neequote:
ja dat was het bij mij dus ook. meer olie erbij gegoten maar het smaakte daar dus op een gegeven moment ook naar. yoghurt hielp niet meer. ik hou het maar bij remia.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Mayo was niet helemaal gelukt. Nog iets te dun. Was nu meer slasaus. Smaak was wel lekker
. Maar we hebben een beetje valsgespeeld met de keukenmachine
.
Eenmaal het zelf onder de knie hebben en je wil niet meer andersquote:Op zondag 27 maart 2011 19:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja dat was het bij mij dus ook. meer olie erbij gegoten maar het smaakte daar dus op een gegeven moment ook naar. yoghurt hielp niet meer. ik hou het maar bij remia.
Voor wie is die trofee rechts, Pee?quote:Op zondag 27 maart 2011 19:19 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zat ik nuttig werk te doenTellen van stembiljetten en in tegenstelling tot de andere twee liet ik me niet afleiden door twee bezoekers die zonodig aandacht nodig hadden
Ik riep alleen maar 74! en daarna 63! en 58! en die andere twee waren op slag compleet de tel kwijt.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:19 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zat ik nuttig werk te doenTellen van stembiljetten en in tegenstelling tot de andere twee liet ik me niet afleiden door twee bezoekers die zonodig aandacht nodig hadden
vind het ook niet verkeerd hoor, tot nu toe zelfs lekkerder dusquote:Op zondag 27 maart 2011 19:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Eenmaal het zelf onder de knie hebben en je wil niet meer anders![]()
Bij mayo zijn prefab dingen prima hoor. Prefab mayo kan je ook nog goed verbouwen
. Mayo, karnemelk/yoghurt 1:1. En dan nog citroensap erbij, mixen en je hebt al een lekkere saus
.
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik riep alleen maar 74! en daarna 63! en 58! en die andere twee waren op slag compleet de tel kwijt.
Die moest nog worden uitgereiktquote:Op zondag 27 maart 2011 19:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voor wie is die trofee rechts, Pee?
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik riep alleen maar 74! en daarna 63! en 58! en die andere twee waren op slag compleet de tel kwijt.
Helaasquote:
Maar is het wel lekker, die Sajoer?quote:Op zondag 27 maart 2011 20:13 schreef Leintjeuh het volgende:
*burp* poging gedaan tot indisch koken. Medium faal, de Sajoer is niet goed (niet alle kruiden in huis) maar de Perkedel is goed gelukt
Het is eetbaar. Binnen te houden. De smaak staat niet tegen. Maar lekker zou ik het niet noemen. Eerder: redelijk, wel te doen, eetbaar, genoeg ruimte voor verbetering.quote:
Hij stond je goed & profiquote:Op zondag 27 maart 2011 20:08 schreef PdeHoog het volgende:
HelaasIk heb geen toffe trofee gehad. Wel een officiele Vivarium perspas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |