jouw reply is nog triester dan het topicquote:Op zondag 27 maart 2011 21:50 schreef babipangang het volgende:
Ik hoop toch echt niet dat dit serieus is
Daar ga je al de fout in dus gezien je de schuld legt bij andere terwijl jij je personeel niet kan aansturenquote:Op zondag 27 maart 2011 21:47 schreef Serieuspersoon het volgende:
Hallo,
even voorstellen. Ik had een groot bedrijf mooi huis en alles erop en eraan.... Echter door dat mijn personeel slecht werkte is mijn bedrijf failliet gegaan (niet mijn schuld dus)
Je hoeft m niet uit te schelden...quote:Op zondag 27 maart 2011 21:53 schreef Serieuspersoon het volgende:
Tuurlijk mag je langs komen "klaploper" maar misschien een rare vraag... wil je misschien wat drinken meenemen of zo... aldi bier of zo
Zoek het woord discreet eens opquote:Op zondag 27 maart 2011 21:54 schreef Serieuspersoon het volgende:
Ik zal jullie ook vertellen hoe ik er op ben gekomen dit te doen..
ik schaam mij om te gaan bedelen op straat. en tegenwoordig internet revolutie en zo... dit is toch veel beter.. wat heb je liever
A ik ga op straat bedelen en verziek het straat beeld
B ik vraag heel discreet op een forum of mensen geld en bier willen sturen
Uiteraard. Voordat ik kom: hoe groot is de kans dat je me verkracht en daarna vermoordt?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:53 schreef Serieuspersoon het volgende:
Tuurlijk mag je langs komen "klaploper" maar misschien een rare vraag... wil je misschien wat drinken meenemen of zo... aldi bier of zo
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:56 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Uiteraard. Voordat ik kom: hoe groot is de kans dat je me verkracht en daarna vermoordt?
OP gequote, just for... you know...quote:Op zondag 27 maart 2011 21:47 schreef Serieuspersoon het volgende:
Hallo,
even voorstellen. Ik had een groot bedrijf mooi huis en alles erop en eraan.... Echter door dat mijn personeel slecht werkte is mijn bedrijf failliet gegaan (niet mijn schuld dus)
Ik slaap nu op een oud leegstaand kantoor en gebruik het netwerk van de MC DONALDS wat in de buurt hier is.
Ik heb dus de vraag of jullie mij kunnen helpen.
Zouden jullie de volgende spullen willen opsturen.
Enveloppen met geld 1 of 2 euro
Blikken bier (aldi bier is ook goed)
Andere alcaholische dranken.
Ik ben geen alcolist of zo... maar vindt het gewoon lekker.
PM aub voor mijn adres.
Ik ga er vanuit dat jullie gaan sturen en je medemens helpt.
Als je bij de brief met geld, een brief doet met een postzegel erop stuur ik je een leuke spreuk terug.
Groetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |