Ik moest echt hard lachen bij die tweede keerquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:25 schreef Tazmaniac het volgende:
Fok! dubbel post.. dan maar een leuke foto
[ afbeelding ]
Fantastisch shirt trouwens!quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:36 schreef dapluiz het volgende:
UFC 128 walkout shirt, een vrij subtiel shirt eigenlijkNiet zo'n adelaar/skulls/druk shirt
http://fighterxfashion.co(...)nes-ufc-128-tee1.jpg
haha zal idd misschien niet mijn enige Form shirt blijvenquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:30 schreef slashdotter3 het volgende:
'Verborgen Camera' loopt serieus mis in Turkije
http://www.hln.be/hln/nl/(...)mis-in-Turkije.dhtml
WTF deze filmpje had ik al 3 jaar terug op het net gezien en komt ie nu pas op het nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo zie je maar wat voor leugenachtige shit er wordt bericht.3 chickies die aan je tieten likken is geil :D
Ik wou dat er een leuke kalenderprogramma voor de pc was Outlook is gayquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:32 schreef Fyodor het volgende:
Speciaal voor wc-eend even een MMA kalender![]()
Ik heb alleen UFC en Strikeforce gepakt, zonder de Strikeforce challengers.
9 april Srikeforce: Diaz vs Daley
30 april UFC 129: GSP vs Shields
28 mei UFC 130: Edgar vs Maynard II
4 juni: The Ultimate Fighter 13 Finale
11 juni: UFC 131: Lesnar vs Dos Santos (nog niet officieel bevestigd)
18 juni: Strikeforce: Overeem vs Werdum
TUF S13 wordt voorlopig volgens mij elke woensdag uitgezonden, dus is dan op donderdag binnen te halen.
Misschien is het handig om deze kalender in de volgende OP mee te nemen. Is wel handig voor iedereen. En hij is zo aan te vullen.
De eerste 3 events vind ik echt supergave fightcards hebben, niet normaal!![]()
Ik ga hem op basis van jouw aanraden binnen halen zodra hij te downloaden is.quote:Op zondag 3 april 2011 03:26 schreef raistlin6 het volgende:
Ik kan nu al zeggen dat iedereen die het niet live aan het kijken is Bellator 39 ergens de komende dagen moet kijken, ik zal niks verraden. Het is echt heel gaaf vind ik. Enjoy alvast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |