Sorry, ik vond dat ik iets moest doen met jouw naamquote:
Yep.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:46 schreef JJH het volgende:
Bakel lagen toch die vliegtuigbommen van eergister?
Moord met afvalvleesch.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:46 schreef Lutte het volgende:
Ons Ron stikt in zijn kroket door die Borneo-opmerking.
leest ie mee dan? Of vertelde je het hem?quote:Op zondag 27 maart 2011 19:46 schreef Lutte het volgende:
Ons Ron stikt in zijn kroket door die Borneo-opmerking.
Ik moest keihard lachen en toen vroeg ie wat er was. Hij weet wie Cee is, door XFA.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
leest ie mee dan? Of vertelde je het hem?
Okee, kent ie mij ook?quote:Op zondag 27 maart 2011 19:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moest keihard lachen en toen vroeg ie wat er was. Hij weet wie Cee is, door XFA.
Ik vanochtend, tijdens het nuttigen van een geroosterd sneetje brood met kaas. BAM, daar was ze. Ik wist niet wat me overkwam. Volgende week zit ik bij KoffieMax om erover te praten.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb Bella op twitter. Zomaar. Opeens. Gisteravond tijdens mijn werk.
Ik vind het allemaal zo eng. Het voelt een beetje alsof ik nu lid ben van een bende die in elkaars handen snijden en dan bloed uitwisselen. Spannend.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vanochtend, tijdens het nuttigen van een geroosterd sneetje brood met kaas. BAM, daar was ze. Ik wist niet wat me overkwam. Volgende week zit ik bij KoffieMax om erover te praten.
Follow!quote:Op zondag 27 maart 2011 19:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sinds gisteren doe ik het weer ja.
http://twitter.com/belfastkind
Zo voelt het niet, zo is het.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal zo eng. Het voelt een beetje alsof ik nu lid ben van een bende die in elkaars handen snijden en dan bloed uitwisselen. Spannend.
Lekker gek, lekker vlot.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal zo eng. Het voelt een beetje alsof ik nu lid ben van een bende die in elkaars handen snijden en dan bloed uitwisselen. Spannend.
Zo is ie ook bedoeld.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:57 schreef Cee het volgende:
Ik lachte zojuist hardop om Bella's tweet.
Dat klinkt vunzig!
quote:
Toekomstig? Ik denk eerder dat ze te laat zijn. Tegenwoordig begint het al in groep 3quote:Op zondag 27 maart 2011 20:00 schreef Kally het volgende:
Zo mijn toekomstige terroristen liggen op bed, hoop ik
Dat is wel vervelend..quote:Op zondag 27 maart 2011 20:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, mijn moeder
Ze wil niet dat ik met een buitenlander thuis kom... Nou.. nu ga ik daar wel voor zorgen!
Oh oké, dat moet ik eens gaan kijken.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt he
[..]
Die bij echte meisjes in de jungle
Riemen stevig aangetrokken? Vieze dwangbuizen netjes in de witte was en vervangen door fris knisperige exemplaartjes?quote:Op zondag 27 maart 2011 20:00 schreef Kally het volgende:
Zo mijn toekomstige terroristen liggen op bed, hoop ik
Whahah.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
[..]
Toekomstig? Ik denk eerder dat ze te laat zijn. Tegenwoordig begint het al in groep 3
Zit tuurlijk wel een groot verschil tussen een bolletjesslikker en een aspergesteker!quote:Op zondag 27 maart 2011 20:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, mijn moeder
Ze wil niet dat ik met een buitenlander thuis kom... Nou.. nu ga ik daar wel voor zorgen!
De laatste vandaag, toch?quote:Op zondag 27 maart 2011 20:03 schreef iBenny het volgende:
Loopt die real life soap van Ben Saunders nog?
Ach.. ze moet niet generaliseren enzo..quote:
Dacht dat dat vorige week gezegd werd.. kreeg zoiets mee.. kijk het verder niet.. moeder wel..quote:Op zondag 27 maart 2011 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Dacht dat het al was afgelopen.
Ohw, das wel leukquote:Op zondag 27 maart 2011 20:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dacht dat dat vorige week gezegd werd.. kreeg zoiets mee.. kijk het verder niet.. moeder wel..
volgende week weer miljoenenjacht
Ik denk (en hoop voor je) dat als het wel aan de orde is ze er anders over denkt en jouw geluk boven vooroordelen stelt.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ach.. ze moet niet generaliseren enzo..
Ik bedoel, als ik verliefd ben, dan moet ik toch met diegene thuis kunnen komen? of t nou een nederlander, chinees, marokaan of weet ik veel wat is..
En nu is dit niet aan de orde verder... maar we kregen het er toevallig over..
Nog een aantal maanden tot ik uit huis ben
Ohw, dattesquote:Op zondag 27 maart 2011 20:40 schreef DeZwabber het volgende:
met lasergamen renden bella en ik tegelijkertijd door een smal gangetje en kwamen we klem te zitten
een woordgrapje!quote:Op zondag 27 maart 2011 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, het begint een running gag te worden
Vanaf nu welquote:Op zondag 27 maart 2011 21:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij wilt koolzuur gaan vangen in winegums?
dat moet niet eens zo moeilijk zijn, het zal alleen niet prikken denk ikquote:Op zondag 27 maart 2011 21:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij wilt koolzuur gaan vangen in winegums?
Welke?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:15 schreef Cee het volgende:
Hey, op RTL5 bij de Dance Battle, is dat die ene van X Factor? Die achtergrondzangeres van Angela? Of wacht, van The Voice is ze dan?
Net als je denkt dat Lost niet slechter kan.quote:
[Niet door] Merel, achtergrondzangeresquote:Op zondag 27 maart 2011 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt? Ik ken geen Merel bij The Voice hoor en google ook niet
Oh die, die vond ik niet zo volgens mijquote:Op zondag 27 maart 2011 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
[Niet door] Merel, achtergrondzangeres
Deze. Die zit nu in dat dansprogramma. In ieder geval, ze lijkt er veel op en ze heet Merel.
ik kan wel een paar klasgenoten aanwijzen die overeenkomsten vertonen met bachelor frogquote:Op zondag 27 maart 2011 21:23 schreef Bellatrix het volgende:
Die memes slaan zoooooo vaak op mijn leven, vooral de socially awkward pinguin.
Ah, X Factorquote:Op zondag 27 maart 2011 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
[Niet door] Merel, achtergrondzangeres
Deze. Die zit nu in dat dansprogramma. In ieder geval, ze lijkt er veel op en ze heet Merel.
Ojee.quote:
Brian May, voor de clip I'm Going SLightly madquote:
Ik wist dat uit m'n hoofd.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Brian May, voor de clip I'm Going SLightly mad
Ken 'm nietquote:Op zondag 27 maart 2011 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Brian May, voor de clip I'm Going SLightly mad
Ja precies. Leuke clip, Freddie was toen al behoorlijk ziek overigens. Maar nog niet zo schrikbarend als bij These are the Days..quote:Op zondag 27 maart 2011 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wist dat uit m'n hoofd.
Freddie met bananen op z'n hoofd.
Mooi nummer hoor. Wordt inderdaad niet zo vaak op de radio gedraaid. Ze geven andere nummers de voorkeur. Misschien wel terecht, hoewel ik dit nummer liever hoor dan Another One Bites the Dustquote:
Echt, zo fragiel en wit, ingevallen koppie.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja precies. Leuke clip, Freddie was toen al behoorlijk ziek overigens. Maar nog niet zo schrikbarend als bij These are the Days..
WTFquote:Op zondag 27 maart 2011 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, nee... lees net dat-ie in Queen zat
In Queen?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
wat was dat laatst nou, dat je ook niet wist ?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 27 maart 2011 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, zo fragiel en wit, ingevallen koppie.
oh ja dat was het, hiroshimaquote:Op zondag 27 maart 2011 21:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
In Queen?Ik dacht dat het een Pokémon was!!!
Dat Knocking on Heaven's door een cover is en niet origineel van Guns N Rosesquote:Op zondag 27 maart 2011 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat was dat laatst nou, dat je ook niet wist ?
Bob Dylanquote:Op zondag 27 maart 2011 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat Knocking on Heaven's door een cover is en niet origineel van Guns N Roses
Er zijn ook mensen die denken dat Pikachu een band isquote:Op zondag 27 maart 2011 21:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
In Queen?Ik dacht dat het een Pokémon was!!!
Nee, klopt die is helaas niet zo bekend. Die heeft toch ook dat ene nummer van Anouk gezongen, toch?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bob Dylan
Heel veel mensen weten ook niet dat Big Yellow Taxi origineel van Joni Mitchell is. Weten niet eens wie Joni Mitchell is.
ja, maar er was zo'n ernstige, benny wist niet wat hiroshima wasquote:Op zondag 27 maart 2011 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat Knocking on Heaven's door een cover is en niet origineel van Guns N Roses
Hmm welke? Geen idee.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, klopt die is helaas niet zo bekend. Die heeft toch ook dat ene nummer van Anouk gezongen, toch?
Whahah.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die denken dat Pikachu een band is
nee, dat is toch dat dorp waar ze in de tweede wereld oorlog een bom op gooiden?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die denken dat Pikachu een band is
Ja, zwabberquote:Op zondag 27 maart 2011 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, dat is toch dat dorp waar ze in de tweede wereld oorlog een bom op gooiden?
Weet ik ook zo niet. Maar volgens mij heeft ANouk een wat rustig nummer gecoverd, maar kan goed van iemand anders zijn..quote:
Pure ernst, geef maar toe Zwabbert!quote:Op zondag 27 maart 2011 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
je beseft dat het sarcasme was he, Cee?
Mama heeft al keilang twitter om alle wielrenners en Volendammers en vooral mij te volgen. En dan vindt ze het kei leuk om via Twitter te zeggen dat ik naar bed moet, en mijn vriendinnen vinden het keileuk om ons mam te volgen.quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mama heeft al keilang twitter om alle wielrenners en Volendammers en vooral mij te volgen. En dan vindt ze het kei leuk om via Twitter te zeggen dat ik naar bed moet, en mijn vriendinnen vinden het keileuk om ons mam te volgen.
Simpel... account locken(alleen geaccepteerde followers) en zeggen dat iedereen het kan lezenquote:Op zondag 27 maart 2011 22:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mama heeft al keilang twitter om alle wielrenners en Volendammers en vooral mij te volgen. En dan vindt ze het kei leuk om via Twitter te zeggen dat ik naar bed moet, en mijn vriendinnen vinden het keileuk om ons mam te volgen.
En dan ons mam mij niet laten followen? Dan krijg ik de 'als het zo geheim is dat ik het niet mag lezen dan verwijder je Twitter maar'-preek.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Simpel... account locken(alleen geaccepteerde followers) en zeggen dat iedereen het kan lezen
2 accounts makenquote:Op zondag 27 maart 2011 22:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
En dan ons mam mij niet laten followen? Dan krijg ik de 'als het zo geheim is dat ik het niet mag lezen dan verwijder je Twitter maar'-preek.
Karim!!quote:Op zondag 27 maart 2011 22:12 schreef Bellatrix het volgende:
Wie is die kerel in je icon eigenlijk, Lutte.
Die ziet er goed uit.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joaaah, ik ook.Ik heb een nieuwe favoriet, Klaas Lodewijck, komt net van de junioren.
Ohw ja. Lutte, maak vooral geen 2 accounts aan.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We moeten even verstandig praten he als oude mensen.
1984-moederquote:Op zondag 27 maart 2011 22:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
En dan ons mam mij niet laten followen? Dan krijg ik de 'als het zo geheim is dat ik het niet mag lezen dan verwijder je Twitter maar'-preek.
Laatst bij Paul de Leeuw een wielrenster die uit begon te leggen dat je schaamlip zo knelt als ze op een mannenfiets rijdt. Mooi interview was dat.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Klaas Lodewijck, ook hij krijgt ooit een derde bal.
Ik zou het sowieso niet doen, want als ik het toch achter haar rug om doe heeft ze blijkbaar een punt.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We moeten even verstandig praten he als oude mensen.
Ja, vond ik ook een erg geslaagd item.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Laatst bij Paul de Leeuw een wielrenster die uit begon te leggen dat je schaamlip zo knelt als ze op een mannenfiets rijdt. Mooi interview was dat.
lol wutquote:Op zondag 27 maart 2011 22:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Laatst bij Paul de Leeuw een wielrenster die uit begon te leggen dat je schaamlip zo knelt als ze op een mannenfiets rijdt. Mooi interview was dat.
Dat moet teruggekeken worden!quote:Op zondag 27 maart 2011 22:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De ballen?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat moet teruggekeken worden!
En is er verschil tussen mannen en vrouwen wielrenzadels? En wat zit er dan klem als een man op een dameszadel zit?
De vrouwelijke zadels zijn geloof ik breder, omdat de botjes bij de vagina van een vrouw gewoon anders zijn. En dus een groter draagvlak nodig hebben.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:21 schreef JJH het volgende:
[..]
En is er verschil tussen mannen en vrouwen wielrenzadels? En wat zit er dan klem als een man op een dameszadel zit?
ja, wat zou er toch klem zitten hequote:Op zondag 27 maart 2011 22:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Nooit geweten.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De vrouwelijke zadels zijn geloof ik breder, omdat de botjes bij de vagina van een vrouw gewoon anders zijn. En dus een groter draagvlak nodig hebben.
Mooi!quote:Op zondag 27 maart 2011 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
trippy architectuur is trippy
WTF?!quote:Op zondag 27 maart 2011 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
trippy architectuur is trippy
Werk ze, train ze en veel pretquote:Op zondag 27 maart 2011 22:27 schreef Bos81 het volgende:
Tot morgen.
Zal wel niet veel online zijn. Eerst werken, daarna door voor training en 's avonds naar de Effenaar
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:27 schreef Bos81 het volgende:
Tot morgen.
Zal wel niet veel online zijn. Eerst werken, daarna door voor training en 's avonds naar de Effenaar
Ga je naar een concert?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:27 schreef Bos81 het volgende:
Tot morgen.
Wat tof!quote:Op zondag 27 maart 2011 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een soort van stadscentrum, in sevilla
[ afbeelding ]
geinspireerd door dali?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
In Spanje heb je wel meer van die trippy architectuur. Vooral in Barcelona, zo vet dat park dat geinspireerd is door Dali. Net Alice in Wonderland.
Oja, Gaudi! Ook van de La Sagrada Familia. Verwarde het met het huis van Dali. Dat park is haaaard!quote:Op zondag 27 maart 2011 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geinspireerd door dali?
heb je het over park guell? dat is gemaakt door Gaudi!
eerste is van het park ja, de tweede is casa battlo, ligt bijna aan de andere kant van barcelonaquote:Op zondag 27 maart 2011 22:30 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DIe man weet wel waar ie mee bezig is.
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oké! Veel plezier!quote:
En die Sagrade Familia ook. Ze verwachten dat ie ergens in het eerste 1/3 van de 21ste eeuw klaar komt.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
eerste is van het park ja, de tweede is casa battlo, ligt bijna aan de andere kant van barcelona
zo inderdaad jaquote:Op zondag 27 maart 2011 22:33 schreef Bellatrix het volgende:
Het duurde een eeuwigheid om naar boven te komen. De berg waar de Sacre Cuoer op staat was een makkie vergeleken bij dit.
Als je bovenaan op die trappen zit, de zon gaat onder, onder je de Montmarte, en een klein briesje, enquote:Op zondag 27 maart 2011 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zo inderdaad ja
maar die berg met de sacre couer er op is wel ontzettend mooi
zeker, wil er echt nog een keertje heenquote:Op zondag 27 maart 2011 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je bovenaan op die trappen zit, de zon gaat onder, onder je de Montmarte, en een klein briesje, en!!!!!
Parijs is zo verdomd mooi.
Ik moet eigenlijk weer eens naar parijs toe.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je bovenaan op die trappen zit, de zon gaat onder, onder je de Montmarte, en een klein briesje, en!!!!!
Parijs is zo verdomd mooi.
Gebrek in je opvoeding.quote:
Eigenlijk welquote:Op zondag 27 maart 2011 22:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Gebrek in je opvoeding.
Ik ben op mijn 16e naar Salou geweest, ook een dagje Barcelona gedaan. Ik weet er veel te weinig meer van.
Londen voel ik me ook gewoon 'thuis' Ik ken de stad een beetje, spreek de taal.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
LondonOok een pareltje inderdaad. Heel chill gevoel als je daar rondloopt.
Je zult maar elke dag met een bootje naar de overburen toe moeten, dat gaat vervelen op een gegeven moment hoor.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:40 schreef DeZwabber het volgende:
alleen de mensen daar zijn minder relaxed
Ik vond het verschrikkelijk, maar vooral omdat het te heet was, en te druk. Was een beetje en desillusie.quote:
nee, het stikt er van de omhooggevallen arrogante mensenquote:Op zondag 27 maart 2011 22:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Je zult maar elke dag met een bootje naar de overburen toe moeten, dat gaat vervelen op een gegeven moment hoor.
Even quoten hoor!quote:Op zondag 27 maart 2011 22:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Die negers rond de IJffeltoren, met die parapluhoofddeksels. Vroeger vond ik ze vreselijk, nu denk ik niet meer.
Die zijn hilarisch.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Die negers rond de IJffeltoren, met die parapluhoofddeksels. Vroeger vond ik ze vreselijk, nu denk ik niet meer.
je moet ook niet in de zomer gaanquote:Op zondag 27 maart 2011 22:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vond het verschrikkelijk, maar vooral omdat het te heet was, en te druk. Was een beetje en desillusie.San Marino vond ik dan wel weer mooi.
Ja? jij was er?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, het stikt er van de omhooggevallen arrogante mensen
we kregen ruzie met die negers toen ik er wasquote:Op zondag 27 maart 2011 22:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die zijn hilarisch.
''Real replica of Eiffeltower golden golden golden!!!!''_!
Haha, ik was bang vroeger.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die zijn hilarisch.
''Real replica of Eiffeltower golden golden golden!!!!''_!
Special price for you, my friend!quote:Op zondag 27 maart 2011 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
we kregen ruzie met die negers toen ik er was
Hoe dan?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
we kregen ruzie met die negers toen ik er was
ja, lijkt me ook zo'n toffe stadquote:Op zondag 27 maart 2011 22:43 schreef Bellatrix het volgende:
Berlijn wil ik trouwens dit jaar aandoen, voor het eerst. Lijkt me ook mooi.
er begon er eentje te joelen naar een vriendin, en die was niet bepaald op haar mondje gevallenquote:
Ik denk dat die stad op je lijf geschreven is. In Verdana letters.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:43 schreef Bellatrix het volgende:
Berlijn wil ik trouwens dit jaar aandoen, voor het eerst. Lijkt me ook mooi.
Verdanaquote:Op zondag 27 maart 2011 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat die stad op je lijf geschreven is. In Verdana letters.
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er begon er eentje te joelen naar een vriendin, en die was niet bepaald op haar mondje gevallen
en na een tijdje groepeerden ze zich ineens, uiteindelijk met een sisser afgelopen
Die blokkerige letters passen wel bij mij inderdaad.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat die stad op je lijf geschreven is. In Verdana letters.
meh, viel mee hoor, die magere scharminkelsquote:Op zondag 27 maart 2011 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
! Tering he, als er een groep negers mijn kant op komt dan sta ik al (nee Martin, ik sta dan niet klaar met het glijmiddel) op het puntje van de Eiffeltoren.
Leuk ja! Morgen eens in mijn taalgebruik verweven. Lekker creatief.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
scharminkel is trouwens ook een heerlijk woord
Doet me denken aan the Musically Oblivious eight-grader.quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Doet me denken aan the Musically Oblivious eight-grader.
[ afbeelding ]
Hoi hoiquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Doet me denken aan the Musically Oblivious eight-grader.
[ afbeelding ]
Hoi Bella, alles goed?quote:
Hansquote:
Welke van dequote:Op zondag 27 maart 2011 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi Bella, alles goed?
[..]
Hans
Wat hebben jullie een gave wasstraat in Zwolle
Heel goed heur, met u?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi Bella, alles goed?
[..]
Hans
Wat hebben jullie een gave wasstraat in Zwolle
quote:
whehehe, het grappige is dat Comic Sans niet eens een echt lelijk lettertype is. Het probleem is meer dat het zo ontzettend vaak misbruikt is in serieuze situaties of lange lappen tekst terwijl het een ludiek lettertype is.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:56 schreef JJH het volgende:
Tevens wil ik dit nog even toevoegen aan de font discussie.
[ afbeelding ]
Dat zal het zijn, maar de hele wereld haat het. Behalve de mensen die hyves hebben en krabbelplaatjes gebruiken.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, het grappige is dat Comic Sans niet eens een echt lelijk lettertype is. Het probleem is meer dat het zo ontzettend vaak misbruikt is in serieuze situaties of lange lappen tekst terwijl het een ludiek lettertype is.
Helvetica was een lettertype dat oorspronkelijk alleen op mac te gebruiken was, toen heeft microsoft Arial gemaakt, als Helvetica imitatiequote:Op zondag 27 maart 2011 23:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, maar de hele wereld haat het. Behalve de mensen die hyves hebben en krabbelplaatjes gebruiken.
Gewoon lekker Arial, of beter nog, Times New roman. Klaar.
Nooit geweten.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Helvetica was een lettertype dat oorspronkelijk alleen op mac te gebruiken was, toen heeft microsoft Arial gemaakt, als Helvetica imitatie
Helvetica is ook al iets van 50 / 60 jaar oud![]()
[ afbeelding ]
ja he, naar aanleiding daarvan (dankzij family guy is het nummer een grotere hit geworden dan toen het uitkwam) is de lp opnieuw geperstquote:Op zondag 27 maart 2011 23:02 schreef JJH het volgende:
Tranen over de wangen. Misschien wel het best stukje uit family guy ooit!
Net als Say whut, na die SP episode.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja he, naar aanleiding daarvan (dankzij family guy is het nummer een grotere hit geworden dan toen het uitkwam) is de lp opnieuw geperst![]()
ik overweeg em nog steeds in huis te halen
Had je volgens mij wel eens eerder laten zien. Komt me bekend voor.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
kijk!
http://www.bol.com/nl/p/m(...)007324677/index.html
pffff, enkele tientallen, hoeveel precies heb ik geen idee vanquote:Op zondag 27 maart 2011 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe groot is je vinyl collectie ongeveer Zwab?
Is die in Utrecht?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
maar, zaterdag de 9e ofzo even op de platenbeurs snuffelen, anders de 10e, moet nog even kijken
Dus je gaat nu ook weer niet? Of had je al gezelschap geregeld?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben nog nooit geweest, ik heb nooit zin om alleen te gaan dus breek het altijd af op het laatste moment
geen idee, ik ga het toch gewoon proberen denk ikquote:Op zondag 27 maart 2011 23:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus je gaat nu ook weer niet? Of had je al gezelschap geregeld?
Beetje niveautje 'Ed en Ria'? Met die witte gebitten en plaksnorren?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:10 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga meestal alleen naar obscure handeltjes in Eindhoven. Deze lijkt me wel sjiek ja.
Ja dat ja. Een vent die me een half uur lang Bonnie St Claire probeert aan te smeren en lult over hoe alles beter was vroeger. En heel veel sigarettenrook en houthakkerblousjes.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Beetje niveautje 'Ed en Ria'? Met die witte gebitten en plaksnorren?
in maassluis is er een winkeltje met een hippie met dreads en een vrolijk geverfd bestelbusjequote:Op zondag 27 maart 2011 23:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat ja. Een vent die me een half uur lang Bonnie St Claire probeert aan te smeren en lult over hoe alles beter was vroeger. En heel veel sigarettenrook en houthakkerblousjes.
Dat is prachtig.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
in maassluis is er een winkeltje met een hippie met dreads en een vrolijk geverfd bestelbusje
En als dat pandje van hem is hoef je ook niet zoveel te verdienen om te blijven bestaan.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
zijn vriendin werkt ook, en die man is een begrip in maassluis
heel veel kinderen komen bij hem tweedehands spelletjes kopen voor hun consoles
buiten dat doet hij het gewoon puur voor zijn plezier, rijk wordt hij er niet van
geen idee eigenlijk, hij huurt het volgens mij, hij woont ergens andersquote:Op zondag 27 maart 2011 23:36 schreef JJH het volgende:
[..]
En als dat pandje van hem is hoef je ook niet zoveel te verdienen om te blijven bestaan.
Wat een kerel.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
http://www.diskworld.nl/
die gast uit maassluis dus, moet je eens bij het fotoalbum bij de foto's van de opening kijken
inmiddels staat alles 4x zo vol je kan er bijna niet meer lopen zoveel rekken staan er
Wat ziet het er nog netjes uit op de foto's inderdaad.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
http://www.diskworld.nl/
die gast uit maassluis dus, moet je eens bij het fotoalbum bij de foto's van de opening kijken
inmiddels staat alles 4x zo vol je kan er bijna niet meer lopen zoveel rekken staan er
Ja?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:48 schreef Bellatrix het volgende:
Heeft ie geklaagd dat de foto niet geplaatst mag worden.
nee, ik denk ik haal em maar weg, hij zal niet een hele luxe bandbreedte hebbenquote:Op zondag 27 maart 2011 23:48 schreef Bellatrix het volgende:
Heeft ie geklaagd dat de foto niet geplaatst mag worden.
Straks die site plat.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, ik denk ik haal em maar weg, hij zal niet een hele luxe bandbreedte hebben
O zoquote:Op zondag 27 maart 2011 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, ik denk ik haal em maar weg, hij zal niet een hele luxe bandbreedte hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |