Hahahaha, dat zie ik nu pas! een zeemeeuw schaduw gok ikquote:
Gezien, en niet hoog genoeg... we praten over een technisch perfekte auto, vraagprijs is al aangepast aan de mooie rood/roze lak. Als ik verder op de markt kijk kan je weinig autotjes vinden die deze km standen hebben en natuurlijk het interieur dat ook nog als nieuw er uit ziet!quote:
Zou best kunnen, ik woon in het duurste wegenbelasting paradijs.. en bij mij word iedere maand 21 euro afgeschreven... dus voor mij 63 euro!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:56 schreef nogal het volgende:
Even gaan uitzoeken, maar misschien wel interesse voor erbij naast de motor. Klopt het dat de auto 849kg weegt en ¤61,00 per kwartaal aan wegenbelasting kost?
Ik ben dinsdag of woensdag weer in den haag, is dat dichterbij?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:00 schreef Chr1st1aan het volgende:
Jammer dat Leeuwarden zo ver is voor een "testritje"
Vanuit Enschede is het allebei een pokke eindquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:09 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ik ben dinsdag of woensdag weer in den haag, is dat dichterbij?
Begint er op te lijken! wil je hem nog in het echt zien, en voelen? misschien wel rijden?quote:
Uiteraard wil ik er in rijden, neem 'm dan gelijk mee als ie ok is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 06:38 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Begint er op te lijken! wil je hem nog in het echt zien, en voelen? misschien wel rijden?
Pm is beantwoord!quote:Op zondag 3 april 2011 15:28 schreef FLuris het volgende:
Ik bied ¤425 euro.. Zoek nog wel een leuk klein autootje doe mij in 2011 moet gaan vervoeren.
PM!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:42 schreef Nevermind.. het volgende:
450 euro. En ik woon in Groningen dus Leeuwarden is niet zo grote afstand
Nee, ze willen geen nette auto voor weinig centjesquote:
Als ik vandaag mijn auto verkoop, kom ik hem morgen halen.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:30 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Nee, ze willen geen nette auto voor weinig centjes
En hoe groot is de kans dat je hem vandaag verkoopt?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik vandaag mijn auto verkoop, kom ik hem morgen halen.
Maar er moeten eerst contanten zijn.
Klein, staat al een half jaar te koop. Is ondertussen apk klaar, en ik moet f nieuwe bandjes bestellen, een keer poetsen en dan ga ik het weer eens onder de aandacht brengen.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:06 schreef Marvelous het volgende:
[..]
En hoe groot is de kans dat je hem vandaag verkoopt?
Ik woon niet in leeuwarden, auto staat in principe nu stil in Den Haag.. Zelf ga ik namelijk met de trein naar leeuwarden omdat mijn andere auto daar nog staat (heb in leeuwarden een auto gekocht).quote:Op woensdag 6 april 2011 17:22 schreef fokvragen het volgende:
Ik woon ook in Leeuwarden. Waar kan ik hem bezichtigen?
Werd net gebeld door zijn zus, hij zou in het ziekenhuis liggen... Zijn zus zou morgen komen om hem over te schrijven, het is iedere keer wat met deze mensenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |