ja maar als je de ds gewoon paar keer schud krijg je ook al veel stappen erbijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:00 schreef QuadiX het volgende:
Op de weg terug naar huis weer over een drukke VU campus gelopen, in een drukke (zeer drukke) trein gezeten, maar helaas nog geen streetpass ontmoeting gehad.
Maar goed, wel 5168 stappen gelopen volgens me DS, al heb ik de meeste stappen gezet tijdens het fietsen![]()
Maar goed, zal eens ff friend codes toevoegen.
En je kan maar 10 muntjes krijgen per dag, echt zuinig hoor van nintendoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja maar als je de ds gewoon paar keer schud krijg je ook al veel stappen erbij
ik zie het nut niet zo in van de stapjes
Ja echt balenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:03 schreef QuadiX het volgende:
[..]
En je kan maar 10 muntjes krijgen per dag, echt zuinig hoor van nintendo
ja en die streetview spelletjesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:10 schreef Draganta het volgende:
[..]
Ja echt balenNet even meegenomen naar het werk, in de hoop dat ik 10 muntjes nog kon halen vandaag. Ik had in 2 uur 7000 stappen gelopen
Extreme overkill dus. ben benieuwd wat we er later nog mee kunnen. Tot nu toe is Street Fighter de enige game die iets met de muntjes doet?
Welke game? Rayman zeker?quote:
JAMAAR NIET ALS IK NET EEN IRRITANT STUKJE GEHAALD HEB VERDOMMEEEE!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb even zitten lezen en het gebeurt vooral bij de Ubi-games en Monkey Ball. Het zal wel een algemene error zijn die ook een game-freeze aangeeft bijvoorbeeld.
'Mii in Misere' en de puzzels in Mii Park gebruiken ook muntjes. Je kunt voor 2 muntjes een 'held' inhuren of een puzzelstukje kopen, voor als je te weinig mensen met Streetpass tegen komt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:10 schreef Draganta het volgende:
Tot nu toe is Street Fighter de enige game die iets met de muntjes doet?
Streetview? Je bedoelt Streetpass denk ik? Maar ik zag alleen bij de AR Games iets waar je munten kon gebruiken.quote:
Naar Mii Park (Streetpass Plaza) gaan, daar kun je puzzelstukjes kopen, of 'Mii in Misere' spelen. Als je geen 'helden' via Streetpass kunt vinden, kun je met 2 muntjes een 'held' kopen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:10 schreef nomar83 het volgende:
Streetview? Je bedoelt Streetpass denk ik? Maar ik zag alleen bij de AR Games iets waar je munten kon gebruiken.
oh ik google teveelquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:10 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Streetview? Je bedoelt Streetpass denk ik? Maar ik zag alleen bij de AR Games iets waar je munten kon gebruiken.
Hihi, wat tof. Hoe heb ik dat nou over het hoofd gezien.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:13 schreef Redah het volgende:
[..]
Naar Mii Park (Streetpass Plaza) gaan, daar kun je puzzelstukjes kopen, of 'Mii in Misere' spelen. Als je geen 'helden' via Streetpass kunt vinden, kun je met 2 muntjes een 'held' kopen.
De muntjes kan je ook nog gebruiken om dingen te kopen bij de AR gamesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:02 schreef Redah het volgende:
[..]
'Mii in Misere' en de puzzels in Mii Park gebruiken ook muntjes. Je kunt voor 2 muntjes een 'held' inhuren of een puzzelstukje kopen, voor als je te weinig mensen met Streetpass tegen komt.
Mii in Misere is nog best grappig, het is echt een enorm simpele RPG
Ook al? Ik moet dat ding eens nog beter verkennenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:22 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De muntjes kan je ook nog gebruiken om dingen te kopen bij de AR games
Gewoon als je hem niet gebruikt standaard in de oplader leggen. Zo raakt ie nooit op een vervelend moment op. Is volgens mij ook de hele bedoeling van die cradle.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:27 schreef Draganta het volgende:
[..]
Ook al? Ik moet dat ding eens nog beter verkennen. Maar hij gaat zo snel leeg, had hem zaterdag gekocht, en hij is nu al voor de 2e keer aan de oplader, en zo gek veel heb ik niet gespeeld!
Dat hoor je van zoooooveel mensen. Als iedereen nou gewoon direct naar mij zou luisterenquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:24 schreef Hansch1986 het volgende:
Ik vind Pilotwings toffer dan dat ik had verwacht btw
Nu maar hopen dat het om een software issue gaat, en dat het met een firmware update verholpen is.quote:
Pilotwings is vooral gewoon lekker ontspannend. Lekker beetje rondvliegen / rondzweven, super!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:24 schreef Hansch1986 het volgende:
Heb ook een 3DS sinds launch (met SSFIV en Pilotwings erbij) maar kom nu pas even hallo zeggen in dit topic
Ik vind Pilotwings toffer dan dat ik had verwacht btw
wel met raget and clank enzoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En CFW. En dan nog werkt het niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |