vind ze niet eens allemaal even lelijk, daarnaast zijn er ook genoeg iphone 'skins' die echt FOEI lelijk zijn. maar ja, gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak en kan het dus naar smaak aangepast worden. Wat jij laat zien is dus eigenlijk een pluspunt van een open OS.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:56 schreef retorbrapi het volgende:
Dit is waarom je een open OS wil: http://fuglyandroid.tumblr.com/
In welke wereld is het een pluspunt dat de gebruiker vrij wordt gelaten in het verpesten van de GUI en de daarbij behorende user experience? Natuurlijk heeft iedereen z'n eigen smaak, maar dit is toch wel het andere uiterste.quote:Op woensdag 30 maart 2011 04:28 schreef skittelman het volgende:
[..]
vind ze niet eens allemaal even lelijk, daarnaast zijn er ook genoeg iphone 'skins' die echt FOEI lelijk zijn. maar ja, gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak en kan het dus naar smaak aangepast worden. Wat jij laat zien is dus eigenlijk een pluspunt van een open OS.
Dat eerste, lijkt me. Weet 't niet 100% zeker.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:19 schreef JDude het volgende:
Zeg, die statistieken bij Settings > General > Usage... daar staat Last Reset: Never.
Gaan de getoonde statistieken nu echt over de hele periode dat ik m'n iPhone heb, of worden ze bijvoorbeeld ook gereset bij een herstelprocedure?
iddquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar serieus mensen, vinden jullie het nou echt jammer dat je geen verschillende thema's kunt instellen op je iPhone?
eindelijk iemand die normaal doetquote:Op woensdag 30 maart 2011 05:24 schreef Henno het volgende:
iPhone 4 gebruiker meldt zich!
Ik heb de Samsung Galaxy S van m'n broer er eens naast gelegd, en resoluties zijn beide prima, zijn scherm is iets groter maar ietsje blauwiger en minder helder vergeleken met mijn scherm (op maximum setting dan). De iPhone is verder net iets platter, maar Galaxy S ligt beter in de hand.
Toch wel de beste telefoons op de markt nu denk ik.
I don't give a flying fuck.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar serieus mensen, vinden jullie het nou echt jammer dat je geen verschillende thema's kunt instellen op je iPhone?
Zei je nou pluspunt? Heb je de link wel bekeken?quote:Op woensdag 30 maart 2011 04:28 schreef skittelman het volgende:
[..]
vind ze niet eens allemaal even lelijk, daarnaast zijn er ook genoeg iphone 'skins' die echt FOEI lelijk zijn. maar ja, gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak en kan het dus naar smaak aangepast worden. Wat jij laat zien is dus eigenlijk een pluspunt van een open OS.
Weet niet wat je hebt ingesteld bij je account? Click&Buy, Creditcard?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:01 schreef Nevermind.. het volgende:
Even noobvraag, gewoon omdat het kanIk heb net een app gekocht (blijkbaar) Want toen ik er op klikte begon hij al te downloaden. Waar wordt het geld nu van af getrokken?
Nee, sinds een paar dagen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Was dat altijd al, dat je de iPhone 4 simlockvrij in de online Apple Store kon kopen? http://goo.gl/rCx2H
Net.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Was dat altijd al, dat je de iPhone 4 simlockvrij in de online Apple Store kon kopen? http://goo.gl/rCx2H
Ja ik heb een acount,quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Weet niet wat je hebt ingesteld bij je account? Click&Buy, Creditcard?
Hoefde je geen wachtwoord in te voeren? Even kijken waar je dat kunt instellen dan. Voor zover ik weet de enige beveiliging tegen het zomaar kopen van apps, wanneer je eenmaal een betaalmiddel gekoppeld hebt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:01 schreef Nevermind.. het volgende:
Even noobvraag, gewoon omdat het kanIk heb net een app gekocht (blijkbaar) Want toen ik er op klikte begon hij al te downloaden. Waar wordt het geld nu van af getrokken?
Ik moest inloggen toen ik de appstore binnen wilde via mijn apple ID.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Hoefde je geen wachtwoord in te voeren? Even kijken waar je dat kunt instellen dan. Voor zover ik weet de enige beveiliging tegen het zomaar kopen van apps, wanneer je eenmaal een betaalmiddel gekoppeld hebt.
logische redenatiequote:Op woensdag 30 maart 2011 12:43 schreef kcidymkcus het volgende:
Nu sinds een aantal dagen de iPhone 4 los te kopen is ga ik zeker voor de iPhone 3. Ik heb de iPhone 3G gehad maar ik had genoeg van T-mobile.
Dus omdat de iPhone 4 los te krijgen, is ga je voor de iPhone 3?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:43 schreef kcidymkcus het volgende:
Nu sinds een aantal dagen de iPhone 4 los te kopen is ga ik zeker voor de iPhone 3. Ik heb de iPhone 3G gehad maar ik had genoeg van T-mobile.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |