Beste BJJ wedstrijd mannetje misschien maar niet de beste BJJ leraar. Dat is John Danaherquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:59 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Klopt, hier had ik ook snel last van.. ik vond het ook wat te saai worden. Alleen partijen zoals Tyron Spong vs Overeemdat zijn wedstrijden die gewoon tof blijven. Souwer, Petrosian, Overeem, Spong, Badr Hari e.d. (soms Buakaw, maar is veel clinch) blijven gewoon mooi om te kijken, maar geef mij maar lekker MMA.
[..]
Je kon dacht ik prive les van Roger Gracie krijgen voor 150 pond per uur.. de beste in de wereld en mooi prijsje.
quote:
Very nice. Dat is main-events only van de laatste twee UFC's?quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:33 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Very nice. Dat is main-events only van de laatste twee UFC's?
Je hebt de 1e 'speelronde' gemist dus toen was je score 0/5quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wtf 1 van de 9 en dan dacht ik dat ik er nog wel heel wat vanaf wist
Goed ideequote:Op woensdag 30 maart 2011 19:16 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Je hebt de 1e 'speelronde' gemist dus toen was je score 0/5
Misschien kunnen we afspreken dat we 20 events spelen en je er 2 mag missen
zodat het je score niet om zeep helpt. Iemand die geen events mist mag zijn laagste 2
events picks eruit gooien?!
VOOR DE DUIDELIJKHEID: ALLEEN DE MAIN CARD FIGHTS TELLEN MEE!!!!!!
Ja maar ik bedoel, degene die na 20 events bovenaan staat is de winnaar en de Ultiamte Predictorquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:48 schreef Fenomeno het volgende:
Na die 20 beginnen we toch gewoon opnieuw lijkt me?
Voorlopig gaat het hem niet worden. Vader heeft een herseninfarct gehad (gaat al stuk beter, geen zin om er lang bij stil te staan in dit topic) en dat vreet nogal wat tijd.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:15 schreef Tazmaniac het volgende:
Hopelijk heeft Paxlie zijn ding tegen die tijd gedaan
Jeetjequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:41 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Voorlopig gaat het hem niet worden. Vader heeft een herseninfarct gehad (gaat al stuk beter, geen zin om er lang bij stil te staan in dit topic) en dat vreet nogal wat tijd.
Misschien maar goed ook voor BJ, denk niet dat hij de rematch zou winnen. Ben benieuwd wie hij nu krijgt.quote:Jon Fitch Out of UFC 132 Bout Against B.J. Penn Due to Injury
Posted on March 30, 2011 by Damon Martin
Jon Fitch has been forced out of his upcoming bout against B.J. Penn at UFC 132 due to an injury sustained during training.
Fitchs removal from the fight was confirmed to MMAWeekly.com by sources close to the situation on Wednesday.
While no details were available regarding the nature of the injury, it was severe enough for Fitch to withdraw from the July 2 card.
The bout was set to be a rematch from the fight Fitch and Penn had at UFC 127 in Australia that ended in a draw.
As of now the UFC has not found a replacement to step in and face Penn, but the search is underway.
MMAWeekly.com will have more information on Fitchs injury and a replacement fight for B.J. Penn when it becomes available.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |