Alweer terug, ff een boodschapje doen in Bodegraven; fileslalom heen, en fileslalom terugquote:
Dan gaat het nog langer durenquote:
Ik ga in Hongarije eens kijken of ik met de goede mensen in contact kan komen... Ben er ZO enrom klaar mee...quote:
heeft die bels met zijn garage box niet wat liggen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga in Hongarije eens kijken of ik met de goede mensen in contact kan komen... Ben er ZO enrom klaar mee...
Jawel, bennu druk bezig met links en rechts vissen waar dat onderdeel is. Ik overdreef gister, ze zouden het opsturen, zodathet vandaag afgeleverd zou worden... Maar het is niet geleverd, en als je dan belt (zonder nummerherkenning, anders nemen ze niet op) krijg je te horen dat je niet moet zeuren en dat het heus wel eens komt....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:50 schreef Sounddragon het volgende:
Heb je niet via de Lada club wat connecties die kant op die dat ding even voor je kunnen versturen ??
misschien ,maar dan moet ik zaterdag weer naar Antwerpen kachelenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:52 schreef densmee het volgende:
[..]
heeft die bels met zijn garage box niet wat liggen?
oooooowwwww, dus het valt allemaal wel mee, stuk dramaqueen dat je d'r rond.. ehhh.. fietstquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jawel, bennu druk bezig met links en rechts vissen waar dat onderdeel is. Ik overdreef gister, ze zouden het opsturen, zodathet vandaag afgeleverd zou worden... Maar het is niet geleverd, en als je dan belt (zonder nummerherkenning, anders nemen ze niet op) krijg je te horen dat je niet moet zeuren en dat het heus wel eens komt....
desnoods ga ik in een huurauto of zo... maar ik wil gewoon in mijn Lada naar de viering van 40 jaar Lada, lijkt me logisch...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
oooooowwwww, dus het valt allemaal wel mee, stuk dramaqueen dat je d'r rond.. ehhh.. fietstBlijft helemaal kut dat ze je wederom dingen beloven die ze niet waar maken natuurlijk, maar de oost-europa trip is (nog) niet direct in gevaar dus?
Ik was bezug lieverdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:13 schreef lipje het volgende:
maak ik een foto van olifantjes voor SD, reageert ie niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |