Mar hei heef dizlekziequote:Op zondag 27 maart 2011 14:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik een t vind, breng ik hem niet naar de politie maar plak hem achter de d van vind
trevquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 14:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan neem je een nieuw account onder de naam BrommerNijntje?
quote:Op zondag 27 maart 2011 14:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan neem je een nieuw account onder de naam BrommerNijntje?
Niet, het is lisdektiequote:
Nah, op 2 januariquote:
Kom je dit jaar ook?quote:
Dislexie heeft toch niet te maken met een t vergeten te schrijven? Meer toch dat hij woorden anders leestquote:
Wel toch? In ieder geval fijn excuus voor d/t-foutenquote:Op zondag 27 maart 2011 14:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dislexie heeft toch niet te maken met een t vergeten te schrijven? Meer toch dat hij woorden anders leest
Dan is ze deels legaalquote:
Bij mij is het meer met de spelling en grammaticaquote:Op zondag 27 maart 2011 14:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dislexie heeft toch niet te maken met een t vergeten te schrijven? Meer toch dat hij woorden anders leest
quote:Op zondag 27 maart 2011 14:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan is ze deels legaal
[..]
Bij mij is het meer met de spelling en grammatica
Als ik weet wanneer het is en ik kan, dan kom ikquote:Op zondag 27 maart 2011 14:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Nah, op 2 januari
[..]
Kom je dit jaar ook?
Even kijken...quote:Op zondag 27 maart 2011 14:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik weet wanneer het is en ik kan, dan kom ik.
Mag ik ook?quote:Op zondag 27 maart 2011 14:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Nah, op 2 januari
[..]
Kom je dit jaar ook?
Van mij wel hoorquote:
Leukquote:Op zondag 27 maart 2011 14:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Van mij wel hoor
Al moet ik even kijken hoeveel familie en vrienden ik hier kwijt kan....
Ik denk er hard over om het voor KSC apart te doen
Wauww, dan ga ik tegen je opkijkenquote:
Ik zet het alvast in mijn agenda!quote:Op zondag 27 maart 2011 14:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Even kijken...
2 juli
Dat is op een zaterdag en dan word ik precies 25 1/2
Uhh jij wordt volgend jaar ook 16?quote:Op zondag 27 maart 2011 14:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wauww, dan ga ik tegen je opkijken
Lijkt me haast wel handiger, want zondag 3 juli heb ik een fam bbq(weet nog niet of ik daar wel naar toe gaquote:Op zondag 27 maart 2011 14:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Van mij wel hoor
Al moet ik even kijken hoeveel familie en vrienden ik hier kwijt kan....
Ik denk er hard over om het voor KSC apart te doen
Bij jou duurt het nog maar 3 maanden! ik moet gewoon eerst nog op 22 juli 15 worden, en dan nog een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel jaar wachten!quote:Op zondag 27 maart 2011 14:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhh jij wordt volgend jaar ook 16?
Eens met Toek overleggen hoorquote:
Ik ben voorquote:Op zondag 27 maart 2011 14:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Eens met Toek overleggen hoor
Gewoon een hoera-muck-is-jarig/we-willen-sateetjes/housewarming/ander-goed-excuus-feestje
Ach voor je het weet ben je 30, werkeloos, single.. en weet ik allemaal watquote:Op zondag 27 maart 2011 14:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bij jou duurt het nog maar 3 maanden! ik moet gewoon eerst nog op 22 juli 15 worden, en dan nog een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel jaar wachten!
Dan hebben de vaders die daar zijn geluk of nietquote:Op zondag 27 maart 2011 14:37 schreef DaMart het volgende:
Ik zie nu trouwens dat de Noordwijkmeet voor de slapers samenvalt met vaderdag.
3 maanden tot 11 april? Nahhquote:Op zondag 27 maart 2011 14:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bij jou duurt het nog maar 3 maanden! ik moet gewoon eerst nog op 22 juli 15 worden, en dan nog een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel jaar wachten!
Werkeloos lijkt me al niks, maar singlequote:Op zondag 27 maart 2011 14:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach voor je het ben je 30, werkeloos, single.. en weet ik allemaal wat
Ik voldoe aan 2 van de 3 criteriaquote:Op zondag 27 maart 2011 14:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach voor je het weet ben je 30, werkeloos, single.. en weet ik allemaal wat
Nou ja, of niet... want dan missen ze het ontbijt op bed van de kinderenquote:Op zondag 27 maart 2011 14:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan hebben de vaders die daar zijn geluk of niet
Ik ben niet anders gewend dan single te zijn, maar eerlijk te zijn, weet ik niet of ik wel een relatie wil. Het is mbt zoiets wel goed zo eigenlijk.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Werkeloos lijkt me al niks, maar singleaah
Hier ook!quote:
Mij lijkt het wel fijnquote:Op zondag 27 maart 2011 14:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben niet anders gewend dan single te zijn, maar eerlijk te zijn, weet ik niet of ik wel een relatie wil. Het is mbt zoiets wel goed zo eigenlijk.
Ik ben ook niets anders gewend, maar ik hoop dit jaar nou toch eindelijk wel eens een relatie te krijgen... want ik wil ook wel ontbijt op bed op vaderdag krijgen over een aantal jaar!quote:Op zondag 27 maart 2011 14:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben niet anders gewend dan single te zijn, maar eerlijk te zijn, weet ik niet of ik wel een relatie wil. Het is mbt zoiets wel goed zo eigenlijk.
De vogeltjes fluiten. zo wil ik het horen, geen kinderen die pokkeherrie makenquote:Op zondag 27 maart 2011 14:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier ook!
Ik snap er echt niets van... Ik ben als het mooi weer is regelmatig op het balkon te vinden. De balkons komen allemaal uit op de binnentuintjes hier, maar zowel in de tuintjes als op andere balkons is nooit iemand te bekennen
Hier is het druk zat buiten. Maar er is Circuitrun vandaag, dus de hele straat staat volgeparkeerdquote:Op zondag 27 maart 2011 14:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier ook!
Ik snap er echt niets van... Ik ben als het mooi weer is regelmatig op het balkon te vinden. De balkons komen allemaal uit op de binnentuintjes hier, maar zowel in de tuintjes als op andere balkons is nooit iemand te bekennen
Dat zeg ik, het heeft positieve kanten dat je thuis bent maar nu niet dus daardoor wakker worden gemaaktquote:Op zondag 27 maart 2011 14:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, of niet... want dan missen ze het ontbijt op bed van de kinderen.
Jij krijgt heus wel een vriendje hoor, ben daar maar niet bang voor.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mij lijkt het wel fijn![]()
maar als je niet anders gewend bent...
Ik ken er geen een die kans maaktquote:Op zondag 27 maart 2011 14:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij krijgt heus wel een vriendje hoor, ben daar maar niet bang voor.
Ik hoor hier alleen meeuwenquote:Op zondag 27 maart 2011 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De vogeltjes fluiten. zo wil ik het horen, geen kinderen die pokkeherrie maken
Dat zal best ja!quote:Op zondag 27 maart 2011 14:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier is het druk zat buiten. Maar er is Circuitrun vandaag, dus de hele straat staat volgeparkeerd.
Ja, maar kinderen vinden het vaak juist leuk om dan wat voor hun vader te doen, dus als hij er niet is...quote:Op zondag 27 maart 2011 14:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeg ik, het heeft positieve kanten dat je thuis bent maar nu niet dus daardoor wakker worden gemaakt
Ligt aan de leeftijd van de kidsquote:Op zondag 27 maart 2011 14:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar kinderen vinden het vaak juist leuk om dan wat voor hun vader te doen, dus als hij er niet is....
jij eet al net zoveel als mijquote:
jumjumquote:
Melk en witte ben ik fan vanquote:Op zondag 27 maart 2011 14:46 schreef Muck het volgende:
[..]
jumjum
Ik heb er dit jaar nog geen één op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |