Laatst voor het eerst een geprobeerd, eerste twee voor mijn ma en broer zaten half vol en mijne was tot de nok gevuldquote:Op zondag 27 maart 2011 11:19 schreef ErwinRommel het volgende:
En hen die bij Starbucks koffie kopen naaien zichzelf een oor aan
Wat heb je nu weer uitgevroten?quote:Op zondag 27 maart 2011 11:23 schreef Thaboel het volgende:
Gister een 'beetje' tever gegaan.
En nu weer aan het werk
Duur is het zeker, en met name overhyped.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:22 schreef m.k het volgende:
[..]
Laatst voor het eerst een geprobeerd, eerste twee voor mijn ma en broer zaten half vol en mijne was tot de nok gevuldkoffie was wel te doen maar voor 4 euro
laatste update is met een fles jenever op de barquote:
Werkse, ik hoor het wel eens een keertjequote:Op zondag 27 maart 2011 11:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
laatste update is met een fles jenever op de bar
Nu ga ik werrrrken
Dan is de keuze niet echt moeilijk.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Btw, iemand al plannen voor de zomervakantie?
Wij, Lotusss en ik dus, denken erover om met de auto naar Engeland te gaan, of heel misschien naar Spanje.
Engeland is dichterbij, minder vermoeiend met de auto. Haar Engelse tak bezoeken lijkt me ook leuk, veel militaire traditie naar het schijntquote:
En het eten en drinken is ook nog beter.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Engeland is dichterbij, minder vermoeiend met de auto. Haar Engelse tak bezoeken lijkt me ook leuk, veel militaire traditie naar het schijnt
Ja dat kanquote:Op zondag 27 maart 2011 11:41 schreef Maitje het volgende:
Engeland
Ik heb nog niet echt plannen. Miss dat ik met mijn nichtje of met de auto ofzo ga touren, of treinreis, maar engelland...verdorie das een goeie!
Kun je daar ook met de trein komen via die tunnel? Of is dat een domme vraag?
Pints of beer!!!!quote:Op zondag 27 maart 2011 11:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En het eten en drinken is ook nog beter.
Mja okequote:Op zondag 27 maart 2011 12:42 schreef gerco94 het volgende:
Niet heel raar dat je mee moet toch? Je bent nog maar 15?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |