maar misschien wel de dingen die je met google vindtquote:Op zondag 27 maart 2011 20:40 schreef alors het volgende:
[..]
nee google voldoet niet als wetenschappelijke bron
hm nou ik denk het ook niet, nee ik moet gaan schrijven over theorieën die ik ga gebruiken, maar jezus, daar heb ik me nog echt niet in verdiept het leek me nou wel een idee om daar tijdens het onderzoek achter te komen...quote:Op zondag 27 maart 2011 20:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
maar misschien wel de dingen die je met google vindt![]()
![]()
Oh gewoon voor mijn bachelorproject, geen hoogstaande research maar ik heb morgenvroeg, ja 's ochtendsquote:
Kom je lekker op tijd meequote:Op zondag 27 maart 2011 20:55 schreef alors het volgende:
[..]
Oh gewoon voor mijn bachelorproject, geen hoogstaande research maar ik heb morgenvroeg, ja 's ochtendsdaarvoor een deadline.
PM me maar even.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weet iemand het bankrekeningnummer van het nationale Cee-fonds?
Ja eerder kon niet, ik ben weggeweest, had nog andere deadlines en mijn onderwerp was nog niet goedgekeurd...quote:
ja okay, maar dat is dus van Coen Swijnenberg...quote:Op zondag 27 maart 2011 21:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/cha(...)29&utm_medium=social
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |