Ja, wel ietsquote:Op zondag 27 maart 2011 21:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bedanktgooglen op peludo is geen aanrader
Die zijn wel wat groter dan Whoopje toch?
het begint kleinquote:Op zondag 27 maart 2011 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
hij/zij (bij voorkeur een zij) moet echt kleiner zijn dan de dame hier in huis want die accepteert niets groters.
Heb geen zin in oorlog
quote:
Ik ben ondergepist door een kitten en en pup. In één dag.quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:50 schreef Nonneke het volgende:
Fa Shi heeft het bakje van de baklava uit de plasticzak gepikt, nu zit ze helemaal onder
spannend!quote:Op zondag 27 maart 2011 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben ondergepist door een kitten en en pup. In één dag.![]()
Dat was het wel.
jaquote:Op zondag 27 maart 2011 21:56 schreef Qwea het volgende:
[..]!!!!!!!!!!! Dat plaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakt als de tering
En vochtig.quote:
Och jeetje daar zt je op te wachten zo rond 10 uurquote:Op zondag 27 maart 2011 21:58 schreef Nonneke het volgende:
[..]
jaen gelukkig heeft ze half lang haar
![]()
even mn eten op eten, en dan mag ze nog even snel onder de douche de bofferd
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:50 schreef Nonneke het volgende:
Fa Shi heeft het bakje van de baklava uit de plasticzak gepikt, nu zit ze helemaal onder
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:58 schreef Nonneke het volgende:
[..]
jaen gelukkig heeft ze half lang haar
![]()
even mn eten op eten, en dan mag ze nog even snel onder de douche de bofferd
Duidelijk geen lesmateriaal van de opleiding.quote:
ja echtquote:Op zondag 27 maart 2011 22:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Och jeetje daar zt je op te wachten zo rond 10 uur
tis al een beetje hard her en der dus dat kan ik er wel zo uitkammen, met een sopje komt het wel goedquote:Op zondag 27 maart 2011 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]ik hoop dat je het er een beetje uit krijgt ook
Ben benieuwdquote:Op zondag 27 maart 2011 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Duidelijk geen lesmateriaal van de opleiding.
Rondje wasmachinequote:Op zondag 27 maart 2011 22:04 schreef Nonneke het volgende:
tis al een beetje hard her en der dus dat kan ik er wel zo uitkammen, met een sopje komt het wel goed
Vergeet de wasverzachter nietquote:
dat zit er al in geloof ik maar zal idd nog ff kijken voor de zekerheidquote:
40 graden ook goed? Dan kun je haar hier inleverenquote:
Ik ook hoor. En naar het schijnt was ik erbij.quote:
Dan was ie niet echt indrukwekkend!quote:Op zondag 27 maart 2011 22:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook hoor. En naar het schijnt was ik erbij.![]()
Hoe is het met je kitten?
Leuk is dat he?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dan was ie niet echt indrukwekkend!![]()
Met kitten ( en mams ) gaat het goed! Je ziet 'm gewoon elke dag groeien!
Wat een schatjes!quote:Op zondag 27 maart 2011 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk is dat he?![]()
Had je mijn nieuwe aanwinsten al gezien?Gastgezin Redcat: Cat's 7e nestje - we zijn er vroeg bij
heb je wat gewonnen?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:07 schreef oh-oh het volgende:
Nee niet opgenomen, ging heel snel, ik smste, werd meteen gebeld en moest meteen de radio uitzetten omdat ik dr op kwam![]()
arme ventquote:Arme Karel, die zat net te spetterpoepen en te kotsen tegelijk
Wat heeft die gegetenquote:Op maandag 28 maart 2011 00:07 schreef oh-oh het volgende:
Arme Karel, die zat net te spetterpoepen en te kotsen tegelijk
Ik had een beetje vis bij hun voer gedaan, maar het kan mss ook nog van het ontwormen van eergisteren komen?quote:
Nouhouquote:Op maandag 28 maart 2011 00:13 schreef Ynske het volgende:
k ben de foto's al over aan t zetten, maar sorry sorry sorry, komen morgen online. anders trek ik morgen mn ogen helemaal niet meer open om op te staan
Jij baklavavreterquote:
Spetterpoep van het ontwormen kan ik me nog voorstellen, maar nu er nog van kotsen? Tjsa, alles kan. Ik ben niet veterinair medisch geschoold, dus ik lul ook maar watquote:Op maandag 28 maart 2011 00:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik had een beetje vis bij hun voer gedaan, maar het kan mss ook nog van het ontwormen van eergisteren komen?
Geen idee, hij is nu weer ok in elk geval, en laten we hopen dat dat zo blijft want ik heb net mn bed schoon opgelegd
ja sorry, hij is nog steeds aan t kopierenquote:
Nouja ik was al klaar, Faas vond dat ze te weinig had gekregen ofzoquote:
Slome!quote:Op maandag 28 maart 2011 00:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja sorry, hij is nog steeds aan t kopieren
quote:Op maandag 28 maart 2011 00:20 schreef Nonneke het volgende:
die achterlijke Justin Bieber komt maar mooi nog een keer of wat terug, mn arme nichtje is ontroostbaar dat niemand consertkaartjes heeft kunnen regelen voor drze was met dr andere tante wel naar een of andere JB Filmpremiere geweest oid eergister, die heeft nog een piep in dr oor van 498 gillende pubermeisjes
![]()
[..]
Nouja ik was al klaar, Faas vond dat ze te weinig had gekregen ofzo
yepzquote:
Kom de fysio tegenwoordig aan huis? Sjieke boel!quote:Op maandag 28 maart 2011 00:23 schreef oh-oh het volgende:
Oh poep, ik ga zo maar es naar bed , morgen op tijd op, Thessa en dr moeder komen, en fysio
Neeeheeeee, die kwam alleen de eerste keer, morgen moet ik heeeeelemaaaaaaal er heen lopenquote:Op maandag 28 maart 2011 00:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kom de fysio tegenwoordig aan huis? Sjieke boel!
quote:
quote:
Ik had m ook gehoord vorige week en ik moest echt lachen.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:43 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
![]()
die heb ik in de auto gehoord vorige week !
hij mocht niet eens hard van![]()
maar toen Nekka meereed zong ze stiekem zelf heel hard mee
![]()
En bedankt weerquote:Op maandag 28 maart 2011 00:43 schreef oh-oh het volgende:
Nou, dan ga ik ook maar slapen.
Met Baby baby baby oooooooow baby baby baby in mn hoofd
Hey graag gedaan hequote:
Ehhh kleiner dan Whoopje is dat nietquote:Op zondag 27 maart 2011 23:13 schreef oh-oh het volgende:
Zoooo, broertje en vrienden zijn weer weg , was gezellig.
ML wil jij Nochepoche?
![]()
![]()
![]()
Die wordt echt niet zo heel groot hoor, kniehoog denk ik, maar dan een heel slank modelletje
I wishquote:
Je hebt geen trek?quote:Op maandag 28 maart 2011 07:14 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Er wandelen fazanten door de voortuin
quote:
Oh echt? Dat heb ik gelukkig nog nooit gehad maar ik rij dan ook zowat stapvoetsquote:Op maandag 28 maart 2011 07:46 schreef Rewimo het volgende:
Stomme beesten zijn het. Zitten langs de kant van de weg, kijken naar je auto en vliegen dan precies op als je langskomt en dan ploffen ze op je voorruit
En dan belanden ze vaak bij iemand op het bordquote:Op maandag 28 maart 2011 07:54 schreef Rewimo het volgende:
Die beesten vliegen ook stapvoets, dat is het probleem nou juist. BAF op je voorruit, geeft een beste klap. Maar dan zijn ze wel dood
Nog altijd beter dan 'n reetje, dan heb je wel meer dan een sterretje in je ruit.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:13 schreef Oognip het volgende:
Niet echt fijn, fazanten op je vooruit Rewimo
quote:Op maandag 28 maart 2011 09:46 schreef indaha het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
MIjn man wordt ontslagen, hij mag naar huis
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fijn, dan kan je in de verzorgmodusquote:Op maandag 28 maart 2011 09:52 schreef indaha het volgende:
Ja, dan hoef ik niet meer elke keer op en neer en hij slaapt slecht in het ziekenhuis 's nachts en en van de katten is een beetje depridus die zal ook blij zijn als hij er weer is, dus alleen maar voordelen
Ik denk echt dat Noche beter af is bij jou.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Indaha wat fijn
![]()
De pups worden vandaag al opgehaald ipv morgen![]()
En ik denk echt dat Noche nog ff blijft.
quote:Op maandag 28 maart 2011 09:46 schreef indaha het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
MIjn man wordt ontslagen, hij mag naar huis
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat hij ^^ zegtquote:
Toch wel weer jammerquote:De pups worden vandaag al opgehaald ipv morgen![]()
maar jij wilde toch dat hij terug ging naar zijn moederquote:Op maandag 28 maart 2011 11:50 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ach jammer dat Diaz vandaag al weggaat.
Klopt, maar wel jammer dat ik geen dagelijkse updates meer krijgquote:Op maandag 28 maart 2011 12:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar jij wilde toch dat hij terug ging naar zijn moederWant je wilde toch niet dat hij lang geflest werd?
Of snap ik er nu geen hol meer van?
@ohph, jammer, knuffel ze nog maar even van mij
quote:Op zondag 27 maart 2011 14:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
Tja ik zou hem toch niet willen als hij nog weken bij jou zou zitten. Ik kies nu voor een rashond zodat ik in ieder geval weet dat hij een goede start heeft, lekker bij zn moeder en broertjes/zusjes straks. Het kan wel of niet goed gaan.. heb gewoon al teveel problemen gehad, dat ik dat risico niet wil lopen.
Jazz zat als kleine pup ook zonder moeder hoor..en daar is ook niets mis mee. Maar goed..daar kies ik zelf voor om zon hond uit het buitenland te halen. Bij een hond van een fokker kies ik daar niet voor.
Kan je raar vinden, maar ik wil het gewoon niet
Ja, ik zou Noche ook nog lekker even bij jou verwennenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Indaha wat fijn
![]()
De pups worden vandaag al opgehaald ipv morgen![]()
Ja zeker hier in Limburg gebruiken we elke gelegenheid om vlaai te halenquote:Op maandag 28 maart 2011 10:05 schreef senesta het volgende:
Wat heerlijk zeg! Fijn indaha
Dat word op de heenweg nog even wat lekkere dingen halen om te vieren?
ik blijf t raar vinden, dat mag, maar neem je hem nu wel dan?quote:
Ja heel erg.quote:
Ik zou het maar doen want er was geloof ik nog interessequote:
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou het maar doen want er was geloof ik nog interesse
Fijn dat Noche nog even blijftquote:Op maandag 28 maart 2011 14:09 schreef nokwanda het volgende:
@oh-oh, waarom blijft Noche nog bij jou dan?
@Indaha, blij dat hij weer thuis is. Wanneer komen er uitslagen?
Nou.. het zijn woningen die in de jaren 80 zijn gebouwd.. die van mij ziet er nog goed uit. Ze zijn gewoon erg sloom volgens mijquote:Op maandag 28 maart 2011 15:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Ligt eraan hoe uitgeleefd het is multi maar fjn dat Diaz gewoon van jou is.
Dm ik zou je zwager zelf tegen een boom schoppen
Wat een akelige vent. Die zou ik schoppen (ik heb een paar puntlaarzen en ben in te hurenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:58 schreef DanseMacabre het volgende:
Hoi.![]()
Zaterdag weer bij Oscar kijken en dan mag hij over 2 a 3 weken mee naar huis.![]()
Ben benieuwd wat Jip er van gaat vinden, komt wel goed denk ik. Hij is zo lief voor hondjes altijd.
Schoonzusje gaf aan dat ze best een keer een weekje op het hondje wilde passen want ze vond het zo leuk allemaal. Haar man zei dat als dat ging gebeuren hij de hond tegen een boom aan zou schoppen. Want hij haat teckels want hij had ooit eens een vervelende gezien.![]()
Noche en Diaz.
Van mij mag je.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat een akelige vent. Die zou ik schoppen (ik heb een paar puntlaarzen en ben in te huren)
23 dagen!quote:
Doe jij je konijnen in de kliko?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:01 schreef Nonneke het volgende:
zooooo cavias buiten lekker frisse ren weer, konijntjes zijn morgen aan de beurt mn kliko was vol en de vuilniszakken op
past psiesquote:Op maandag 28 maart 2011 17:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Doe jij je konijnen in de kliko?
Sielug
Ik vind het er zo gezellig dat ik er bijna iedere dag doorbrengquote:Op maandag 28 maart 2011 17:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja he, de sfeer in de wachtruimte is altijd zo gemoedelijk
Jij bent gewoon verslaafdquote:Op maandag 28 maart 2011 17:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind het er zo gezellig dat ik er bijna iedere dag doorbreng
Nou dan zit jij ook weer gebakken deze weekquote:Op maandag 28 maart 2011 17:46 schreef Rewimo het volgende:
Ohja, morgen naar de bedrijfsarts, woensdag naar de Maartenskliniek en donderdag terug naar de HA om bloed te laten prikken. Hij's fijn
Ja, en volgende week nog de chirurgquote:
die heb ik al sinds zaterdagquote:Op maandag 28 maart 2011 19:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
Oow ja..belasting. Ik moet terugbetalen![]()
Heb je al foto's Ynske
Als het mn gezicht niet isquote:Op maandag 28 maart 2011 20:02 schreef Ynske het volgende:
Ohoh, jij niet met je snoet op inet he?
En Tombo, mag jouw achterkant op inet?
nee, je rugquote:
welke orthopeed moet je heen? In NL of in DLD?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jij bent gewoon verslaafd![]()
Maar het was weer gezelligShotje B12 in m'n kont, verse maagbeschermers en het adres van een goeie orthopeed. Morgen bellen voor een afspraak en dan maar hopen dat ik een beetje snel terecht kan.
Ja rond 6 uur, was weer chaos alom hierquote:
op mn stoel achter flaptopquote:
zie je, hij past ontzettend goed bij jequote:
rent naar t honden topicquote:Op maandag 28 maart 2011 21:29 schreef oh-oh het volgende:
OOOOOOOOOOOH YNS![]()
Zet je ze ook ff in het foto's van honden topic?
Wat zijn ze geweldig![]()
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
zie je, hij past ontzettend goed bij je
zal nog ff kijken, vis er nog even een paar uit, de rest word morgenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind die van Billy op de stoep ook erg leuk![]()
Maar ze zijn allemaal super, echt![]()
Oh die ene van Chico en mij, als jij denkt dat ik dr niet al te debiel opsta, dan mag ie best online, ik ben geen wild wief hoor
In Klevequote:Op maandag 28 maart 2011 21:14 schreef Qwea het volgende:
welke orthopeed moet je heen? In NL of in DLD?
Awquote:Op maandag 28 maart 2011 21:54 schreef oh-oh het volgende:
Ah gos, Billy is echt helemaal over de zeik, die loopt te piepen en overal Diaz te zoeken
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:40 schreef DanseMacabre het volgende:
Leuke foto's Ynske!
Sjonnie.![]()
Kijk, Jip en z'n bling.
[ afbeelding ]
Hij zit zo lekker in z'n vel. Het overmatig likken is helemaal gestopt (al een tijdje). En hij is overal dankbaar voor. Voor z'n eten, voor een kroel. Alles.![]()
Hij laat zich zelfs elke dag borstelen met zo'n handschoen, die had ik voor Oscar maar Jip vindt het zo fijn dat ik er nog maar 1 voor Oscar heb gekocht. Tis echt een makkelijk katertje geworden.quote:
k heb er maar weinig van gemerkt...quote:
Over een paar weken heel veel foto'squote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Gave foto's Yns![]()
![]()
Is Diaz vandaag weggegaan?![]()
Die vond ik het leukst
En hij blijft voor altijd bij jequote:Op maandag 28 maart 2011 22:22 schreef oh-oh het volgende:
Er slaapt zo een lief pupje in mn trui op mn tet
nee maar de buuf is ook in luv, we moeten alleen dr vent nog om krijgenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:27 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
En hij blijft voor altijd bij je![]()
jaaaaa tof he, ik kan dat echt niet, ze zijn meteen zoveel keer mooier zoquote:Op maandag 28 maart 2011 22:30 schreef ElisaB het volgende:
Wat een prachtige foto's Ynske! Echt super. Best leuk hoor, al die kiekjes die we zelf maken, maar dit is toch wel ff een niveautje of wat hoger en daardoor zoveel sprekender. Su-per
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:19 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Over een paar weken heel veel foto's
Succesquote:Op maandag 28 maart 2011 22:42 schreef oh-oh het volgende:
Zucht, ik ga me maar es op de megaberg afwas storten
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:33 schreef oh-oh het volgende:
Diaz wel, Noche nog niet.
Diaz woog voor ie vertrok 1076 gram
Ach, hier word Kundun 15 april 12!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:44 schreef oh-oh het volgende:
Gaat het nu weer een beetje Strega?
Het was echt heel gezellig hier zaterdag ja !
11 april, das op Karel zn verjaardag![]()
11 april 2011 wordt ie 11
Dan wordt Baileys 6quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Strega![]()
Ook voor jullie weer drukke ziekenhuisdagjes
OMG Zwart sabelbont!quote:
ik ben vast bevooroordeeldquote:Op maandag 28 maart 2011 23:52 schreef oh-oh het volgende:
Het is echt zo grappig dat beide pups een eigen fanposse hebben
Ja, ik wist vanaf dag 1 dat hij van ons was. Hij was de eerste officieel "apricot"Shar Pei in NL. Ook de eerstgeborene in het nest.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:53 schreef oh-oh het volgende:
Aah die Kundun![]()
Hebben jullie hem eigenlijk van pup af aan?
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ik wist vanaf dag 1 dat hij van ons was. Hij was de eerste officieel "apricot"Shar Pei in NL. Ook de eerstgeborene in het nest.Love at first site!
Ja, morgen zou misschien ook lekker worden.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:57 schreef oh-oh het volgende:
Pssst Noche, jij mag nog wel ff blijven:
[ afbeelding ]
Nee echt, ik wil minder honden ipv meerquote:Op maandag 28 maart 2011 23:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zucht kun je Noche echt echt echt niet houden?
We zijn de eerste keer gaan kijken toen hij 2 weken was. (300 km heen en 300 km terug)quote:Op maandag 28 maart 2011 23:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
sight!
Ah tof, en vanaf hoeveel weken kende je het nest?
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:58 schreef Strega het volgende:
[..]
We zijn de eerste keer gaan kijken toen hij 2 weken was. (300 km heen en 300 km terug)
Nee, Stolwijk en wij woonden toen in het noordelijkste stukje Groningenquote:
Ach 1 hond meer of minderquote:Op maandag 28 maart 2011 23:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee echt, ik wil minder honden ipv meer
Dat heb ik al twee keer te vaak gedachtquote:
drie keer is scheepsrechtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat heb ik al twee keer te vaak gedacht
dat lijkt niet zo hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:11 schreef DanseMacabre het volgende:
Wow, 't lijkt echt al zo'n dikke beer op die foto.
Tis gewoon een feitquote:
het verschil ook op de bovenste foto tussen de broertjesquote:
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat kind past wel echt perfect bij jou oh oh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |