abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:13:03 #271
19242 yavanna
Results may vary.
pi_94754070
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:31 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

juist!!

[..]

thnx ( ik had alleen nog het stukje van NOS gezien )

ál is het Khamis op de beelden , wie weet van wanneer die beelden zijn .....
Ik blijf mij verbazen dat ze keer op keer zulke crap in elkaar frutsen. :') terwijl ze zoveel geld, midellen en 'knappe' koppen tot hun beschikking hebben.

Then again, met de met harde hand heersende dictatuur hebben ze vast nooit geinvesteerd in goede PR mensen.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_94754536
quote:
NOS 10.10 uur: Ook vandaag weer Nederlandse actie

Nederland zet vandaag weer 4 F-16's en het KDC-10 tankvliegtuig in voor patrouilles boven de Middellandse Zee voor de Libische kust ter controle van het wapenembargo. Dat zei luitenant-kolonel Johan van Deventer, commandant van de Nederlandse F-16's, in het Radio 1 Journaal. "We kijken of er in het gebied verdachte boten en/of verdachte vliegtuigen zijn", zei Van Deventer. Hij kon niet zeggen of de Nederlanders al overtredingen van het wapenembargo hebben gezien.
audio fragment ; Commandant F-16's over eerste actie in Libië
hoezo adhd ?
pi_94754545
Ik weet niet of het al is langsgekomen maar iets zegt mij dat er ook binnenkort toch grondtroepen in Libie zullen landen :Y (engelse para's?) want ik vrees dat de rebellen te weinig zware wapens hebben. :{
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_94754775
quote:
buitenlandnieuws
Amerikaanse gezant naar Benghazi

(Novum/AP) - De Verenigde Staten sturen binnenkort een gezant naar de Libische opstandelingen in Benghazi, heeft een hooggeplaatste Amerikaanse regeringsfunctionaris dinsdag gezegd.

De Amerikaanse diplomaat Chris Stevens moet betere banden smeden met de groepen die in verzet zijn gekomen tegen de Libische leider Moammar Gadhafi. Het besluit houdt niet in dat de VS de oppositie ook formeel erkennen.

De Amerikaanse functionaris bedong anonimiteit. Minister van buitenlandse zaken Hillary Clinton heeft dinsdag in Londen een onderhoud met een gezant van de Libische oppositie, Mahmoud Jibril. Zij is in Londen voor een conferentie van veertig landen over de toekomst van Libië.
hoezo adhd ?
pi_94754899
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:31 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

quote:
Grote internationale conferentie over Libië
Uitgegeven:
29 maart 2011 06:45
Laatst gewijzigd: 29 maart 2011 07:44

WASHINGTON - Ministers uit meer dan 35 landen wonen dinsdag in de Britse hoofdstad Londen een grote internationale conferentie bij, waar wordt gesproken over de toekomst van Libië na de val van Muammar Kaddafi. Ook een Nederlandse delegatie zal erbij zijn.

De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Hillary Clinton, die zelf ook aanwezig zal zijn, zei dat de bijeenkomst tevens gaat over de rol die diplomatie kan spelen om Kaddafi weg te krijgen.

De luchtaanvallen door de internationale coalitie zijn officieel niet bedoeld om de dictator te verdrijven.

De leiders van Frankrijk, Groot-Brittannië, de Verenigde Staten en Duitsland spraken maandag al telefonisch met elkaar over de huidige situatie in Libië en de conferentie van dinsdag.
hoezo adhd ?
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:45:10 #276
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_94755293
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 01:00 schreef zoefbust het volgende:
GPD Middle East

Gisteravond stonden rebellen nog 60 km oosteljk van Sirt, paar uur geleden zag ik ze terugkeren naar kruispunt in Ras Lanuf, 150 km #Libie

...met andere woorden: opmars van rebellen is voorlopig voorbij en ze zijn al weer terrein aan het verliezen...frontlinie is een jojo

Sirt dus niet in handen van rebellen en ik niet naar nederlandse helicopter op het strand in Sirt. jammer, had me wel leuk geleken.
Het zal de komende tijd voetsoldaten vs voetsoldaten worden lijkt het wel. Met de coalitie die elk voertuig en vliegtuig uit de lucht haalt, is dit de enige mogelijkheid voor G om verzet te bieden tegen de rebellen zonder de NAVO op z'n nek te halen.

Punt is wel dat de militairen van G stukken beter getraind zullen zijn.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:48:08 #277
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_94755396
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:27 schreef yavanna het volgende:
Wat een rare slechte beelden. Een kort interview met b.v. een recente krant erbij zou overtuigend zijn, dit niet echt.

Khamis Gaddafi spotted on Libyan TV

Libyan State TV broadcast what they claim is live footage of Colonel Gaddafi's son, Khamis
Gaddafi.

n the video a man bearing a striking resemblance to Gaddafi's son is seen parading through his father's compound in Tripoli.

The footage appears to be an attempt to quash rumours of Khamis' death at the hands of a suicidal Libyan jet pilot who it is claimed flew his plane into the family compound.

Khamis is the commander of the 32nd brigade thought to include the most highly trained soldiers in Libya.

[ afbeelding ]
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de rebellen daar ineens met USA Made guns en raketwerpers lopen.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:49:04 #278
262 Re
Kiss & Swallow
pi_94755431
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:45 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

Punt is wel dat de militairen van G stukken beter getraind zullen zijn.
totdat het beloofde geld op is natuurlijk

maar grootste probleem lijkt me de benzine dus die zal eerst uit benzaghi moeten komen denk ik?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:52:14 #279
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_94755541
Ik denk dat Seif dood is. :Y En Khamis ook, ik denk niet dat dat live beelden waren.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_94755600
@BreakingNews U.S. aircraft attack 3 Libyan vessels after they open fire 'indiscriminately' on merchant ships in Misrata port - U.S. official via NBC

Was dat niet onze taak? ;-).
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:54:47 #281
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_94755635
#Reuters
Libië Amerikaanse strijdkrachten hebben gisteren drie Libische schepen aangevallen, waaronder een patrouilleboot van de kustwacht. De schepen zouden zijn uitgeschakeld omdat ze willekeurig het vuur openden op koopvaardijschepen in de haven van Misurata. De schepen waren ten tijde van de aanval aangemeerd, aldus een woordvoerder van het Amerikaanse leger.
11:45
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:58:47 #282
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_94755785
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:59:27 #283
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_94755812
quote:
3s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:49 schreef Re het volgende:

[..]

totdat het beloofde geld op is natuurlijk

maar grootste probleem lijkt me de benzine dus die zal eerst uit benzaghi moeten komen denk ik?
Denk dat hij genoeg geld en waardevol materiaal heeft, maar het de vraag zal de vraag zijn of dat toereikend voor hem is. 99% van zijn buitenlandse operaties en bedrijven kan hij wel vergeten. Hij heeft nog wel meer dan een miljard aan goud in z'n kluis als ik me de berichtgeving goed herinner.

Daarnaast zal het merendeel het niet alleen voor het geld doen, maar ook om hun voorkeurspositie te verdedigen.
pi_94755916
Nu wordt Eman Al-Obeidi dus zelf aangeklaagd :')

quote:
The Libyan woman who claimed she was gang-raped is being prosecuted for "blackening the men's names".
  dinsdag 29 maart 2011 @ 12:05:28 #285
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_94756021
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:52 schreef rakotto het volgende:
Ik denk dat Seif dood is. :Y En Khamis ook, ik denk niet dat dat live beelden waren.
Of het is zo met opzet, en Khamis voert binnenkort een verassingsaanval uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')