Hey heyquote:
Ik zeg ook alleen maar dat ze lief lachtquote:Op zondag 27 maart 2011 21:45 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Nee ik vind dr vervelend, nu al.
Inderdaad, ik zit echt met eenquote:Op zondag 27 maart 2011 21:48 schreef IbeBen het volgende:
Sta je in de finale van SYTYCD en haal je hier de 1e ronde niet eens
Alhoewel iedereen vanaf liveshow 1 riep dat zij druit ging heeft ze het tot ronde 5 ofzo volgehouden toen..quote:Op zondag 27 maart 2011 21:48 schreef IbeBen het volgende:
FOTOOOOquote:Op zondag 27 maart 2011 21:48 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zit echt met eengezicht achter mijn laptop
Ja maar dit keer is het voor een ander iets he. Groeps battles en zo. Eh, eigenlijk snap ik het ook nog steeds niet. Ik blijf wel kijken, hoor. Want: Dan.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:48 schreef IbeBen het volgende:
Maar iedereen riep dat vanwege haar hoofdquote:Op zondag 27 maart 2011 21:49 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Alhoewel iedereen vanaf liveshow 1 riep dat zei druit ging heeft ze het tot ronde 5 ofzo volgehouden toen..
Ik denk dat het een beetje net als The Voice is..quote:Op zondag 27 maart 2011 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar dit keer is het voor een ander iets he. Groeps battles en zo. Eh, eigenlijk snap ik het ook nog steeds niet. Ik blijf wel kijken, hoor. Want: Dan.
Iets met fietsenstalling ofzoquote:Op zondag 27 maart 2011 21:49 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Maar iedereen riep dat vanwege haar hoofd
Mja, maar nu zit ze met strenge Dan alleen.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:49 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Alhoewel iedereen vanaf liveshow 1 riep dat zij druit ging heeft ze het tot ronde 5 ofzo volgehouden toen..
Najaar denk ik inderdaad..quote:Op zondag 27 maart 2011 21:51 schreef IbeBen het volgende:
Weet iemand trouwens wanneer de nieuwe So You Think weer begint? Ergens najaar zeker?
Zal wel in het najaar zijn ja. Maar hey, in de UK zijn ze gisteren weer begonnen! Gewoon op de BBC (als je dat kan ontvangen)!quote:Op zondag 27 maart 2011 21:51 schreef IbeBen het volgende:
Weet iemand trouwens wanneer de nieuwe So You Think weer begint? Ergens najaar zeker?
Owquote:Op zondag 27 maart 2011 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Zal wel in het najaar zijn ja. Maar hey, in de UK zijn ze gisteren weer begonnen! Gewoon op de BBC (als je dat kan ontvangen)!
BBC1, Zaterdag, rond de klok van 8!quote:Op zondag 27 maart 2011 21:54 schreef IbeBen het volgende:
[..]
OwAls het op BBC1 of 2 is kan ik dat wel zien ja
Wanneer en hoe laat is dat?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |