en Toyota is nog niet eens zo heel duur met zulke dingenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:50 schreef Pumatje het volgende:
bedankt voor de comments.
Net bij spuiter geweest, hij wordt morgen gespoten.. kan hem zaterdag halen.
geleidelijk aan opbouwen.. lak even laten uitharden voor enkele weken.
vandaag clipjes en schroefjes origineel toyota binnengehad.. 50 euri.
voor 10 plastic kleine clipjes en 8 schroefjes..pffrt
eh.. juist welquote:Op donderdag 7 april 2011 18:06 schreef jesperrrrsss het volgende:
[..]
en Toyota is nog niet eens zo heel duur met zulke dingen
suzuki is ook stervens duur daarinquote:Op donderdag 7 april 2011 19:52 schreef Pumatje het volgende:
ik was honda prijzen gewend, en dat is al over de top.. toyota is de ergste van allemaal
een 3S-GTE is ook een 2liter 16 klepper.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:01 schreef Pumatje het volgende:
[..]
met deze motor veeeeel te langszaam.
zit een 2 liter 16 klepper in.. maar komt een 3SGT-E motor in uiteraard
heb je al targadak rubbers gehaald dan schrik je je helemaal wildquote:Op donderdag 7 april 2011 17:50 schreef Pumatje het volgende:
bedankt voor de comments.
Net bij spuiter geweest, hij wordt morgen gespoten.. kan hem zaterdag halen.
geleidelijk aan opbouwen.. lak even laten uitharden voor enkele weken.
vandaag clipjes en schroefjes origineel toyota binnengehad.. 50 euri.
voor 10 plastic kleine clipjes en 8 schroefjes..pffrt
Hoezo? Als je 200 euro te duur vind zou ik je verzoeken , vind een andere hobbyquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:37 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
heb je al targadak rubbers gehaald dan schrik je je helemaal wild
don't ask me how i know
Gozer... Deze mr2 is nu al 3 jaar in mijn bezit, en heb waarschijnlijk al meer auto's gehad dan je had durven denken ( helaas ik zelf ook vrees ik ) waar ik geregeld bij elke keer dat ik er 1 bezat een motor in heb geswapped.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:36 schreef Tjabbo het volgende:
sjezus man wat heb je je op de hals gehaald.
kon je niet met een betere basis beginnen dan dit?
er zijn veel betere mr's te vinden voor niet veel geld en dat scheelt je veel gezeik. nu kan je elk jaar de roestkever te lijf.
[..]
een 3S-GTE is ook een 2liter 16 klepper.
Neem een 3e generatie, en reviseer hem voor je hem er in zet. de 3s werd ooit bestempeld als onverwoestbaar maar daar komt iedereen op terug nu en logisch ook want die krengen zijn onderhand tussen 17 en 20 jaar oud en hebben veel abuse gehad. na revisie kunnen ze weer al je abuse aan.
Zoals je er over praat raad ik je aan...blijf lekker met je 156pk 3S-GE rijden en houd je nog even bij carbon en sticker tuning tot je echt tijd hebt om je er in te verdiepen.
Hoe bevalt je tein setje? ziet het er nog Ok uit of zit het al onder de vliegroest?
verder keep up the good work. als je alles klaar hebt zal het je veel vodoening geven
idd.. heerlijk weer. Heb er ook gratisch een bruine kop bij gekregenquote:Op maandag 11 april 2011 00:07 schreef FalleNk810i het volgende:
Ziet er echt heel erg strak uit![]()
Heerlijk werken met het zonnetje zo en die nieuwe lak
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |