Dat leek mij al eerder duidelijk, snap die hele hetze tegen haar ook niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zag een berichtje van Gert dat pablootje echt fenneke is
en de kippensoep van Mary etenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
De ziekenboeg:
waar we met een open been zitten, spit, griep, hersenschuddingen en voorhoofdsholte ontstekingen hebben, zenuwbehandelingen ondergaan en antibiotica slikken en medicinale wiet roken
kippensoep is op, tomatensoep ook goed?quote:
mijn moeder heeft een pannetje kippensoep gebracht, je mag 1x raden hoe mijn moeder heet......quote:Op maandag 28 maart 2011 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kippensoep is op, tomatensoep ook goed?
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mijn moeder heeft een pannetje kippensoep gebracht, je mag 1x raden hoe mijn moeder heet......
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mijn moeder heeft een pannetje kippensoep gebracht, je mag 1x raden hoe mijn moeder heet......
Joannaquote:Op maandag 28 maart 2011 20:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en bovenal slap kunnen ouwehoerenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
De ziekenboeg:
waar we met een open been zitten, spit, griep, hersenschuddingen en voorhoofdsholte ontstekingen hebben, zenuwbehandelingen ondergaan en antibiotica slikken en medicinale wiet roken
Wel weten hoe we vis moeten fileren, kippensoep moeten maken, brood kunnen bakken, whiskey stoken..
Nog aanvullingen?
whiskey stoken, niet achter de geraniums zitten en toch naar iedereen zwaaienquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:26 schreef Niki.P het volgende:
Zitten we nu deze heel snel vol te posten zo dat die TT gebruikt kan worden
Nou, als ik griep heb, en mijn vriendin geeft me een bj... dan ga ik voor de terugval.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:28 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Nou, als ik griep heb, en mijn vriendin geeft me een bj... dan ga ik voor de terugval.
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:28 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Nou, als ik griep heb, en mijn vriendin geeft me een bj... dan ga ik voor de terugval.
jup, de woonkamer ook gezienquote:Op maandag 28 maart 2011 20:31 schreef Ceetje.. het volgende:
iemand nog iets anders meegemaakt dan de hele dag de slaapkamer van binnen bekeken?
woonkamer, keuken, gang, kantoorquote:Op maandag 28 maart 2011 20:31 schreef Ceetje.. het volgende:
iemand nog iets anders meegemaakt dan de hele dag de slaapkamer van binnen bekeken?
ja hoor ik heb gewerkt...en 10 minuten gesprek gehad op school dus ben weer trots op mn kind verder weinigquote:Op maandag 28 maart 2011 20:31 schreef Ceetje.. het volgende:
iemand nog iets anders meegemaakt dan de hele dag de slaapkamer van binnen bekijken?
ik wou dat ik dat hadquote:Op maandag 28 maart 2011 20:32 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ben m'n bed maar weer uitgegaan, kreeg pijn in m'n rug van het liggen
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
He Bol.... Als je weer de lapo pakt
TT De ziekenboeg:
en fipoop
Wel weten hoe we vis moeten fileren, kippensoep moeten maken, brood kunnen bakken, whiskey stoken, niet achter de geraniums zitten en toch naar iedereen zwaaien
ik vergat nog te vertellen dat ik alle hoeken van de toiletpot ook gezien hebquote:
dat had ik zaterdag op zondagnacht ja heerlijk he. De wc is dan je beste vriendquote:Op maandag 28 maart 2011 20:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik vergat nog te vertellen dat ik alle hoeken van de toiletpot ook gezien heb
Daar ws kokje ook goed ik geloof ikquote:Op maandag 28 maart 2011 20:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Die van mij heeft geen hoekenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik doe geenhn lapo vandaagquote:Op maandag 28 maart 2011 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
He Bol.... Als je weer de lapo pakt
TT De ziekenboeg:
en fipo
Wel weten hoe we vis moeten fileren, kippensoep moeten maken, brood kunnen bakken, whiskey stoken, niet achter de geraniums zitten en toch naar iedereen zwaaien
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:34 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
dat had ik zaterdag op zondagnacht ja heerlijk he. De wc is dan je beste vriend
misschien dat we dit dan ook maar in de OP erbij moeten zetten: waar we de toiletpot aan alle kanten hebben bekekenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar ws kokje ook goed ik geloof ik
ik vertik het, ben nog aan het koken!quote:
En je kop kaalscheren voor 500Euro?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik vertik het, ben nog aan het koken!
isschien vanavond nog wel een keertje
zonder problemenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:36 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
En je kop kaalscheren voor 500Euro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |