt langzamerhand dichterbij hequote:Op maandag 28 maart 2011 00:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Precies
Nu een refurbished schuurmachine
quote:Op maandag 28 maart 2011 00:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ga maar pitten, toch geen geld meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |