Dat ding heb ik ook gehad, hij liep alleen vast op mijn baard...quote:Op zondag 27 maart 2011 22:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik heb een Braun Cruzer3, die het best goed doet. Vooral het trimmen van de baard gaat daar makkelijk mee. Het heeft verschillende standen, plus een dingetje om de hoekjes van bijvoorbeeld een goatee te scheren.
Voor glad scheren is het ding niet echt geweldig. Het gaat wel, maar niet van harte.
Het is een goed apparaatje, voor de prijs.
Bij mij ook. Toen maar de remington die hierboven staat gekocht en die werkt perfect.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:17 schreef Wootism het volgende:
[..]
Dat ding heb ik ook gehad, hij liep alleen vast op mijn baard...
Meen je dat nou? Ik heb ook zware baardgroei, maar ik heb er nog nooit problemen mee gehad.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:17 schreef Wootism het volgende:
[..]
Dat ding heb ik ook gehad, hij liep alleen vast op mijn baard...
Maar ik heb dan ook een bazenbaard.
Degene die ik opperde is makkelijk te gebruiken in de nek. Komt vooral doordat het een redelijk smalle kop heeft. Het opzetstuk waarmee je kan gladscheren is echter wel wat lastiger. Maar ik scheer mijn nek sowieso nooit glad.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:07 schreef Black-Death het volgende:
Is die Remington ook makkelijk in het gebruik in de hals eigenlijk?
Remington vind ik minder handig dan Philips omdat hij de gezichtscontouren moeilijker volgde, Braun heb ik slechte ervaring mee met scheerapparaat.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:25 schreef Black-Death het volgende:
Waarom vind je Remington zo slecht dan?
Vandaag deze gekocht. Nu aant opladen, morgen gebruikenquote:Op zondag 27 maart 2011 21:44 schreef Wootism het volgende:
Remington PG410
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
= zeer relaxt. Gebruik het al 2 jaar, nog steeds scherp, en scheert glad.
Goeie keusquote:Op maandag 11 april 2011 19:37 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Vandaag deze gekocht. Nu aant opladen, morgen gebruiken
Ik lees in een review dat deze trimmer OF 1 mm OF 5 mm trimt en niets tussenin. Klopt dit?quote:Op maandag 11 april 2011 19:37 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Vandaag deze gekocht. Nu aant opladen, morgen gebruiken
Als je tegen de haren in scheert is het 1mm, met de haren mee is rond de 2 á 3 mm. En daarna idd 5.quote:Op maandag 11 april 2011 21:34 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Ik lees in een review dat deze trimmer OF 1 mm OF 5 mm trimt en niets tussenin. Klopt dit?
1 mm is een 2 dagen stoppelbaardje, 5 mm is ongeveer 10 dagen niet scheren.
Wat een onzin. Een trimmer werkt enkel optimaal tegen de haren in, net zoals een elektrisch scheerapparaat. Ik vind het een slechte aankoop.quote:Op maandag 11 april 2011 21:43 schreef Wootism het volgende:
[..]
Als je tegen de haren in scheert is het 1mm, met de haren mee is rond de 2 á 3 mm. En daarna idd 5.
"Ik vind het een slechte aankoop."quote:Op maandag 11 april 2011 23:17 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Wat een onzin. Een trimmer werkt enkel optimaal tegen de haren in, net zoals een elektrisch scheerapparaat. Ik vind het een slechte aankoop.
quote:Op maandag 11 april 2011 23:21 schreef GuitarJJ het volgende:
Gebruik zelf de BaByliss e852xe sinds een paar maanden en hij bevalt goed!
Hij is in te stellen van 0,4 - 20,0 mm. (lcd schermpje). Daarnaast zit hij in een mooie box met een borsteltje en een opzetstukje voor gladscheren. Hij is goed te onderhouden, aangezien je de bovenkant er zo af kan trekken.
Kost een euro of 60. Ik weet niet of ze nog steeds een actie hebben, maar een paar maanden geleden kon je 10 euro terugkrijgen.
[ afbeelding ]
Heb hem 1x gebruikt maar hijs prima voor mij denk ikquote:Op maandag 11 april 2011 21:26 schreef Wootism het volgende:
[..]
Goeie keus
Wat ik ook relaxt vind, is dat je de opzetkoppen gewoon onder de kraan kan houden.
Hoop dat hij jou net zo goed bevalt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |